مردی که توانایی پرداخت وثیقه را نداشت پس از از دست دادن نزدیک به 100 پوند در زندان جان خود را از دست داد.

در این شکایت آمده است که به دلیل وضعیت روحی اش، او را در سلول انفرادی قرار دادند، جایی که در سال آینده حالش بدتر می شد.

این عکس بدون تاریخ، پرایس (سمت چپ) را با برادرش رادنی پرایس نشان می دهد.

بر اساس این دادخواست، کارکنان زندان پس از اینکه پرایس قبلاً در ارتباط با اتهامات اخلال در نظم و تجاوز در آنجا بازداشت شده بود، با او آشنا بودند.

مردی به افسران گفت که در حال سکته مغزی است – اما او را به زندان انداختند و مرد

چرا پرایس دستگیر و به زندان افتاد؟

پس از آن، روانپزشک “هرگز تلاشی برای پیگیری آقای پرایس یا رفع نیازهای جدی سلامت روانی او انجام نداد.”

قیمت برای مراجعه به پزشک درخواست می کند

طبق این شکایت، در نوامبر 2020، زمانی که پرایس از مصرف داروهای ضد روان پریشی خود امتناع کرد، به جای جستجوی راه حل، یک روانپزشک کلید نوبت نسخه او را قطع کرد.

طبق این شکایت، کارکنان به دلیل مقدار مایع موجود در سلول، اقدام به احیای پرایس با دفیبریلاتور خارجی خودکار نکردند.

در این شکایت آمده است که در 19 اوت 2020، پرایس به داخل ایستگاه پلیس رفت، افسران را تهدید شفاهی کرد و با دستش حرکات اسلحه انجام داد. استدلال می کند که این رفتار “بیان واضح بیماری روانی او” بود.

پیش از مرگ، پرایس، که برای پلیس فورت اسمیت شناخته شده بود، بیکار، مجرد، مبتلا به اسکیزوفرنی پارانوئید بود که باعث شد او “از حملات روانپریشی رنج ببرد” و طبق این دادخواست دچار اختلال رشد فکری شده بود.

در شکایت مادر آمده است که افسران مردی را که در سلول بوستون افتاده بود و منجر به مرگ او شد نادیده گرفتند.



منبع

در نتیجه، پرایس به اتهام تهدید تروریستی درجه یک به زندان منتقل شد و طبق این شکایت، وثیقه او 1000 دلار تعیین شد.

پرایس وارد زندان شهرستان سباستین می شود

اکنون شکایت در مورد مرگ او خواستار محاکمه توسط هیئت منصفه است، زیرا حقوق متمم 14 پرایس، به ویژه حق او برای درمان پزشکی و سلامت روان، رد شده است.

در این شکایت لری پرایس ماه‌ها متحمل شکنجه‌های عذاب‌آور اختلال روانی درمان‌نشده‌اش شد، درحالی‌که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و امنیتی زندان او را در حال دور ریختن تماشا می‌کردند – بی‌تفاوت به نیازهای پزشکی و سلامت روانی که جان او را تهدید می‌کند و به ظلم حبس‌اش. می گوید.

مک کلاچی نیوز با استیو هاتز، قاضی شهرستان سباستین، که به عنوان مدیر اجرایی دولت منطقه خدمت می کند، و در تاریخ 16 ژانویه برای اظهار نظر با Turn Key تماس گرفت و بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.

در طی یک سال، پرایس “منتظر روز خود در دادگاه بود” و توسط کارکنان زندان مورد غفلت قرار گرفت زیرا او تقریباً 100 پوند از دست داد که شبیه قربانی قحطی بود. بر اساس این شکایت، پرایس در روز مرگش 90 پوند با “ظاهر اسکلتی بیمارگونه” در 29 اوت 2021 وزن داشت.

دعوای برادرش می گوید مردی که طی یک بحران سلامت روانی دستگیر شده بود در سلول انفرادی زندان ایالت آرکانزاس قرار گرفت – جایی که پس از عدم توانایی پرداخت وثیقه در اثر سوءتغذیه و کم آبی درگذشت.

بر اساس شکایتی که در دادگاه فدرال در 13 ژانویه ارائه شد، لری یوجین پرایس جونیور 50 ساله، بی خانمان و 185 پوند وزن داشت که به زندان شهرستان سباستین رسید و وثیقه او در اوت 2020 1000 دلار تعیین شد.

اکنون برادرش رادنی پرایس از سباستین کانتی، Turn Key Health Clinics LLC، شرکت مراقبت های بهداشتی ارائه دهنده خدمات پزشکی به افراد در زندان، یک روانپزشک و پرستار کلید نوبت، و چندین متهم دیگر که نامشان فاش نشده به خاطر مرگ پرایس شکایت کرده است.

این عکس بدون تاریخ، پرایس (سمت چپ) را با برادرش رادنی پرایس نشان می دهد.

طبق این شکایت، سه هفته بعد، به یک پرستار کلید در نوبت گفته شد که پرایس «مدفوع خودش را می خورد و ادرار خودش را می نوشد».

در ماه دسامبر، پرایس بسیار کمتر می‌نوشید و می‌خورد و یک ماه بعد، به کادر پزشکی زندان گزارش داد: «من بیمار هستم و وزن زیادی از دست داده‌ام.[.] طبق این شکایت باید به پزشک مراجعه کنم» در ژانویه 2021.

این سازمان همچنین Turn Key و کارکنان آن را به سهل انگاری پزشکی و افسران اصلاحات را به نقض استانداردهای اصلاحی متهم می کند.

بالسون به مک کلاچی نیوز گفت: «(متهمان) وظیفه قانون اساسی داشتند که از او در برابر آسیب محافظت کنند و مراقبت های لازم را به او ارائه کنند.

در شکایت آمده است که در 29 آگوست 2021، افسران اصلاحات متوجه شدند که پرایس بدون نبض، در آب ایستاده و ادرار خود دراز کشیده و در سلولش پاسخ نمی دهد. سپس با آمبولانس تماس گرفتند و CPR را شروع کردند.

با این حال، زندان به درخواست او برای مراجعه به پزشک عمل نکرد، زیرا او به عنوان “ناسازگار” توصیف شد.

هنک بالسون، وکیل مدافع این پرونده، در بیانیه‌ای در تاریخ 16 ژانویه به مک کلاچی نیوز گفت: «زمانی که (پرایس) به زندان منتقل شد، بازداشتگاه و کادر پزشکی بلافاصله متوجه شدند که او به شدت بیمار روانی است و قادر به مراقبت از خود نیست. “

هاتز در بیانیه ای به آسوشیتدپرس گفت که بررسی داخلی مرگ پرایس به رهبری کلانتر شهرستان در حال انجام است.

شکایت می‌گوید زمانی که پرایس به زندان محکوم شد، «از لحاظ جسمی سالم و تغذیه خوبی داشت» و قدش 6 فوت و 2 اینچ با وزن 185 پوند بود. در این شکایت آمده است که علیرغم شرایط جسمانی، او نیازهای جدی به سلامت روان داشت.

بالسون گفت: «آنها او را بیش از یک سال در سلول انفرادی حبس کردند، بیکار نظاره گر این بود که او به آرامی تسلیم بیماری اش شد، بیش از یک سوم وزن بدنش را از دست داد و در نهایت به دلیل کم آبی حاد و سوء تغذیه مرد. او هرگز حتی یک روز در دادگاه هم نرسید.»

هنگامی که پرایس آرام نمی گرفت، افسران پس از اینکه یکی از آنها به این نتیجه رسید که «به نفع خود آقای پرایس است که او را بازداشت کنند یا سعی کنند او را آرام کنند، به نفع خود است، تماس گرفتند».

طبق این شکایت، در طول ماه مرگ پرایس در ماه آگوست، نگهبانان زندان بیش از 4000 چک سلامتی از او ثبت کردند که نوشته بود «زندانی و سلول اوکی است».

هاتز به این نشریه گفت: «این شهرستان برای ایمنی هر فرد در زندان ما اولویت بالایی دارد. ما پرسنل پزشکی برای درمان زندانیان نیازمند مراقبت داریم.»

در این شکایت آمده است که وقتی پرایس را به بیمارستانی در نزدیکی آوردند، بلافاصله به دلیل سوءتغذیه و کم آبی مرده اعلام شد و حدود 90 پوند وزن داشت.

دعوای حقوقی اورگان می گوید که معاون زمانی که مردی مبتلا به بیماری روانی کشته شد، از زور بیش از حد استفاده کرد

بر اساس این شکایت که به گزارش پلیس استناد می‌کند، او مرتباً از اداره پلیس فورت اسمیت بازدید می‌کرد، جایی که «معمولاً برای او به داخل می‌آمد و فحاشی می‌کرد یا رفتارهای آشفته‌ای داشت».