موجودات تهاجمی که می توانند 1000 تخم در یک زمان بگذارند در تگزاس یافت می شوند. چه باید بدانیم

دکتر Archis Grubh در این خبر گفت: “ما نمی دانیم این خرچنگ های مهاجم برای اولین بار چه زمانی معرفی شدند یا تا چه اندازه گسترش یافته اند، اما می دانیم که می توانند تأثیر منفی بر گونه های محلی و تنوع زیستی داشته باشند.” انتشار اخبار در مورد این گونه مهاجم و گزارش مشاهده‌ها به TPWD می‌تواند به ما در درک بهتر محل توزیع آن کمک کند و به طور بالقوه اقداماتی را برای کمک به جلوگیری از گسترش آن انجام دهیم.

اگر یکی را مشاهده کردید، از شما خواسته می شود عکس ها و اطلاعات مکان را به آدرس [email protected] ایمیل کنید.

کارشناسان می گویند که یک خرچنگ ماده و چند تن از بچه های آن در همین مکان مشاهده شده و در iNaturalist در سال 2013 شناسایی شدند، “این نشان می دهد که این گونه برای مدتی در این مکان حضور داشته است.”

براونزویل، در جنوب تگزاس، درست در سراسر مرز مکزیک و در امتداد ساحل غربی خلیج فارس قرار دارد.

این گونه را می توان با “اندازه بزرگ، پنجه های چپ بزرگ با لکه قرمز در لبه بیرونی و وجود چهار برآمدگی مجزا در بالای سر” شناسایی کرد. مقامات می گویند نهرهای آهسته و آب راکد را ترجیح می دهند و می توانند بین توده های آبی حرکت کنند.

بر اساس یک خبر در 11 آگوست از اداره پارک ها و حیات وحش تگزاس، محققان دانشگاه تگزاس ریو گراند ولی برای اولین بار سه خرچنگ قرمز پنجه استرالیایی را در ژانویه و فوریه جمع آوری کردند. آنها در حوضچه ای یافت شدند که به یک resaca در منطقه Brownsville، نوعی دریاچه oxbow متصل می شود.

هنگامی که یک زیست شناس آبزی تگزاس در ماه ژوئیه شروع به بررسی منطقه کرد، سه خرچنگ سرخک استرالیایی دیگر را بین حوضچه و رساکا در حدود دو مایلی دورتر پیدا کرد.

موجودات مهاجم در اوایل سال جاری از یک حوضچه مجتمع آپارتمانی تگزاس جمع آوری شدند – و کارشناسان حیات وحش می گویند که ماده ها می توانند تا 1000 تخم در یک زمان بگذارند.

به گفته فدرال رزرو، آفت نادر و مخربی که در محموله میوه در مرز تگزاس در کمین است

جونده غول پیکر بومی آمریکای جنوبی به رودخانه ایلینویز ختم شد. یک ماهیگیر آن را کشت

قطعات «آدامس حباب صورتی روشن» در واقع تخم حلزون های سیبی هستند که به رودخانه تگزاس حمله کرده اند.

این تنها دومین جایی بود که این گونه در کالیفرنیا کشف شد و در ایالات متحده یافت شد

مقامات گفتند: «خرچنگ ردکلاو استرالیایی به سرعت رشد می کند و می تواند در کمتر از یک سال به حداکثر اندازه، تا دو پوند برسد». این خرچنگ های بزرگ می توانند به طور قابل توجهی زیستگاه و پوشش گیاهی را تغییر دهند، به طور رقابتی خرچنگ های بومی را حذف کنند و با شکار مستقیم بر جوامع ماهیان بومی تأثیر بگذارند. خرچنگ ردکلاو استرالیایی همچنین می‌تواند ناقل طاعون خرچنگ و همچنین سایر انگل‌ها/بیماری‌هایی باشد که می‌توانند بر خرچنگ‌های بومی تأثیر بگذارند.

از آنجا که مقامات هر دو نر و ماده را پیدا کردند، نگرانی برای تولید مثل در این منطقه وجود دارد. ماده ها تا پنج بار در سال با 1000 تخم در هر کلاچ تولید می کنند.

سر مار مهاجم در یک مخزن ماساچوست گرفتار شد. مقامات می گویند این ماهی ها را بکشید



منبع

خرید، فروش، مالکیت یا رهاسازی خرچنگ قرمز استرالیایی در تگزاس غیرقانونی است.