“دوست” کاخ سفید گفت میدوز بی کفایت است و در 6 ژانویه دچار “شکست عصبی” شده است.

پت سیپولون، مشاور سابق کاخ سفید، پس از شهادت هاچینسون، احضاریه ای از کمیته دریافت کرد و روز جمعه با کمیته صحبت کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

او گفت که موقعیت رئیس ستاد در لحظه ای مانند شورش “بحرانی” بود، اما به نظر می رسد میدوز “به طور کامل بررسی کرده است.”

The Hill از طریق America First Legal، یک سازمان غیرانتفاعی که توسط مقامات سابق دولت ترامپ رهبری می شود، با Meadows تماس گرفته است. Meadows به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان عمل می کند.

مولوینی گفت که او بیش از یک سال از رئیس جمهور سابق ترامپ دفاع کرد و استدلال کرد که اقدامات او در آن روز جنایتکارانه نبودند، اما شهادت هاچینسون دیدگاه او را نسبت به وضعیت تغییر داد.

او مدعی شد که رئیس جمهور سابق سعی کرد برای تغییر مسیر، فرمان خودروی ریاست جمهوری را بگیرد.

هاچینسون در اواخر ماه گذشته در جلسه استماع لحظه آخری شهادت داد که پس از آن برنامه ریزی شده بود که کمیته اعلام کرده بود که از جلسات عمومی تا جولای وقفه برنامه ریزی شده است.

مولوینی روز جمعه گفت که هاچینسون را می شناسد و او “دلیلی برای دروغ گفتن” ندارد.

میک مولوینی، سرپرست سابق دفتر کاخ سفید، گفت که یکی از دوستانش که در جریان شورش کنگره در 6 ژانویه در کاخ سفید حضور داشت به او گفت که مارک میدوز، رئیس ستاد ترامپ، “کمی از هر دو” بی کفایتی را تجربه کرده است و ” فروپاشی عصبی» در حین وقوع رویداد.

نماینده لیز چنی (R-Wyo.)، نایب رئیس کمیته نیز پیام های متنی را در پایان جلسه نشان داد که نشان می داد ترامپ ممکن است در ارعاب شاهدان دست داشته باشد.

در طول جلسه استماع، او به کمیته گفت که ترامپ آگاه بود که برخی از شرکت کنندگان در تجمع قبل از شورش مسلح بودند و ترامپ اصرار داشت که همراه با حامیانش به ساختمان کنگره برود.

نماینده زوئی لوفگرن (دولت کالیفرنیا) پس از جلسه به ولف بلیتزر از سی‌ان‌ان گفت که سیپولون با چیزی که شاهدان دیگر گفته‌اند تناقض نداشت، اما افزود که «تضاد نکردن به معنای تأیید نیست».

او گفت که با یکی از دوستانش که در 6 ژانویه در وست وینگ بود و در حین شهادت هاچینسون بود، پیام می داد.

در طی مصاحبه ای با سی بی اس جمعه، مولوینی گفت که به شهادت کسیدی هاچینسون، دستیار ارشد سابق میدوز به کمیته مجلس نمایندگان که در مورد حمله تحقیق می کند اعتماد دارد. هاچینسون میدوز را به قانونگذاران غیرمجاز توصیف کرد.

مولوینی گفت: «گفتم، اگر از نزدیک به کسیدی گوش کنم، به نظر می‌رسد که مارک یا کاملاً در کارش بی‌کفایت بوده یا دچار حمله عصبی شده است، و آن شخص به او پیام کوتاهی از هر دوی آن‌ها داده است.»