در جورجیا، یک مسابقه داغ در سنا احساسات متفاوتی را در رای دهندگان سیاه پوست برانگیخت

نه کمپین های واکر و نه وارناک اظهار نظری برای این مقاله ارائه نکردند.

کیمبرلین کارتر، یک عامل دموکرات در جورجیا، گفت که او اغلب احساس می‌کرد که بحث‌های مربوط به این نژاد با طبقه‌گرایی همراه است که می‌تواند علیه حزب او نتیجه معکوس داشته باشد.

«توهین آمیز» کلمه ای بود که درون سیمونز، یک مددکار اجتماعی 44 ساله، هنگام خروج از یک مرکز رأی گیری در پارک کالج، حومه ای در خارج از آتلانتا، از آن استفاده کرد.

هیکس گفت: «درست است، به ما ضربه سختی زد. فکر می‌کنم هر مرد سیاه‌پوستی که کارش را اداره می‌کرد و با بچه‌هایش درگیر بود، کمی احساس شرم می‌کرد.»

برای بسیاری از رای دهندگان سیاهپوست، مسائل مربوط به سیاست نان و کره بر همه زیرمطالب پیچیده برتری داشت. آنها باور نداشتند واکر از منافع آنها محافظت کند.

این اعداد پایان پیشنهاد واکر را نشان نمی دهند. وارناک در نظرسنجی سی‌ان‌ان تنها در میان همه رای‌دهندگان با فاصله کمی از واکر رهبری کرد. حضور پررنگ جمهوریخواهان سفیدپوست در سراسر ایالت می تواند واکر را به پیروزی برساند.

در حالی که منتظر بود، لادل فورچون، 42 ساله، معلم موسیقی، در حال بررسی نت های آهنگ «سرود شادی زنگ ها» بود. کلاس او یک کنسرت کریسمس در راه بود.

برای بسیاری از حامیان سیاه پوست او، تاریخ واکر نشان دهنده یک داستان جذاب از رستگاری است. آنها مکرراً به اعتقادات مسیحی او و به شهرت رسیدن او از شهر کوچک گرجستان اشاره می کنند. آنها بیشتر به تاریخچه ساخته شده اشاره می کنند. به گفته چارلز بولاک سوم، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه جورجیا، جورجیا هرگز دو نامزد سیاهپوست از احزاب اصلی برای مجلس سنا رقابت نکرده است.

روزلین دانکن، 60 ساله، اهل بروکلین که در سال 2004 به جورجیا نقل مکان کرد، گفت: «ما آنقدر دور شده‌ایم که بتوانیم در ملاء عام دعوا کنیم.» «شما چیزهای خاصی را در خانه نگه دارید. شما پشت درهای بسته می جنگید.»

تیموتی وودسون، کهنه کار و مدیر مالی 69 ساله در کلمبوس، شهری در غرب آتلانتا در نزدیکی مرز آلاباما، از جمله کسانی بود که به سرعت واکر را به عنوان یک بازیکن تمجید کرد و مهارت واکر در زمین را بازگو کرد.

گریفین، یک استقلالی گفت: «ما باید دور هم جمع شویم و آن را برای همه درست کنیم.

او گفت: «من تمام مسائل سیاسی را دیدم. من می دانم چرا هرشل انتخاب شد. و من می دانم چه کسی او را انتخاب کرده است، و من با آن نیستم.

تماشای حملات شخصی دو مرد سیاه‌پوست در زیر نور مرکز توجه ملی برای برخی سیاه‌پوستان گرجستان دشوار بوده است، زیرا توجه داشته باشند که گروه‌های نژادی و قومی اغلب توسط برجسته‌ترین اعضای آن‌ها مورد قضاوت قرار می‌گیرند، و تصاویر منفی می‌توانند در کل ضعیف باشند.

