دنیای نسکار مدام از دیل ارنهارت جونیور عصبانی می شود، اما او می گوید که دوست بی رحمانه صادقی است که آنها به آن نیاز دارند.


دیل ارنهردت جونیور

رسانه کثیف دیل ارنهارت جونیور به نیرویی در نسکار تبدیل شده است.Allie Fredericks/Dirty Mo Media/Peacock/NBCU Photo Bank از طریق Getty Images

  • پادکست‌های دیل ارنهارت جونیور در دنیای نسکار به دلیل نظراتی که در طول برنامه‌های نمایش داده می‌شوند، پرها را به هم ریخته است.

  • مقامات NASCAR مجری یک برنامه را برای گفتگو در مورد محتوا به همراه خود دعوت کردند.

  • دیل جونیور به جف گلاک گفت که عذرخواهی او تمام شده است و آنها به صدایی بی رحمانه صادقانه در این ورزش نیاز دارند.

دیل ارنهارت جونیور، افسانه نسکار، دومین حرفه موفق خود را به عنوان مفسر و مجری برنامه انجام داده است و عذرخواهی او به خاطر چیزهایی که می گوید که دنیای نسکار دوست ندارد، تمام شده است.

یکی از حرکات ارنهارت پس از مسابقه، ایجاد رسانه Dirty Mo، خانه پادکست های «دانلود دیل جونیور» و «در، سپر، پاک کردن» بود. این دومی توسط چندین نفر از تماشاگران NASCAR میزبانی می شود.

هر دوی این برنامه‌ها به رسانه‌های مهمی در دنیای نسکار تبدیل شده‌اند، عمدتاً به این دلیل که آنها فقط نمایش‌های «هیجان‌انگیز» برای این ورزش نیستند و از صادق بودن هراسی ندارند.

با این حال، این صداقت بهایی دارد. Earnhardt و نمایش های او پرهای رانندگان و مقامات NASCAR را به هم ریخته است.

ارنهارت مهمان بخش همیشه سرگرم کننده “12 سوال” جف گلاک برای The Athletic بود. از او پرسیده شد که وقتی نسکار از چیزی که ذکر شد ناراحت می شود چگونه با آن برخورد می کند و ارنهارت گفت که دیگر عذرخواهی نخواهد کرد.

ارنهارت به گلوک گفت: «خب، احتمالاً پنج سال پیش، عذرخواهی می‌کردم و طلب بخشش می‌کردم. اما از آنجایی که تجارت Dirty Mo Media و پادکست مهم‌تر یا برجسته‌تر شده‌اند، هرگز نمی‌خواهید احساسات خود را در مورد اینکه چه کسی ممکن است از آنچه گفته می‌شود ناراحت شود (تداخل کند).

او گفت وقتی یک میکروفون جلوی صورتش دارد، به سادگی کارش را انجام می دهد و وقت آن نیست که نگران دوستی ها باشد.

ارنهارت گفت: “وقتی در غرفه پخش هستیم، گاهی اوقات چیزهایی می گوییم که دوستانم که با آنها رانندگی کردم قدردانی نمی کنند.” “[Martin] تروکس در مورد چیزی خم شد یا از چیزی که من در مورد او گفتم ناامید شد. و من به او گفتم: “مرد، من آنجا هستم و کار می کنم. وقتی من آنجا هستم، کلاه کار بر سر است و کلاه دوستی سر نیست.»

Earnhardt مشخص نکرد که کدام نظرات تروکس را آزار می دهد، اما او احتمالاً به این حادثه در اوایل امسال اشاره می کرد که راس چستین و تروکس پس از مسابقه دوور با یکدیگر تبادل نظر کردند. پس از مسابقه، ارنهارت، دوستان هر دو راننده، از چستین و سبک رانندگی “برگشت” او دفاع کرد و گفت که این ورزش به رانندگانی مانند او نیاز دارد.

مارتین تروکس جونیور و راس چستین

مارتین تروکس جونیور (سمت چپ) و راس چستین درباره یک حادثه در اواخر مسابقه صحبت می کنند.مرکز نسکار

در مورد NASCAR، Earnhardt به وضوح گفت که NASCAR به او نیاز دارد که به طرز وحشیانه ای با آنها صادق باشد.

Earnhardt گفت: “گاهی اوقات می خواهم چیزهایی در مورد NASCAR بگویم که آنها ممکن است دوست نداشته باشند.” “من در آنجا هستم و کار می کنم. این یک تجارت است، و من در حال انجام یک کار هستم، و فقط اینجا نیستم که پشت سر آنها صحبت کنم… من هنوز هم می خواهم متحد خوبی برای آنها باشم. اما در عین حال زمان، من احساس می کنم شما آن دوست خوب خود را دارید که همیشه حقیقت را به شما می گوید. گاهی اوقات شما عاشق حرف های او نیستید یا او باید بگوید، اما واقعا از آنها قدردانی می کنید زیرا می دانید شما حقیقت را خواهید فهمید. “آیا باید این کار را انجام دهم؟” یا “این پیراهن چگونه است؟” من آن شخص هستم، احساس می کنم در زندگی نسکار هستم. و ممکن است همیشه حق با من نباشد، اما آنها به افرادی نیاز دارند که صادق باشند و اینطور نباشند، “اوه مرد، همه چیز عالی است. آفتابی و 70 ساله هر روز. . این شگفت انگیز است.’ آنها به کسی نیاز دارند که بی رحمانه با آنها صادق باشد.”

و این فقط میزبان پادکست Earnhardt نیست. در اواخر فصل 2021، مقامات NASCAR افرادی را که میزبان دومین برنامه بودند، برای صحبت در مورد محتوای آن‌ها به پیست‌هاولر فراخواندند. این حرکتی است که معمولاً برای رانندگانی است که نیاز به سخنرانی در مورد رفتار خود پس از مسابقه یا اقدامات در حین مسابقه دارند.

پس از سفر به دفتر مسئولین، مجریان در برنامه خود به بحث و گفتگو پیرامون این نشست پرداختند.

فردی کرافت، تماشاگر بابا والاس، گفت: “آنها احتمالا کمی عصبانی بودند.” “اما، من فکر می کنم این فقط یک جلسه خوب برای ما بود که همه بنشینیم و هر دو طرف را در هم بکوبیم. آنها فکر می کنند ما احمق هستیم و ما برخی از کارهایی که انجام می دهند را زیر سوال می بریم… تصور می کنم این احتمالاً اینطور نیست. آخرین باری که قرار است با ما تماس بگیرند. دیویس از خود می‌پرسید که آیا این اولین باری است که پادکستی به دفتر مدیر دعوت می‌شود.

همه به یک دوست صادق نیاز دارند تا به آنها کمک کند بهترین نسخه از خود شوند. دیل جونیور هیچ مشکلی ندارد که دوست نسکار باشد، چه آنها آن را دوست داشته باشند یا نه.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع