شخصیت‌های کلیدی انجیلی ترامپ را متقاعد کردند: «او از ما استفاده کرد»

اگر آقای ترامپ نتواند جلوی مسائل کوچک خود را بگیرد، چگونه انتظار دارد مردم جلوی مسائل مهم را بگیرند؟ به گزارش واشنگتن پست، او گفت.

او گفت که به ترامپ گفته است:

او از ما برای پیروزی در کاخ سفید استفاده کرد. او به روزنامه گفت که باید دهان و چشم‌هایمان را می‌بستیم وقتی او چیزهایی می‌گفت که ما را وحشتناک می‌کرد. “من دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم.”

او نگفت که آیا قصد دارد در سال 2024 از ترامپ حمایت کند یا خیر.

چهره‌های کلیدی انجیلی که قبلاً از دونالد ترامپ حمایت می‌کردند، اکنون که او سومین نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری اعلام کرده است، عقب‌نشینی می‌کنند.

یکی دیگر از مشاوران اعتقادی ترامپ، جیمز رابیسون از Life Outreach International، در یک سخنرانی این هفته گفت که منیت ترامپ در دستور کار قرار گرفته است.

او نوشت: «کار هفته گذشته ساده است: دونالد ترامپ باید برود. “اگر او نامزد ما در سال 2024 باشد، نابود خواهیم شد.”



منبع

یکی دیگر از شخصیت‌های انجیلی که قبلاً ترامپ را تأیید می‌کرد، حتی رک‌تر بود، اورت پایپر، ستون‌نویس واشنگتن تایمز، نوشت که ترامپ در میان دوره‌ای هزینه‌های زیادی برای جمهوری‌خواهان داشت و می‌تواند در دو سال آینده به آنها آسیب بیشتری برساند.

حالا او می گوید با ترامپ کارش را تمام کرده است.

ایوانز بخشی از گروهی از انجیلی ها بود که با ترامپ در کاخ سفید دیدار کردند و در یک مقطع به او جایزه دادند.

«آقا تو مثل بچه های دبستانی کوچک رفتار می کنی و هر روز صبح که بلند می شوی و دهن باز می کنی به پای خودت شلیک می کنی! هر چه بیشتر دهان خود را بسته نگه دارید، موفق تر خواهید بود!»

مایک ایوانز به واشنگتن پست گفت: دونالد ترامپ نمی تواند آمریکا را نجات دهد. او حتی نمی تواند خود را نجات دهد.

او به نیوزویک گفت: «حزب جمهوری خواه به سمت یک جنگ داخلی می رود که من هیچ تمایل یا نیازی به حضور در آن ندارم.

رابرت جفرس، یکی از مشاوران انجیلی ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی 2016 و یکی از حامیان قدیمی ترامپ، گفت که حاضر نیست دوباره از او حمایت کند.

جفرس در توییتر اضافه کرد که او همچنان ترامپ را “یک دوست بزرگ و بزرگترین رئیس جمهور ما پس از ریگان” می داند.

با توجه به کاهش تعداد نظرسنجی های ترامپ در میان رای دهندگان جمهوری خواه، این امری مسلم نیست. همچنین به نظر می‌رسید که جفرس در روز اعلام ترامپ در سال 2024 با ترغیب مردم به خرید کتاب مایک پنس، توییت زیر را منتشر کرد: