مردی در تیراندازی مرگبار به خواننده رپ میگوس تاک آف دستگیر شد

کلارک روز جمعه در زندان در انتظار جلسه دادگاه بود. سوابق دادگاه لیستی از وکیلی که بتواند به جای او صحبت کند، ذکر نکرده است، اما نشان می دهد که او در حالی که در حال آماده شدن برای ترک کشور به مقصد مکزیک بود دستگیر شده است.

او آواز خواند: “در حال حاضر در خیابان ها خلوت است.”

میگوس اولین بار با موفقیت عظیم “ورساچه” در سال 2013 موفق شد. آنها 4 بازدید از 10 بازدید برتر در بیلبورد 100 را به دست آوردند، اگرچه تیک آف در آهنگ شماره 1 چند هفته ای آنها “Bad and Boujee” با حضور Lil Uzi Vert نبود. آنها سه گانه ای از آلبوم ها را به نام “فرهنگ” منتشر کردند.

این نوازنده 28 ساله در حوالی ساعت 2:30 بامداد در خارج از سالن بولینگ مرکز شهر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، زمانی که پلیس گفت که درگیری به وجود آمد که بیش از 30 نفر در حال ترک یک مهمانی خصوصی در آنجا بودند. پلیس پیش از این گفته بود که یک مرد و یک زن دیگر با شلیک گلوله مجروح شدند و حداقل دو نفر تیراندازی کردند.

__

تیک آف که به نام Kirsnick Khari Ball متولد شد، جوان‌ترین عضو Migos، سه گروه موسیقی رپ نامزد جایزه گرمی از حومه آتلانتا بود که عمویش کواوو و پسر عموی او افست نیز در آن حضور داشتند.

دادستان ها روز جمعه از دادگاه خواستند تا وثیقه کلارک را یک میلیون دلار تعیین کند، با این استدلال که او یک خطر فرار است. طبق سوابق دادگاه، پس از تیراندازی در تیک آف، کلارک با ارسال برنامه سفر برای یک پرواز “قریب الوقوع” به مکزیک، درخواست گذرنامه سریع کرد. آنها می گویند او روزی که پاسپورت را دریافت کرد دستگیر شد و “مقدار زیادی” پول نقد در اختیار داشت.

هیوستون (AP) – یک مرد 33 ساله به اتهام قتل در تیراندازی به خواننده رپ تاکوف دستگیر شد، که پلیس روز جمعه گفت که او یک “نظاره گر بی گناه” بود که در خارج از یک سالن بولینگ هوستون مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بارو گفت که بازرسان بر این باورند که شلیک گلوله کلارک باعث کشته شدن خواننده رپ شده است.

تروی فاینر، رئیس پلیس هیوستون گفت که پاتریک خاویر کلارک پنجشنبه شب به طور مسالمت آمیز بازداشت شد. دستگیری کلارک یک روز پس از آن صورت گرفت که مرد دیگری در ارتباط با تیراندازی در 1 نوامبر متهم شد که به گفته مقامات به دنبال اختلاف بر سر بازی تاس و زخمی شدن دو نفر دیگر بود.

گروهبان پلیس مایکل بارو در یک کنفرانس خبری جمعه گفت که تیراندازی به دنبال اختلاف نظر بر سر یک بازی “پرسود” تاس بود، اما تیک آف در آن دخیل نبود و “یک تماشاچی بی گناه” بود. فینر گفت پلیس نمی داند که آیا کلارک به مهمانی دعوت شده است یا اینکه آیا او تیکاف را می شناسد.

بلیبرگ از دالاس گزارش داد. مالیکا سن، روزنامه نگار آسوشیتدپرس در گزارشی از نیویورک مشارکت داشت.



منبع

همانطور که دستگیری کلارک روز جمعه اعلام شد، صدای تیک آف دوباره شنیده شد، که در آلبوم “Feel The Fiyaaaah” در کنار A$AP Rocky در آلبوم Metro Boomin که در آن روز منتشر شد، “Heroes and Villains” به نمایش درآمد.

روز چهارشنبه، مقامات از دستگیری کامرون جاشوا در ارتباط با تیراندازی خبر دادند. جاشوا به داشتن اسلحه غیرقانونی در زمان تیراندازی به تیک آف متهم شد، اما دادستان ها گفتند که گمان نمی رود این جوان 22 ساله اسلحه را شلیک کرده باشد. کریستوفر داونی، وکیل جاشوا، به خبرنگاران گفت که چیزی ندیده است که نشان دهد موکلش در قتل تیک آف دست داشته است.

تیک آف هرگز یک رکورد انفرادی منتشر نکرد، اما در هفته‌های قبل از مرگش او و کواوو آهنگ «فقط برای لینک‌های بی‌نهایت ساخته شده» را منتشر کردند. تیک آف امیدوار بود که آلبوم مشترک به توانایی های شعری او احترام بگذارد و به پادکست Drink Champs گفت: “وقت آن رسیده که گل هایم را به من بدهم.”

بارو گفت که همه افراد حاضر در صحنه بدون صحبت با پلیس ترک کردند. به گفته بارو، برخی از این افراد از آن زمان توسط مقامات پیدا شده اند، آنها همچنین برای جمع آوری وقایع با ضبط بالستیک، ویدئو و صدا تلاش کرده اند. او گفت که بازرسان همچنان در تلاش برای ردیابی شاهدان هستند.

شرکت موسیقی Migos، Quality Control، در بیانیه‌ای که در اینستاگرام منتشر کرد و آن را به “خشونت بی‌معنا” نسبت داد، در سوگ مرگ تیک آف ابراز تاسف کرد.

او گفت: «ما به دنبال یافتن شما خواهیم بود. “اگر بیای و ما را پیدا کنی راحت تر می شود.”

طرفداران و سایر اجراکنندگان، از جمله دریک و جاستین بیبر، میراث موسیقی تیک آف را در مراسمی یادبود ماه گذشته در آتلانتا جشن گرفتند.