روزها به عنوان وکیل حقوقی کار می‌کردم و شب‌ها به عنوان یک برهنه‌بازی مخفیانه مشغول کار بودم. احساس می کردم کلارک کنت زندگی دوگانه ای دارد.

من ساعت 7 صبح به دفتر می رسیدم و تا ساعت 3 بعد از ظهر می رفتم، سپس به خانه می رفتم، چرت می زدم، حدود ساعت 7 بعد از ظهر به باشگاه استریپ می رسیدم و تا ساعت 4 صبح می رفتم، تا شش شب این کار را انجام دادم. هفته زندگی اجتماعی نداشتم چون واقعا خسته کننده بود. سعی می کنم پشت میزم نخوابم.

سلفی ریون اینفرنو با موهای صورتی
ریون در سال 2019 شغل خود را به عنوان وکیل حقوقی ترک کرد.ریون اینفرنو

برخی از مشتریان می توانند روز شما را خراب کنند

اولین آهنگی که مجبور شدم با آن برقصم “دوست (به نظر خانم می رسد)” بود – فکر کردم اگر بتوانم این آهنگ را انجام دهم، پس می توانم این کار را انجام دهم.

نرخ ساعتی وجود ندارد ما از طریق رقص های خصوصی یا انعام درآمد کسب می کنیم. ما باید مبلغی را به باشگاه پرداخت کنیم که می تواند شبی 15 تا 100 دلار باشد. بعضی شب ها پول از دست دادم. در جمعه یا شنبه شب حداقل 300 دلار درآمد داشتم.

من تقریباً سه تا پنج بار در شب برای چهار آهنگ، تا یک ساعت در شب روی صحنه می رقصیدم. این حرکت با شدت بالا است، مانند ژیمناستیک. خسته کننده است، اما شما واقعا تناسب اندام می شوید.

برخی از باشگاه‌ها ممکن است این حوادث را به پلیس گزارش نکنند، زیرا می‌ترسند که برای زیر پا گذاشتن شرایط مجوز خود جریمه سنگینی دریافت کنند. اغلب شکایات به دلیل برداشت منفی از کارگران جنسی رد می شوند. من همچنین دیده ام که کارگران از باشگاه ها حقوق نمی گیرند.

ریون اینفرنو سه سال به عنوان یک وکیل مدافع و یک رقصنده رقصنده کار کرد تا هزینه خانه خود را بپردازد.

  • او در تعطیلات آخر هفته، شبی 300 دلار درآمد داشت.

  • او می‌گوید: «من روزها روی دعاوی قرارداد کار می‌کردم و شب‌ها می‌رقصیدم.

  • در مجموع، اگرچه چالش‌هایی داشت، لیز کردن به من شجاعت، اعتماد به نفس و ابزاری داد تا زندگی‌ام را به آنچه می‌خواستم بازسازی کنم.

    ریون گفت که رقص با میله را با تماشای دیگران آموخته است.ریون اینفرنو

    هر کس استراتژی شلوغی خود را دارد

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    برای من، گوش دادن به مردم و توجه دادن به آنهاست. بسیاری از مردان به این دلیل وارد شدند که کسی را نداشتند که با او صحبت کنند. من احساس می کنم از یک طرف وحشتناک است که کسی باید برای همراهی و دلسوزی هزینه کند، اما از طرف دیگر زیباست که می تواند از طریق کارگران جنسی به آن دسترسی پیدا کند.

    ابتدا نمی دانستم دارم چه کار می کنم. داشتم تصور می کردم در یک موزیک ویدیو حضور دارم. وقتی خلوت بود، با تمرین ترفندها را انتخاب کردم.

    بعد از مدتی انجام این دو کار به من آسیب زد. مجبور شدم از مرخصی استعلاجی استفاده کنم تا چند روز طول بکشم تا بهبودی پیدا کنم، اما به این کار ادامه دادم زیرا مصمم بودم که درآمد بیشتری کسب کنم.

