گزارش‌ها حاکی از آن است که وزارت دادگستری ایالات متحده احضاریه‌هایی را در رابطه با تحقیقات انتخاباتی جعلی ترامپ ارائه می‌کند

وزارت دادگستری در حال بررسی طرحی از سوی ترامپ و حامیانش برای ارائه فهرست‌های جایگزین برای انتخاب کنندگان ایالتی برای معکوس کردن پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

پست و تایمز گزارش کردند احضاریه هایی به برد کارور، یکی از مقامات حزب جمهوری خواه جورجیا، و توماس لین، یکی از مقاماتی که به نمایندگی از ستاد انتخاباتی ترامپ در آریزونا و نیومکزیکو کار می کرد، تحویل داده شد.

واشنگتن (رویترز) – مأموران فدرال ایالات متحده روز چهارشنبه احضاریه های هیئت منصفه بزرگ را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد تلاش های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و حامیانش برای لغو نتیجه انتخابات 2020، واشنگتن پست و نیویورک تایمز تحویل دادند. گزارش شده است.

(گزارش توسط اریک بیچ؛ ویرایش توسط تیم آهمان و کنت ماکسول)



Source link

روزنامه پست گفت که دیوید شفر، رئیس حزب جمهوری خواه جورجیا نیز احضاریه ای دریافت کرده است. تایمز گزارش داد که شان فلین، دستیار کمپین ترامپ در میشیگان، احضاریه ای دریافت کرده است.

کارور و شفر نمی توانستند فوراً برای اظهار نظر تماس بگیرند. وکیل شفر قبلا گفته بود که موکلش رفتار نادرست نکرده است. رویترز نتوانست فوراً با لین و فلین تماس بگیرد.

اف‌بی‌آی سؤالات مربوط به گزارش‌های پست و تایمز را به دفتر دادستان ناحیه کلمبیا ایالات متحده ارجاع داد که از اظهار نظر خودداری کرد.