متیو پری وقتی متوجه مرگ کریس فارلی شد دیوار اتاق رختکن جنیفر آنیستون را روی «فرندز» سوراخ کرد.

این بازیگر این حکایت را در خاطرات آینده خود به اشتراک می گذارد: “دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ”.

  • پری نوشت: «سپس کریس فارلی درگذشت. بیماری او سریعتر از بیماری من پیشرفت کرده بود.

    متیو پری (چپ) و کریس فارلی (راست) در سال 1997.Ron Galella, Ltd./Ron Galella Collection via Getty Images, Steve Granitz/WireImage

    • در سال 1997، پری که به خاطر ایفای نقش چندلر بینگ در سریال «دوستان» شهرت داشت، در «تقریباً قهرمانان» با فارلی همبازی شد. Healthline گزارش داد که در آن زمان، پری گفت که روزانه 55 قرص Vicodin، نام تجاری مسکنی که ترکیبی از هیدروکودون مواد افیونی با مسکن بدون نسخه استامینوفن است، مصرف می‌کند.

      مرگ کریس فارلی ضربه سختی به متیو پری زد، زیرا این بازیگر فاش کرد که هنگام شنیدن این خبر دیوار اتاق رختکن جنیفر آنیستون را سوراخ کرده است.

      نه تنها این، پری نوشت که دو هفته پس از مرگ فارلی، او باید فیلم آنها را تبلیغ می کرد که به گفته او به دلیل اعتیاد آنها “به سختی” آن را به پایان رساندند.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع اما در طی یک مصاحبه نشسته با دایان ساویر برای ABC News در روز جمعه که در مورد خاطراتش بحث می کرد، گفت که از آنیستون که به عقب نگاه می کند “قدردان” است.

    پری، 53 ساله، این حکایت را در خاطرات آینده خود با عنوان «دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ» که قرار است در 1 نوامبر اکران شود، به اشتراک گذاشت. در بخشی از کتاب، که توسط ساندی تایمز منتشر شد، این بازیگر درباره چگونگی مواد افیونی و اعتیاد به الکل او را در اوایل زندگی حرفه ای خود گرفت. رولینگ استون گزارش داد که نبرد او با اعتیاد مصادف شد با مبارزه فارلی که در 33 سالگی بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.

    متیو پری با شنیدن خبر مرگ کریس فارلی، اتاق رختکن جنیفر آنیستون را سوراخ کرد.

  • او افزود: “هیچ کس نمی دانست – نه خانواده من، نه دوستانم، نه هیچ کس.”

    متیو پری (چپ) و کریس فارلی (راست) در سال 1997.

    پری نوشت: “من متوجه شدم که علناً درباره مرگ او بر اثر مواد مخدر و الکل صحبت می کنم.” من در تمام مدت بالا بودم.

    در نهایت، بازیگران و عوامل فیلم «دوستان» موفق شدند. در یک لحظه، آنیستون به او نزدیک شد و گفت می‌دانست که او مشروب می‌نوشد، زیرا آنها می‌توانستند آن را روی او بو کنند. پری نوشت: مواجه شدن با جنیفر آنیستون ویرانگر بود.

    عکس العمل او به مرگ فارلی احشایی بود. او نوشت: وقتی فهمیدم دیوار رختکن جنیفر آنیستون را سوراخ کردم. آنیستون، 53 ساله، در 10 فصل از سریال محبوب NBC در کنار پری در سریال “Friends” بازی کرد.

    جنیفر آنیستون و متیو پری در پیش نمایش پاییز NBC در سال 1995 در مرکز لینکلن در نیویورک شرکت کردند.

    پری در مورد آنیستون که در مصاحبه از او با عنوان “جنی” یاد کرد، گفت: “او بود که بیشتر از همه به او کمک کرد.” او افزود: “من واقعاً از او برای این کار سپاسگزارم.”

    جنیفر آنیستون و متیو پری در پیش نمایش پاییز NBC در سال 1995 در مرکز لینکلن در نیویورک شرکت کردند.ران دیویس/گتی ایماژ

    پری و فارلی در «تقریبا قهرمانان» که پس از مرگ فارلی بر اثر مصرف بیش از حد در سال 1997 اکران شد، به ایفای نقش پرداختند.