آتلانتا – صف رای دهندگان در یک عصر پنجشنبه اخیر در اطراف کتابخانه ایست پوینت حلقه زدند و به داچیا دیویس، هماهنگ کننده منابع انسانی 45 ساله که در برابر سرما آماده شده بود، زمان زیادی برای تأمل در اهمیت تاریخی رای گیری در انتظار او گذاشتند. داخل.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

ونسا تورس، 36 ساله، مدیر بازرگانی آتلانتا که به واکر رای داد، گفت که معتقد است واکر به دلیل سابقه مشکلات روانی اش مورد تبعیض قرار گرفته است. او افزود، اما واکر بر آنها غلبه کرد.

واکر این استدلال را مطرح کرده است که وارناک یک واعظ «شیک» است، منافقی که موعظه فضل و بخشش می کند اما از تعمیم آن به مخالفان سیاسی خود امتناع می ورزد. کمپین واکر مکرراً اختلافات حضانت وارناک با همسر سابقش را برجسته می کند.

علیرغم چالش های واکر، برخی از رای دهندگان هنوز از تماشای رقابت دو نامزد سیاه پوست برای چنین مقام رفیع احساس غرور می کنند.

این به یک تطابق لایه‌ای با معنا تبدیل شد: واکر و وارناک هر دو با موفقیت در زمینه‌های مرکزی فرهنگ سیاه‌پوستان جنوبی مورد تحسین قرار گرفتند. آنها برای طولانی‌ترین زمان، دو راه از معدود راه‌های کسب موقعیت اجتماعی و امنیت مالی برای مردان سیاه‌پوست در آمریکا بودند: مذهب و ورزش. یکشنبه صبح و یکشنبه بعد از ظهر.

با این حال، جمهوری خواهان امیدوار بودند که واکر با سیاهپوستان گرجستان تهاجم کند. این حزب با تشویق به نشانه‌هایی مبنی بر اینکه رای‌دهندگان سیاه‌پوست، به‌ویژه سیاه‌پوستان، در سال‌های اخیر نسبت به پیام‌های جمهوری‌خواهان نرم‌تر شده‌اند، تلاش کرده است مستقیم‌تر با رای‌دهندگان سیاه‌پوست صحبت کند و نامزدهای سیاه‌پوست را جذب کند. واکر به نظر برخی بهترین عکس ممکن برای پس گرفتن صندلی را داشت که وارناک در یک موج خیره کننده دموکرات ها فقط دو سال پیش به دست آورد.

او درباره این مسابقه گفت: “این قطعاً تاریخی است و چیزی است که چشمان من در طول عمرم ندیده اند.” “این لحظه افتخار است که بتوانم در سرما بایستم و فداکاری هایی که توسط مردمم انجام شد را بدانم تا بتوانم این فرصت را داشته باشم.”

هر دو نامزد در مقطعی از مبارزات انتخاباتی خود پیام های خود را برای رای دهندگان سیاه پوست تنظیم کرده اند. وارناک مستقیماً با جوامع سیاه پوست تماس گرفته است و بر پیوندهای خود با آنها تأکید می کند. واکر قصد دارد نقش نژاد را در زندگی آمریکایی کم اهمیت جلوه دهد، و اغلب به جمع هوادارانش که عمدتاً سفیدپوست بودند، می‌گفت: «ما همه لال هستیم».

دو مرد آفریقایی-آمریکایی – هرشل واکر، جمهوری خواه و رافائل وارنوک، رئیس فعلی دموکرات – برای یک کرسی سنا در جنوب عمیق، در یک رقابت دور دوم رقابت می کنند، روندی که دهه ها پیش برای خنثی کردن نامزدهای سیاه پوست طراحی شده بود. برنده انتخابات روز سه‌شنبه در نهادی خدمت خواهد کرد که در طول تاریخ خود عمدتاً سفیدپوست بوده است: نزدیک به 2000 نفر در سنای ایالات متحده خدمت کرده‌اند و تنها 11 نفر از آنها سیاه پوست بوده‌اند.

