پس از انتخابات میان‌دوره‌ای، مقامات انتخاباتی ایالات متحده به رقابت در سال 2024 نگاه می‌کنند

جیمی رودریگز، مسئول ثبت نام موقت رای دهندگان، گفت: “امیدوارم با کمی عقب کشیدن پرده – نشان دادن به مردم آنچه انجام می دهیم، چگونه انجام می دهیم، چرا انجام می دهیم – به مردم کمک کند تا همه چیز را بفهمند.” در یک مصاحبه

فیلادلفیا عملیات پردازش رای خود را از مرکز همایش مرکز شهر به انباری در 15 مایلی (24 کیلومتری) که در امتداد جاده‌ای شلوغ قرار دارد، انتقال داد و آن را کمتر در دسترس عموم قرار داد و یک “منطقه اصلاحیه اول” را در یک منطقه چمن‌زار بیرون ایجاد کرد. ساختمان معترضان هیچ کدام ظاهر نشد.

آنها افزودند که منطقه قفل شده بود و دوربین های امنیتی از تمام ورودی های اتاق فیلمبرداری کرده بودند. رودریگز گفت که کارکنانش نشان های کارمندان را بررسی کردند تا مطمئن شوند در ساعات قبل از سحر کسی وارد نشده است.

او در سال 2020 پس از دریافت تهدید چندین روز را در یک هتل گذراند.

در شهرستان واشو نوادا، که شامل رنو می‌شود و دومین استان پرجمعیت در این ایالت است، مدیران انتخابات تعداد دوربین‌های پخش زنده در اتاق پردازش رای را دو برابر کردند و به چهار دوربین رساندند، مطالب اطلاعاتی در مورد روند شمارش آرا تهیه کردند و یک دوربین را نصب کردند. غرفه تماشاچی شیشه ای برای تماشاگران برای تماشای شمارش آرا.

او در توییتر خود نوشت: «من شخصاً امروز از محل رای‌گیری مرکز اجتماعی شرق پاسیونک بازدید کردم. این نمونه دیگری از اطلاعات غلط خطرناک است.»

در پنسیلوانیا، امتیازات ناشی از از دست دادن نامزدهای مورد تایید ترامپ در رقابت‌های سخت سنا و فرمانداری ایالات متحده، تنش‌ها را کاهش داد.

کمیسیونرها گفتند که به سرعت برای مقابله با تئوری های توطئه حرکت کردند. هنگامی که کاربران توییتر به اشتباه ویدیویی از یک بازرس انتخاباتی در ویسکانسین را در حالی که یک کارمند انتخاباتی در فیلادلفیا «تقلب» در برگه‌های رأی می‌خواند علامت‌گذاری می‌کرد، به اشتباه تصویری از یک بازرس انتخاباتی در ویسکانسین را علامت‌گذاری کردند، کمیسر جمهوری‌خواه ست بلوستاین به سمت یک مرکز رأی‌گیری رفت و ویدیوهایی را از آن مکان منتشر کرد تا نشان دهد که این کار را می‌کند. همان مکان نبود

او گفت: “مردم بسیار ناراحت هستند و ما باید مطمئن شویم که تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری به آنها می دهیم.”

با این حال، صابر در مصاحبه‌ای گفت: «هر بار که از در بیرون می‌روم، این اضطراب باقی می‌ماند».

فیلادلفیا (رویترز) – مقامات انتخاباتی که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای خود را برای تهدید به مرگ و ناآرامی آماده کرده بودند، گفتند که آمادگی‌های گسترده تضمین می‌کند که رأی‌گیری عمدتاً مسالمت‌آمیز و منظم حتی در میدان‌های جنگی شدید برگزار می‌شود که باعث ایجاد اعتماد به نفس در مورد برگزاری رقابت آرام ریاست‌جمهوری 2024 می‌شود.

در پنسیلوانیا، نوادا، آریزونا و جورجیا، مقامات اقدامات مختلفی را برای ایمن سازی روند رای گیری انجام دادند. برخی گفتند که عملیات پردازش رای را به مکان های امن تر منتقل کردند. برخی پلیس اضافی مستقر کردند. دیگران اقداماتی را برای سرعت بخشیدن به شمارش و پاسخ به اطلاعات غلط انتخاباتی در زمان واقعی برای خنثی کردن تهدیدات احتمالی اتخاذ کردند.

