نکات مربوط به اجرای سقف کاذب و کناف

نکات مربوط به اجرای سقف کاذب و کناف

سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. سقف‌کناف زیرمجموعه سقف کاذب بوده و از انواع مدل کناف سقفی برای افزایش زیبایی محیط داخلی ساختمان استفاده خواهد شد. بخش داخلی هر قسمت از ساختمان مسکونی، اداری و تجاری از سقف و دیوار تشکیل شده و در سال‌های اخیر با اضافه کردن طرح کناف‌دار بر روی آن موجب لوکس، شیک و زیبا شدن ساختمان را در پی داشته است. سقف در اکثر منازل ایران دارای سقفی ساده، سفید و از جنس گچ بود و با استفاده از طراحی کناف سقفی شاهد تغییرات چشم‌گیری در فضای داخلی خواهید بود. سیستم سازه نمایان یکی از متداول­ترین سیستم­های سقف کاذب کناف است که نصب آسان و قیمت مناسب از مزایای آن می­باشد، تایلهای سقف کاذب کناف بر روی شبکه­ های فلزی گالوانیزه که با آویز این شبکه ها به سقف اصلی متصل شده است نصب می­گردند.

کناف کاری پروژه اسلامشهر

به طور یقین می توان گفت که اگر قصد بازسازی منزل و محیط کار خود را دارید می توانید از کناف استفاده کنید زیرا سرعت بالای کار، عدم استفاده از حوشکاری و آسیب رساندن به سرامیک، شیشه و… از مزیت های اصلی استفاده از کناف در مقایسه با رابیتس است. یکی از مدل های زیبای کناف سقف پذیرایی کلاسیک مدل این نوع سقف با خطوط منحنی است در این نوع برای زیباسازی هر چه بیشتر می توان از لوسترهای زیبای آویز بلوری استفاده نمود . در صورتی که سقف آشپزخانه کم ارتفاع است سقف کناف را در امتداد حاشیه دیوارها نصب نموده تا نورپردازی فوق العاده ای داشت . قبل از اجرای دیوار می بایست به وزن و لمگریکه از طرف طاقچه ها (کنسول ها) به دیوار وارد می آید توجه کرد برای این مورد راه حل هایی نظیر استفاده از صفحه پشتیبان ̜ چوب چهار تراش ̜ قرار دادن سازه U و استفاده از پیچ های مهار کننده وجود دارند. این سازه برای حفاظت و نگهداری از لایه پشم سنگ در جزئیات اجرایی مربوطه به اتصال دیوار جداکننده به سقف متحرک مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم ها قابلیت استفاده از طیف گسترده ای از صفحات مانند صفحات مقاوم در برابر رطوبت ̜ حریق ̜ حریق و رطوبت را دارند که بستگی به عملکرد مورد نیاز ساختار دارد.

برای اجرای سقف کناف کد ارتفاعی را به وسیله ریسمان بر روی دیوار مشخص می کنند تا بتوانند دقیق تر به نصب کناف بپردازند. بعد ازآن از تراز کمک می گیرند و آن را در محلی که مشخص کرده اند نصب می کنند. در مراحل بعدی اندازه ی آویز ها را تعیین می کنند و سپس آن ها را در فواصل تعیین شده‌ای با استفاده از میخ و یا پیج نصب می کنند و در ادامه پروفیل های سقف کاذب کناف را به آویز های نام برده متصل می کنند. سبک‌های معماری مختلف دارای متدهای طراحی مختلف هستند و در عصر حاضر شاهد انتخاب و همه‌گیری دو سبک مینیمال و مدرن در چیدمان منازل هستید. لازمه ایجاد هارمونی در فضای داخلی، هماهنگی بین نوع معماری محیط داخلی و لوازم آن خواهد بود. مبلمان، انواع تلویزیون در ابعاد بزرگ، سرامیک و تنوع سیستم سرمایش و گرمایش موجب شده تا تغییرات مثبتی در سقف نیز اعمال شود.

