چگونه یک محکومیت در محاکمه آینده سازمان ترامپ می تواند ترامپ را از قراردادهای فدرال منع کند، حتی برای سرویس مخفی

با این حال، قرار دادن ترامپ در لیست سیاه می تواند ولخرجی هایی مانند قرارداد اجاره گاری گلف 179000 دلاری را خدشه دار کند. و از خود معامله در آینده در انواع دیگر قراردادها جلوگیری می کند.

دیده بان ها اذعان دارند که صورتحساب سرویس مخفی ترامپ هدف سختی است.

دیده‌بان می‌گویند که ترامپ پس از ادعاهای تقلب و قوانین فدرال که مستلزم «استاندارد رفتاری بی‌عیب و نقص» است، به سختی می‌تواند یک پیمانکار دولتی ایده‌آل باشد.

اینجا جایی است که فکر می‌کنم یک محرومیت همچنان مطرح می‌شود.»

بر اساس مقررات خرید فدرال، یک آژانس می‌تواند با گفتن اینکه «دلایل قانع‌کننده‌ای برای توجیه ادامه معاملات تجاری بین آن آژانس و پیمانکار» دارد، به استفاده از یک شرکت در لیست سیاه ادامه دهد.

امپراتوری املاک و مستغلات و اقامتگاه های گلف دونالد ترامپ روز دوشنبه در منهتن در یک پرونده کلاهبرداری شرکتی سطح پایین با ریسک های مالی بالا، از جمله میلیون ها جریمه احتمالی و جریمه های مالیاتی، محاکمه می شود.

در مورد سرویس مخفی، این دلیل قانع‌کننده مشکل در محافظت از ترامپ و خانواده‌اش بدون اقامت در استراحتگاه‌هایی است که در حال حاضر در آن زندگی می‌کند – از جمله مورد علاقه‌اش در زمستان، Mar-a-Lago در پالم بیچ، فلوریدا، و مورد علاقه تابستانی او، باشگاه گلف ملی ترامپ در بدمینستر، نیوجرسی.

با منع بعید بودن راه حل بدون پول نقد – ترامپ به سرویس مخفی اجازه داد “به صورت رایگان در املاک ما بماند” همانطور که اریک ترامپ زمانی وعده داده بود، یا به طور داوطلبانه از حفاظت از سرویس مخفی صرف نظر کرد، همانطور که ریچارد نیکسون انجام داد – سرویس مخفی ترامپ ممکن است باز بماند. ، نگهبانان اذعان می کنند.

در همان سال، معاون رئیس جمهور وقت، مایک پنس در طول سفر به ایرلند در هتل ترامپ اقامت داشت که در 180 مایلی هر یک از مراسم رسمی او قرار داشت و مشخص شد که خدمه نیروی هوایی از اقامت در استراحتگاه گلف لوکس ترامپ در اسکاتلند لذت می بردند.

نمایندگان سازمان ترامپ و GSA به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در سال 2019، میک مولوینی، سرپرست دفتر کاخ سفید، اعلام کرد که ایالات متحده میزبان اجلاس سران G-7 در سال 2020 در استراحتگاه گلف ملی ترامپ در دورال در میامی خواهد بود، ایده ای که پس از متهم کردن رئیس جمهور وقت از سوی منتقدان، به سرعت کنار گذاشته شد. تخلفات

او به اینسایدر گفت: «اگر محکومیت کیفری وجود داشته باشد، تصور اینکه چگونه دولت فدرال در آن مقطع می‌تواند آنها را منع نکند، دشوار است.

  • افشاگری‌های اخیر صورت‌حساب سرویس مخفی و محاکمه‌ای که در منهتن آغاز شد، برای کسانی که خواستار پایان دادن به قراردادهای دولتی ترامپ هستند، افزایش یافته است.

    او در مورد عدم تمایل آشکار دولت به جلوگیری از ریختن دلارهای مالیات دهندگان در جیب ترامپ گفت: «این به همان اندازه که ذهن را حیرت آور است، دلخراش است.

    مرسدس او و او

    نامه آنها خطاب به اداره خدمات عمومی فدرال، که بر قراردادها نظارت دارد، و سازمان های دولتی که با ترامپ تجارت کرده اند، از جمله وزارت امنیت داخلی که بر سرویس مخفی نظارت دارد، ارسال شده است.

    اما هزینه دیگری نیز وجود دارد، و این چیزی است که ناظران مخارج دولتی سال‌ها بر آن تاکید کرده‌اند.

    مولتین گفت: «اگر یک دولت آینده ترامپ یا فقط یک دولت جمهوری‌خواه آینده وجود داشت، می‌توانست این ایده را برای برگزاری رویدادهای رسمی در املاک او مطرح کند.

    سخنگوی سرویس مخفی در مورد لغو احتمالی سازمان ترامپ حدس و گمان نمی زند و فقط می گوید که این آژانس مستقیماً به تحقیقات کنگره در مورد لایحه ترامپ پاسخ خواهد داد.

    سرویس مخفی یک هدف سخت

    این مقررات همچنین «محرومیت» یا قرار دادن در لیست سیاه هر شرکتی را که به جرایم مرتبط با تجارت محکوم شده است توصیه می کند. [and] فرار مالیاتی.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

این ممنوعیت می تواند به صورت حساب “گزاف” او از ماموران سرویس مخفی که از او در استراحتگاه ها محافظت می کنند، پایان دهد.

مولتین گفت: «اما من هنوز زمانی را به یاد می‌آورم که ترامپ در حال برگزاری کنفرانس G-7 در یکی از املاک خود بود.

ویسلبرگ اعتراف کرد که در طول 15 سال 1.7 میلیون دلار از مزایای معاف از مالیات، از جمله خودروهای لوکس مرسدس بنز برای او و همسرش، استفاده رایگان از آپارتمان‌های مارک ترامپ در رودخانه هادسون منهتن و شهریه برای مدارس خصوصی نوه‌هایش به جیب زده است.

وکلای آنها مخالفت کرده اند که دفتر دادستانی منطقه منهتن – که برای دهه ها توسط دموکرات ها اداره می شود – به دلیل تعصب سیاسی علیه ترامپ، یک پرونده حقوقی را دنبال می کند، استدلالی که قاضی دادگاه، قاضی دیوان عالی ایالت، خوان مرچان، دفاع را ممنوع کرده است. از بالا بردن در دادگاه

پرونده ای برای “محرومیت”

هیئت منصفه ای که از روز دوشنبه در دادگاهی در مرکز شهر منهتن انتخاب می شود، تعیین خواهد کرد که آیا سازمان ترامپ با پرداخت بخشی از غرامت به مدیران از مقامات مالیاتی، در قالب پاداش های بدون مالیات مانند آپارتمان ها و اتومبیل های رایگان، از مقامات مالیاتی کلاهبرداری کرده است یا خیر.

شونر توضیح داد: «آژانس به سادگی می تواند بگوید که به پیمانکار نیاز دارد.

شونر در طول سال‌ها به شدت شکایت کرده است زیرا فدرال‌رزروها علیرغم دو استیضاح، رسوایی مراسم تحلیف، سوالاتی در مورد هتل بین‌المللی ترامپ در دی سی، و انحلال اجباری دانشگاه ترامپ و بنیاد ترامپ توسط همان وکیل نیویورک، به تجارت با ترامپ ادامه دادند. دفتر ژنرال اکنون ادعا می کند که او 250 میلیون دلار از طریق کلاهبرداری مالی به جیب زده است.

به عنوان بخشی از درخواست خود، وایسلبرگ، که به عنوان مشاور در لیست حقوق و دستمزد شرکت باقی می ماند، باید 2 میلیون دلار را بازپرداخت کند و پنج ماه را در زندان بگذراند.