تا نیمه شب روز انتخابات، بلوستاین 20 ساعت از خواب بیدار شده بود. او گفت: «انتخابات فشرده است. “این قطعا چیزهای زیادی از شما می گیرد.”

سایر حوزه های قضایی میدان نبرد نحوه برگزاری انتخابات را تغییر دادند.

برخی از کمیسیونرها برای امنیت شخصی خود برنامه های اضطراری اتخاذ کردند.

لیزا دیلی، کمیسر دموکرات فیلادلفیا، که پس از انتخابات 2020 با تهدیدهای حامیان ترامپ مواجه شد، گفت: «دولت انتخابات قبلاً تقریباً شبیه برنامه ریزی عروسی بود. حالا، شما یا یک ابرقهرمان هستید یا یک ابرشرور.»

او گفت که این طرح شامل نگه داشتن افسران کلانتر در محل برای مدت طولانی تری برای اطمینان از احساس امنیت کارکنان انتخاباتی بود.

با این حال، دفتر رودریگز در حالی که در رقابت تنگاتنگ سنای نوادا در حال شمارش آرا بود، با یک بحران مواجه شد که دوربین‌های پخش زنده در اتاق شمارش آرا ناگهان تاریک شدند.

عمر صابر، کمیسر دموکرات، گفت که او و همسرش طرحی را برای ایمنی هفت فرزند خردسال خود، شامل کلمات رمز و مکان تعیین شده ای که خانواده در مواقع اضطراری در آنجا ملاقات خواهند کرد، تهیه کردند.

رودریگز گفت که از این هیاهو متلاطم نشده است و معتقد است که با خطاب به شکاکان، در نهایت خلق و خوی سرد می شود.

زک منیفولد، ناظر انتخابات، به رویترز گفت که در شهرستان گوینت جورجیا، که بخشی از منطقه بزرگ آتلانتا را در بر می گیرد، مقامات انتخاباتی جلسات برنامه ریزی با مجریان قانون محلی برای تقویت امنیت برگزار کردند.

در شهرستان ماریکوپا آریزونا، مقامات انتخاباتی درها را محکم کردند، فیلم نشکن را روی پنجره ها اضافه کردند و یک نگهبان امنیتی را در اتاق شمارش آرا مستقر کردند.

(گزارش توسط لیندا سو در فیلادلفیا، ند پارکر در رنو، نوادا و ناتان لین و بن کلرمن در لاورنسویل، جورجیا؛ ویرایش توسط جیسون سپ و سوزان گلدنبرگ)



منبع

در نوادا، دید بیشتر

کری لیک، نامزد جمهوری خواه مورد حمایت ترامپ برای فرمانداری، مشکلات را درک کرد و در توییتر «هشدار رأی دهندگان» صادر کرد و ادعاهای دروغین ترامپ در انتخابات دزدیده شده را تکرار کرد. روز دوشنبه، کتی هابز دموکرات برنده اعلام شد اما لیک تسلیم نشد.

این مقامات اغلب پس از تهدید و آزار و اذیت کارکنان، این تغییرات را معرفی می‌کردند که بیشتر آنها بر اساس تئوری‌های توطئه انتخاباتی است که توسط رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ و متحدانش ترویج می‌شد.

در ویدئویی که روز پنجشنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، لیک گفت که “در حال بررسی همه راه‌ها برای اصلاح بسیاری از اشتباهات انجام شده در هفته گذشته است.” یک روز قبل، او گفت که عملکرد نادرست در ماریکوپا به معنای محرومیت از رای دهندگان است. با این حال، مقامات می گویند که اقدامات جایگزین تضمین می کند که رای دهندگان می توانند رای دهند.

با این وجود، مقامات گفتند که روش برگزاری انتخابات را تغییر دادند تا برای ناآرامی های احتمالی بهتر آماده شوند.

در سال 2020، یک تکنسین سیستم های رای دهی در این شهرستان پس از اینکه کاربران شبکه های اجتماعی به دروغ او را به سرقت آرا متهم کردند، تهدید به مرگ شد.

در آریزونا، افزایش امنیت

کمیسیون‌های انتخابات فیلادلفیا چالش‌ها و اعتراض‌های قانونی را پیش‌بینی کردند، به‌ویژه اگر نامزدهای مورد حمایت ترامپ برای مجلس سنا و فرماندار آمریکا شکست بخورند.