روز پنج‌شنبه، زنی گفت که در سال 2005، واکر دست‌هایش را روی گلو و سینه‌اش گذاشته بود و پس از اینکه او را با زن دیگری گرفتار کرده بود، با مشت به سمت او تاب داده بود. کمپین واکر در مورد این ادعا اظهار نظری نکرد.

واکر به خاطر سبک کمپین آزاد خود با انتقادهای شدید روبرو شده است. جملات او اغلب قبل از رسیدن به نقطه پایانی مسیری پر پیچ و خم را طی می کند که گاهی اوقات مخاطبان را گیج می کند. او در مورد شایستگی‌های نسبی گرگینه‌ها در مقابل خون‌آشام‌ها به شعر پرداخته است. رمزگشایی لهجه غلیظ و روستایی او در گرجستان برای پیوندها دشوار است.

اما به نظر می‌رسید که شک و تردید نسبت به واکر – و انگیزه‌های آن‌ها، از جمله ترامپ، که از پیشنهاد او حمایت کردند- بر قدرت هواداران فوتبال حتی در جورجیا غلبه کرده است.

اما مسابقه ای که ممکن است مانند یک پیروزی برای قدرت سیاسی سیاهپوستان به نظر برسد، ترکیب پیچیده ای از احساسات را برای دیویس و بسیاری دیگر از سیاه پوستان گرجستان برانگیخته است. نامزدی پر دردسر واکر غرور آنها را با سوء ظن، ناامیدی، توهین و حتی شرم پوشانده است.

واکر بارها با گزارش های خبری مخرب در مورد اتهامات گذشته در مورد خشونت خانگی و رفتار نامنظم مرتبط با سابقه بیماری روانی مواجه شده است. مشخص شد که او هوش تجاری خود را اغراق کرده و گذشته خود را به عنوان یک افسر مجری قانون جعل کرده است. دو دوست دختر سابق گفتند که او از آنها خواسته بود تا به بارداری پایان دهند، حتی اگر از ممنوعیت سقط جنین حمایت می کرد. (او هر دو ادعا را رد کرد.) پس از گزارش های خبری، او اذعان کرد که فرزندانش خارج از ازدواج بوده و در طول مبارزات انتخاباتی به آنها اشاره نکرده است.

واکر از کالج فارغ التحصیل نشد. او زودتر رفت تا فوتبال حرفه ای را دنبال کند. او قبل از بازنشستگی و به مالکیت یک شرکت توزیع مواد غذایی، به عنوان یک بازیکن، میلیون‌ها دلار به دست آورد.

ویویان چایلدز، 70 ساله، وزیر و جمهوری خواه که برای کرسی مجلس نمایندگان در یک منطقه عمدتاً روستایی در جنوب غربی جورجیا نامزد شد، گفت که فکر می کند پیشنهاد واکر همه کسانی را که تا به حال به او گفته بودند که رنگ پوستش فرصت های او را محدود می کند به چالش می کشد.

در گفت‌وگو با بیش از دوجین رای‌دهنده سیاه‌پوست در سراسر جورجیا، بسیاری گفتند که واکر را که رویکردی آشتی‌جویانه در مورد مسائل نژادی اتخاذ کرده است، به عنوان نماینده منافع سیاه‌پوستان نمی‌دانند. آنها بسیار بیشتر از یک پیروزی برای نمایندگی نژادی، انتخابات را بر اساس ریسک‌های سیاسی آشنا کردند: فرصتی برای حفظ قدرت جمهوری‌خواه تحت حمایت دونالد ترامپ و تلاش برای معکوس کردن سیاست‌هایی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که دیدگاه‌های دیویس به طور گسترده مورد تایید است. نظرسنجی سی‌ان‌ان که روز جمعه منتشر شد، نشان داد که واکر تنها 3 درصد از رأی‌دهندگان سیاه‌پوست را که حدود یک‌سوم رای‌دهندگان گرجستان را تشکیل می‌دهند، برنده شده است. بر اساس نظرسنجی AP VoteCast، نظرسنجی از رای دهندگان جورجیا، این حمایت کمتر از آن چیزی است که برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه، با شکست استیسی آبرامز در رقابت فرمانداری ماه گذشته، به دست آورد.