اجرای سقف کاذب با کناف، بررسی کامل یکی از متریال هایی که برای ایجاد سقف کاذب در ایران به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، کناف است. کناف دکوراسیون با هدف فراهم آوری تجهیزات و ایزار اجرای دکوراسیون و سازه سبک کار خود را با فروش تجهیزات نظیر پانل گچی ، پانل سیمانی ، تایل ، سازه های گالوانیزه ، سقف های کشسان ، ابزار و وسایل لازم کار و سایر تجهیزات مرتبط و وابسته ، آغاز نموده است. معمولا در طراحی سقف کاذب کناف آشپزخانه از طرح های دکوراتیو خلوت استفاده می شود. برای زیبایی سقف کاذب کناف آشپزخانه بهتر است که ارتفاع کابینت دیواری تا زیر سقف کاذب کناف ادامه پیدا کند. از نورپردازی هالوژن و لبه نور مخفی دکوراتیو میتوان در طرح سقف کاذب کناف آشپزخانه استفاده کرد.

وزن در و چارچوب آن تعیین کننده جزئیات و نوع پروفیل در محل چارچوب می باشد این تعیین ساختار به وسیله مشخصه وزن صورت می پذیرد. جهت درزگیری محل درزها استفاده می شود و در انواع کاغذی ̜فایبرگلاس و فایبرگلاس توری مورد استفاده قرار می گیرد. ظروف آماده سازی ملات و ابزار کار می بایست بلافاصله پس از اتمام کار با آب شسته شوند.

سقف های کاذب دارای توانایی هستند از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

این پوشش میتواند از مواد اولیه (متریال) گوناگونی ایجاد شود و مورد استفاده قیمت کناف سقف قرار گیرد. در نصب پیچ ها باید توجه داشت که پیچ بیش از حد در پانل فرو نرود که کاغذ را از پنل جدا کند. همچنین خیلی هم بیرون نباشد که در هنگام بتونه کشی، ماستیک و نقاشی مشکل به وجود آید.

  • در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان نیز رزرومه کاری اگر نباشد هیچ پروژه ای نمیتوانید بگیرید .
  • کف پوش ها در دکوراسیون داخلی جهت سفارش و مشاوره با شرکت بازسازی …

  • ما دنبال یک رزرومه خوب باید باشیم و این تنها میتواند از رضایت بالای 70 درصدی حاصل شود .
  • سپس آویز های سقف به واسطه­ی یک سری قطعات مخصوص، مثل کلیپس های خم نشده که لبه هایی چَنگَک مانند دارن و در عکس زیر می­بینین، داخل F47 ها مهار میشن و باعث تحمل وزن سازه­‌ی زیرین میشن.
  • کناف 2022 کلیه حقوق مادی و معنوی برای کناف دکوراسیون محفوظ است، از همراهی شما سپاسگزاریم.

این سیستم ها برای دیوارهای غیر باربری که نقش تقسیم فضاهای داخلی ساختمان را دارند استفاده می شوند. این مواد باعث ایجاد مقاومت برابر رطوبت، آتش سوزی و کپک زدگی می شود. در این تصویر اجرای کناف در سقف را مشاهده میکنید که از سبک ترکیبی مدرن و کلاسیک پیروی کرده است. برای رنگ آمیزی سازه های کناف هم باید از رنگها و مواد مخصوص این کار استفاده کرد. برای اجرای این نوع سقف نیاز است تا ابزارهایی همچون گاری حمل پانل، دستگیره حمل پانل و همچنین ریسمان رنگی تهیه شوند. تشکیل شده از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه و در نهایت پشم و چوب می باشد.

صفحات روکش دار گچي يکي از مصالح اصلي مورد استفاده در ساخت و ساز خشک هستند. سیستم کناف نوعی پانل گچی یا پانل سیمانی هستند که توسط شرکت کناف تولید میشود و بر روی زیرسازی فلزی که معمولا با پروفیل های گالوانیزه سبک انجام میشود نصب میشوند . پانل RG یا همان پانل معمولی برای سقف های کاذبی است که ویژگی خاصی از پانل مد نظر نمی باشد و برای اکثر سقف های کاذب کناف مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا مشاوره  با کناف کار

این سقف درصد بالایی از انعطاف پذیری را به خود اختصاص داده است. از این رو این قابلیت را دارد تا در برابر عواملی همچون زلزله از خود مقاومت نسبتا بالایی را نشان دهد. البته شاید شنیدن این نکته نیز برای شما جالب باشد که می توانید این سقف ها را به هر رنگی که می خواهید در بیاورید.