سازمان ترامپ متهم است که به طور آگاهانه و مکرر اسناد مالیاتی نادرست را برای جلوگیری از مالیات بر حقوق و دستمزد در این غرامت اضافی ثبت کرده است و برای شرکت و مدیران آن پس انداز می کند.

انتخاب هیئت منصفه از دوشنبه در محاکمه تقلب مالیاتی سازمان ترامپ آغاز می شود.

  • به گفته استیون ال. شونر، که قانون تدارکات دولتی را در دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن تدریس می کند، محکومیت در این محاکمه تقلب مالیات بر حقوق تنها باعث افزایش تماس ها برای قرار دادن ترامپ در لیست سیاه می شود.

    نوآ بوکبیندر، رئیس سازمان شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن گفت: «سازمان ترامپ اساساً دولت فدرال و مالیات دهندگان فدرال را تحت فشار قرار می داد.

    شان مولتین، تحلیلگر ارشد سیاست پروژه نظارت بر دولت، یکی دیگر از گروه های ناظر اخلاق و مسئولیت پذیری که نامه را امضا کرده است، گفت: موضع ما تغییر نکرده است.

    Moultin از POGO گفت که سرویس مخفی “ممکن است بتواند به نوعی ادعا کند که آنها در موقعیت منحصر به فردی قرار دارند”، زیرا نیاز به نزدیکی به رئیس جمهور سابق دارند.

    بوک بایندر و شونر، استاد حقوق تدارکات، رسماً از دولت خواستند که روابط خود را با شرکت ترامپ و افسران ارشد آن در اکتبر 2021 قطع کند.

    در صورت محکومیت ترامپ ممکن است از تجارت با دولت فدرال منع شود.

  • دادستان ها ادعا می کنند که در مقر سازمان ترامپ در برج ترامپ در خیابان پنجم، خودروها، آپارتمان ها و شهریه ها بخشی از درآمد سالانه 940000 دلاری وایسلبرگ در نظر گرفته شده است.

    آلن وایسلبرگ، مدیر مالی سابق ترامپ، پس از اعتراف به طرح فرار مالیاتی در ماه آگوست، شاهد اصلی دادستانی علیه این شرکت خواهد بود.

    سرویس مخفی به ترامپ شبی 1185 دلار برای یک اتاق یک نفره در هتل دی سی وی پرداخت کرد و یک بار قراردادی 179000 دلاری برای اجاره چرخ دستی گلف در استراحتگاه گلف او در بدمینستر، نیوجرسی امضا کرد.

    رویترز محاسبه کرده است که اگر به دلیل سه فقره کلاهبرداری مالیاتی و شش مورد دیگر در کیفرخواست خود – همه آنها جنایات سطح پایین – مجرم شناخته شوند، سازمان ترامپ ممکن است با جریمه های مالیاتی سخت و تا 1.6 میلیون دلار جریمه روبرو شود.

    اخبار اخیر را اضافه کنید که سازمان ترامپ بیش از 1.4 میلیون دلار به سرویس مخفی برای اقامت در املاک ترامپ در زمان ریاست جمهوری سابق رئیس جمهور آمریکا پرداخت کرده است.

    شونر گفت: «قوانینی که برای پیمانکاران معمولی دولتی اعمال می‌شود، هرگز در مورد سازمان ترامپ اعمال نمی‌شود، و صادقانه بگویم، این مأیوس‌کننده‌ترین و مخرب‌ترین جنبه این حماسه رقت‌انگیز است».

    او به اینسایدر گفت: «محکومیت سازمان به هر یک از اتهامات باعث می‌شود که منع ممنوعیت یک نتیجه قطعی باشد.

    محکومیت ممکن است دولت را وادار کند تا سازمان ترامپ را از انجام تجارت به عنوان یک پیمانکار فدرال منع کند، از جمله قطع کردن سرفصل صورتحساب پرسود – و منتقدان می گویند گزاف – از ماموران سرویس مخفی ترامپ که در عین محافظت از رئیس جمهور سابق و خانواده اش در املاک او می مانند. .