مهدی حسن، خبرنگار ام اس ان بی سی، نسبت به آخرین سخنان یهودی ستیزانه ترامپ هشدار جدی دارد

اما نباید آن را به‌عنوان «دونالد ترامپ دونالد ترامپ بودن» رد کرد – زیرا تشدید لفاظی‌های یهودی‌ستیزانه ترامپ و دیگران در سمت راست بخشی از یک الگوی خطرناک است.

ترامپ روز یکشنبه شکایت کرد که انجیلی‌های آمریکایی بیشتر از یهودی‌ها از او قدردانی می‌کنند و همچنین تاکید کرد که او «بالاترین میزان محبوبیت در جهان» را در اسرائیل دارد.

یهودیان باید دست به دست هم بدهند و از آنچه در اسرائیل دارند قدردانی کنند – قبل از اینکه خیلی دیر شود! او در پلتفرم حقیقت اجتماعی خود نوشت.

حسن طی سال‌ها مجموعه‌ای از کلیپ‌های دیگر نظرات یهودستیزانه ترامپ را پخش کرد و خاطرنشان کرد که در این زمینه در حزب جمهوری‌خواه تنها نیست.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

و هشدار داد که به کجا می تواند منجر شود.

حسن هشدار داد: «اینها اعمال نفرت یهودی ستیزانه منفرد یا غیر مرتبط نیستند. همه اینها بخشی از یک چیز است: فاشیسم در حال ظهور و خطرناک در سمت راست آمریکا.

مهدی حسن، خبرنگار ام اس ان بی سی گفت هشدار دونالد ترامپ به یهودیان آمریکایی در روز یکشنبه ممکن است مانند یک دشنام وحشیانه دیگر از سوی رئیس جمهور سابق به نظر برسد.

رئیس جمهور جو بایدن اخیراً از فلسفه MAGA ترامپ به عنوان نوعی «نیمه فاشیسم» یاد کرد. برای من، استفاده از آن “نیمه” کمی بیش از حد سخاوتمندانه است. و ببینید، مردم می توانند بر سر تعریف دقیق فاشیسم بحث کنند. اما وجه مشترک جنبش‌های فاشیستی در سراسر غرب این است: آنها در میان خود به دنبال اقلیت‌های یهودی می‌روند.»

مونولوگ کامل او را در زیر ببینید:

وی افزود: اکنون زمان سکوت و یا دادن مجوز به جمهوری خواه در این مورد نیست.