حتی زمانی که او درباره آنچه اتفاق افتاده بود توضیح داد، معترضان در خارج از ساختمان انتخابات تظاهرات کردند. آنها پرچم های مینیاتوری آمریکا و تابلوهایی را به اهتزاز درآوردند که روی آن نوشته شده بود: «دزدی انتخابات ما را متوقف کنید».

و چند ساعت پس از روز انتخابات، استفان ریچر، ضبط‌کننده شهرستان ماریکوپا، به خبرنگاران گفت که حدود 20 درصد از دستگاه‌های جدول‌بندی الکترونیکی آرا در پرجمعیت‌ترین شهرستان ایالت دچار مشکل شده‌اند. مقامات بعداً گفتند که برخی از چاپگرها فاقد تونر “به اندازه کافی قوی” هستند که بتوانند علائم کافی روی برگه های رای ایجاد کنند، که به این معنی است که برخی از جدول نویسان نمی توانند آنها را بخوانند.

منیفولد گفت: “قبلاً آنها فقط در هنگام رای گیری اینجا بودند، اکنون آنها را در اطراف نگه می داریم تا مطمئن شویم که کارکنان در پایان شب احساس امنیت می کنند.” همه بیش از هر زمان دیگری فعال بوده اند تا مطمئن شوند که از نقطه نظر امنیتی آماده هستیم.»

پس از رای گیری، مقامات این ایالت های میدان نبرد گفتند که دوره های میان دوره ای نسبتاً آرام گامی به سوی آماده شدن برای رقابت ریاست جمهوری در سال 2024 بود – اما آنها هنوز با چالش هایی روبرو بودند.

کاربران شبکه های اجتماعی شهرستان را به بستن دوربین ها برای تقلب در آرای دموکرات ها متهم کردند. مقامات استان پس از بررسی خاموشی در بیانیه ای اعلام کردند که در واقعیت، برنامه پخش زنده دچار نقصی شد که باعث شد دوربین ها از کار بیفتند.

سیسکو آگیلار، وزیر امور خارجه تازه منتخب نوادا، به رویترز گفت: «برای حل این مشکل چند چرخه طول خواهد کشید.

توسط لیندا سو و ند پارکر

او در بهار پس از اینکه سلفش به دلیل تهدید به مرگ و آزار و اذیت مرخصی گرفت، به این دفتر پیوست.

به‌عنوان یک رئیس‌جمهور سابق، طغیان‌های ترامپ در زمانی که نامزدهای مورد حمایت او شکست خوردند، وزن کمتری نسبت به انتخابات ۲۰۲۰ داشت، زمانی که او مقامات چندین ایالت را در حالی که تلاش می‌کرد باخت خود را خشمگین کند، نشان داد.

نامزدهای مورد حمایت ترامپ که در انتخابات میان دوره ای پنسیلوانیا شکست خوردند، نتایج را به چالش نکشیدند. مقامات گفتند که یک امتیاز از اوز صبح بعد از انتخابات و امتیاز ماستریانو یک هفته بعد به کاهش تنش کمک کرد.

در روز انتخابات، پلیس از پارکینگ محافظت کرد و در داخل ساختمان گشت زنی کرد. فلزیاب ها در ورودی حوزه پردازش رای نصب شده بودند. دوربین‌ها حرکات انبار را زیر نظر داشتند، زیرا کارگران برگه‌های رای را مرتب می‌کردند و اسکن می‌کردند.

در داخل مرکز شمارش، مقامات برای تسریع شمارش و افزایش پرداخت ها به کارکنان موقت انتخابات برای کمک به جذب کارکنان کافی، بر اساس مصاحبه با سه کمیسیون انتخابات شهر، حرکت کردند.

با این حال، دفتر وزیر امور خارجه 21 مورد احتمالی ارعاب رای دهندگان را در طول دوره تقریباً یک ماهه رای گیری اولیه آریزونا به مجریان قانون ارسال کرد.

اگرچه منکران برجسته انتخابات در ایالت های میدان نبرد بحرانی در پای صندوق های رای شکست خوردند، جنبش آنها تأثیر گسترده ای داشته است. بر اساس اعلام ایالات متحده اکشن، یک گروه ناظر غیرحزبی، در میان دوره ای هفته گذشته تاکنون، 14 منکر انتخابات به عنوان فرماندار، دادستان کل یا وزیر امور خارجه در 10 ایالت انتخاب شدند.