دن سالیوان، سناتور جمهوری خواه می گوید این یک فرضیه بزرگ است که آیا ترامپ در زمان نامزدی ریاست جمهوری متهم می شود، اما او قصد دارد از هر کسی که نامزد جمهوری خواهان شود حمایت کند.

دو جمهوری‌خواه برای نامزدی ترامپ کمپین‌های انتخاباتی را علیه ترامپ راه‌اندازی کرده‌اند، در حالی که چندین نفر دیگر در بال‌ها منتظر هستند.

او گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در حال حاضر در حزب جمهوری‌خواه از نظر نامزدهای ریاست‌جمهوری در حال وقوع است، سالم است، درست است؟» سالیوان گفت. ما نه تنها پرزیدنت ترامپ را داریم، بلکه تعدادی کاندیدای بسیار واجد شرایط دیگر نیز داریم که کلاه خود را در رینگ پرتاب می‌کنند.»

سالیوان گفت: “ببینید، این یک فرضیه بزرگ در حال حاضر در مورد موضوع کیفرخواست است. ما خواهیم دید که آیا این اتفاق خواهد افتاد.”

سناتور دن سالیوان گفت که آیا ترامپ در زمان نامزدی ریاست جمهوری مورد اتهام قرار می گیرد یا خیر، یک “فرضیه بزرگ” است.

  • رئیس جمهور سابق درگیر با تحقیقات جورجیا، نیویورک و دو مورد از سوی دولت فدرال مواجه است.

    تصور می‌شود که بزرگترین رقیب بالقوه ترامپ، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا باشد که ترامپ در ماه‌های اخیر به طور فزاینده‌ای او را مورد انتقاد قرار داده است.

    سالیوان بدون تایید یا رد ترامپ در شبکه ای بی سی نیوز گفت که قصد دارد از نامزد حزب جمهوری خواه حمایت کند.

  • سناتور ایالات متحده دن سالیوان (R-AK) در یک کنفرانس خبری صحبت می کند.درو انگرر/گتی ایماژ

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دن سالیوان، سناتور حزب جمهوری‌خواه گفت: «فرضی بزرگ» باقی می‌ماند که آیا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان نامزدی ریاست‌جمهوری‌اش در سال 2024 مورد اتهام کیفری قرار خواهد گرفت.

    سناتور ایالات متحده دن سالیوان (R-AK) در یک کنفرانس خبری صحبت می کند.

    سالیوان، سناتور جوان آلاسکا، روز یکشنبه در برنامه “این هفته” شبکه ای بی سی نیوز گفت که از نامزد جمهوری خواهان حمایت خواهد کرد، اما تردید دارد که وقتی جرج استفانوپولوس، مجری برنامه از او پرسید، با متهم شدن ترامپ مواجه شود.

    سالیوان در «این هفته» گفت: «فکر می‌کنم به زودی برخی دیگر را خواهید دید که کلاه خود را روی رینگ پرتاب می‌کنند». “به هر حال، من فکر می کنم که داشتن یک رقابت مقدماتی خوب و رقابتی با نسل جدید جمهوری خواهان، برای حزب ما سالم است. این برای کشور سالم است.”

    دونالد ترامپ با دو تحقیق فدرال و همچنین تحقیقات از نیویورک و جورجیا مواجه است.