سیمون بایلز به وکیل ترامپ که پس از اعطای مدال آزادی ریاست جمهوری او را “بازنده” خطاب کرد، پاسخ داد: “جنا الیس کیست؟”


پرزیدنت جو بایدن بالاترین افتخار غیرنظامی کشور، مدال آزادی ریاست جمهوری، را طی مراسمی در اتاق شرقی کاخ سفید در واشنگتن، پنجشنبه، 7 ژوئیه 2022 به سیمون بایلز ژیمناستیک اعطا می کند.

پرزیدنت جو بایدن بالاترین افتخار غیرنظامی کشور، مدال آزادی ریاست جمهوری، را طی مراسمی در اتاق شرقی کاخ سفید در واشنگتن، پنجشنبه، 7 ژوئیه 2022 به سیمون بایلز ژیمناستیک اعطا می کند.سوزان والش/AP

  • سیمون بایلز به وکیل دوران ترامپ که پس از کسب مدال آزادی ریاست جمهوری او را “بازنده” خطاب کرد، پاسخ داد.

  • جنا الیس از دریافت کنندگان این مدال توسط بایدن، که شامل بیلز و فوتبالیست مگان راپینو بود، انتقاد کرد.

  • کاخ سفید بیلز را “حامی برجسته سلامت روان و ایمنی ورزشکاران” خواند.

سیمون بایلز، قهرمان المپیک، پس از اعطای مدال آزادی ریاست جمهوری به وکیل دولت ترامپ که او را “بازنده” خطاب کرد، پاسخ داد.

بیلز، پرافتخارترین ژیمناستیک در تاریخ ایالات متحده، جوانترین فردی شد که به این مدال اعطا شد، که بالاترین افتخار غیرنظامی است که یک رئیس جمهور می تواند اعطا کند.

جنا الیس – وکیل تیم “نیروی ضربت نخبگان” رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ که تلاش کرد انتخابات 2020 را در دادگاه باطل کند – از دریافت کنندگان مدال جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد که شامل بیلز و مگان راپینو بازیکن فوتبال بود.

الیس گفت: “بایدن به درستی مدال های ریاست جمهوری خود را به بازنده های دیگر، بیلز و راپینو اعطا کرد.” توییت کرد در 7 جولای، روز اهدای مدال.

بیلز با ارسال توییت پاسخ داد: “جنا الیس کیست؟ از همه درخواست می کنم.”

الیس بعداً یک رشته توییت درباره Biles منتشر کرد و او را a “ترک خودخواه.” او به توییت Biles پاسخ داد با یک GIF از کاپیتان دیزنی جک اسپارو که توسط جانی دپ به تصویر کشیده شده است و می گوید: “اما شما در مورد من شنیده اید.”

الیس نیز نقل قول در توییتر توییت دیگری از Biles که نوشته است: “عزیزم به فرود خود بچسب و بزرگ شو.”

بایلز در سال 2021 با کناره گیری از فینال تیم ژیمناستیک زنان در المپیک توکیو، به دلیل مبارزه با سلامت روانش، هدف نفرت جناح راست قرار گرفت.

“سیمونه بیلز با مجموع 32 مدال المپیک و قهرمانی جهان، پرافتخارترین ژیمناست آمریکایی در تاریخ است. بیلز همچنین مدافع برجسته سلامت روان و ایمنی ورزشکاران، کودکان در سیستم پرورشی و قربانیان تجاوز جنسی است. کاخ سفید در بیانیه ای در مورد دریافت کنندگان مدال 2022 گفت.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع