چستن بوتیگیگ پس از ارسال “قدردانی” به لورن بوبرت برای “همه” پدران، به شدت انتقاد کرد.

خانواده Buttigiegs در تابستان از دوقلوهای جوزف آگوست (گاس) و پنه لوپه رز استقبال کردند. Chasten Buttigieg در اوایل نوامبر فاش کرد که “پس از 3 هفته ورود و خروج از بیمارستان، 125 مایل در آمبولانس، و یک هفته وحشتناک با دستگاه تنفس مصنوعی، گاس در خانه است، لبخند می زند و عملکرد عالی دارد!”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

او همچنین در موقعیت دیگری به خود می بالید که در کامیون خود زایمان کرده است و “هیچکس وقت ندارد” برای مرخصی والدین.

در ماه نوامبر، بوبرت به دلیل مرخصی گرفتن با دوقلوهای تازه متولد شده خود، حمله همجنسگرا هراسی به منشی حمل و نقل پرتاب کرد و گفت که او برای مقابله با بحران زنجیره تامین در دسترس نیست زیرا “هنوز در خانه بود و سعی می کرد بفهمد که چگونه غذای سینه ای انجام دهد. “

بوبرت در میان گروهی از انتقادات جناح راست علیه بوتیجیگ بود که به خاطر گرفتن مرخصی با حقوق برای مراقبت از نوزادانش بود. محافظه کاران ادعا کردند که او از وظایف خود در کابینه شانه خالی می کند، حتی اگر بوتیجیگ در آن زمان گفت که هنوز “24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس است در مورد مسائلی که نمی توان منتظر ماند، مسائلی که نمی توان آنها را واگذار کرد و تصمیمات مهم” مانند زنجیره تامین. موضوع.

من می خواهم یک فریاد قدردانی برای همه پدران در سراسر آمریکا بفرستم! او نوشت.

اما در روز پدر، بوبرت در توییتی نوشت که «نقش پدر برای خانواده و کل جامعه کاملاً اساسی است».

چستن بوتیگیگ چهارشنبه در توییتی نوشت: «پسر دو ماهه ما در بیمارستان کودکان در دستگاه تنفس مصنوعی بود که شما به شوهرم به خاطر حضور در کنار خانواده اش حمله کردید. من او را تماشا کردم که تمام روز از اتاق بیمارستان ما تماس می گرفت و زوم می کرد و بحران را پس از بحران مدیریت می کرد در حالی که مانیتور قلب پسرمان در پس زمینه بوق می زد.

Chasten Buttigieg، شوهر وزیر حمل و نقل، Pete Buttigieg، نماینده لورن بوبرت (R-Colo.) را به خاطر توییت قدردانی او در روز پدر در این هفته مورد انتقاد قرار داد و خاطرنشان کرد که او یک بار از شوهرش به خاطر گرفتن مرخصی پدری برای همراهی با نوزاد بیمارش انتقاد کرد.