    من از سال 2016 شروع به برهنه کردن کردم زیرا در آن زمان در تنگنا بودم. مادرم به تازگی بر اثر سرطان از دنیا رفته بود و من جایی برای خودم نداشتم که بتوانم آن را به خانه برسانم. من سالی 40000 دلار قبل از مالیات به عنوان وکیل حقوقی درآمد داشتم، اما نمی توانستم به تنهایی جایی را اجاره کنم، بنابراین تصمیم گرفتم که برهنه کردن راهی است که می توانم از خودم حمایت کنم.

    من با تماشای دیگران به خودم یاد دادم چگونه می رقصم

    به مدت سه سال هم به عنوان رقصنده و هم به عنوان وکیل مدافع کار کردم. هیجان انگیز بود و به زندگی من ابعاد و رنگ زیادی داد.

    این مقاله گفته شده بر اساس گفتگو با یک کارگر جنسی 27 ساله از کوئینزلند استرالیا است که با نام Raven Inferno در مورد تجربه کار به عنوان یک وکیل و یک رقصنده برهنه است. اینسایدر درآمدهای او را تأیید کرده است. موارد زیر برای طول و وضوح ویرایش شده است.

    من هنوز یک کارگر جنسی هستم، اما فقط در یک مکان، گاهی اوقات کار می کنم. من اکنون یک خالق OnlyFans هستم و رزروهای خصوصی نیز انجام می دهم.

    اکثر مشتریان قابل تحمل بودند، اما دیگران می توانند روز شما را خراب کنند. آنها می‌پرسیدند چرا این کار را انجام می‌دهم یا تصور می‌کنند خانواده‌ام از من ناامید شده‌اند. برخی سعی کردند با دست زدن به من در جاهایی که مجاز نیستند قوانین را زیر پا بگذارند. بسته به محل برگزاری، یا واقعاً حرفه ای انجام می شود یا مانند مشکل با شما رفتار می شود.

    Raven Inferno با دامن صورتی و کفش در مقابل ماشینی با ماشین صورتی تصویر شده است

    ریون اینفرنو از سال 2016 تا 2019 هم به عنوان وکیل مدافع و هم به عنوان رقصنده کار کرد.ریون اینفرنو

    • من با یک باشگاه مصاحبه داشتم، سپس برای یک شیفت آزمایشی وارد شدم. باشگاه می‌خواهد شخصیت شما را درک کند تا بداند به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید تا خود را به مشتریان معرفی کنید.

      یک بار مشروبم را مشتری در یک باشگاه نوشابه خورد و به بیمارستان منتقل شدم. بیمارستان حدس زد که مربوط به الکل است و من جدی گرفته نشدم. مشتری هرگز دستگیر نشد زیرا در دوربین مداربسته دیده نمی شد.

      ریون با عینک، کت صورتی داغ و شورت

      برای اینکه مورد قضاوت قرار نگیرم مخفیانه برهنه کردم. من هیجان آن را دوست داشتم. من به سر کار می رفتم و کیف می بستم و به همکاران می گفتم که در خانه یکی از دوستانم می مانم یا دوست پسر قلابی درست می کردم. من مثل کلارک کنت بودم. روزها روی دعاوی قرارداد کار می‌کردم و شب‌ها می‌رقصیدم.

      بعد از هشت ماه توانستم آپارتمان خودم را بپردازم.

      احساس می کردم زندگی دوگانه ای دارم

      شب‌ها و آخر هفته‌هایم را به کار در کلوپ‌های استریپ سپری می‌کردم تا در زمانی که با پدربزرگ و مادربزرگم می‌ماندم، پول پس‌انداز کنم.

      من در سال 2019 کار به عنوان وکیل حقوقی را متوقف کردم زیرا از این کار بسیار خسته شده بودم. احساس می‌کردم که نمی‌توانم در دنیای شرکت‌ها خودم باشم، و این بسیار سخت بود.