این مسابقه باعث ایجاد گفتگوهای حساس دیگری در مورد طبقه، مذهب و تحصیلات در جوامع سیاه پوست شده است که در بحبوحه رشد جمعیت گرجستان به سرعت تغییر کرده است. وارناک، اگرچه در خانه های عمومی بزرگ شده است، اما اکنون نشانگرهای نخبگان سیاه پوست آتلانتا را دارد: مدرک تحصیلی از کالج مورهاوس، یک کالج خصوصی و تاریخی سیاه پوست، و عضویت در آلفا فی آلفا، یک انجمن انحصاری سیاه پوست. مهارت های سخنوری او در طول سال ها موعظه در Ebenezer بهبود یافته است.

دیویس، یکی از حامیان Warnock گفت: “این یک لحظه بسیار تاریخی است.” “اما این به نوعی مانند یک لحظه تلخ و شیرین است.” او افزود، مطمئناً، دو مرد سیاه‌پوست برای مجلس سنا نامزد می‌شوند، اما بسیاری از رای‌دهندگان سیاه‌پوست با نحوه نگاه واکر به ملت و همچنین سایر مردم آفریقایی آمریکایی موافق نیستند.

واپل گریفین، 61 ساله، پزشک بالینی در هیئت آموزشی شهرستان فولتون در آتلانتا، گفت که از مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان در مورد جرم و جنایت که به نظر او تلاشی برای تقسیم رای دهندگان سیاهپوست و اسپانیایی تبار بود، خسته شده است.

او گفت: “این مسابقه در اینجا این را ثابت می کند.” “شما دو مرد سیاهپوست دارید که برای یکی از بالاترین کرسی‌های ریاست جمهوری رقابت می‌کنند – جرات نکنید کسی به شما بگوید جایی که امروز هستید، همان جایی است که فردا قرار است فرود بیایید.”

او پس از اینکه رای خود را در کتابخانه ای در حومه آتلانتا به صندوق انداخت، گفت: “این برای من چیزهای زیادی می گوید – می گوید که شما می توانید از هر چیزی برگردید.”

او گفت که این دومین بار بود که تلاش می کرد در حالی که در صف های طولانی قرار داشت رای دهد، اما این او را از شرکت منصرف نکرد.

رای دهندگان جورجیا در روز جمعه، 2 دسامبر 2022 در خارج از محل رای گیری در کتابخانه پونس دی لئون در آتلانتا منتظر هستند تا رای خود را به صندوق بیندازند. (داستین چمبرز/نیویورک تایمز)

وارناک کشیش کلیسای باپتیست ابنزر آتلانتا است و از همان منبری که زمانی مارتین لوتر کینگ جونیور در آن حضور داشت موعظه می کند.

(قانون دور دوم گرجستان، که مستلزم برگزاری انتخابات دیگری در زمانی که هیچ نامزدی 50 درصد آرا را به دست نمی آورد، در دهه 1960 ایجاد شد تا از پیروزی سیاستمداران سیاه پوست در رقابت های شلوغ جلوگیری شود.)

او گفت: «ما می‌خواهیم مراقب باشیم که در برخی از مکالماتمان، به نوعی نخبه‌گرایی سیاه‌پوستان متمایل نباشیم که می‌گوید فردی که دارای مدرک تحصیلی است بهتر از فردی که احتمالاً فوتبال دارد، نیست. .

اما در حالی که وودسون، یک دموکرات، روی پله‌های جلوی خانه‌اش در محله‌اش با اکثریت سیاه‌پوستان و طبقه متوسط ​​ایستاده بود، گفت که نامزدی واکر را یک ترفند سیاسی می‌داند که توسط ترامپ در تلاش برای جلب رأی‌دهندگان سیاه‌پوست طراحی شده بود.

ژنو مک کلوی، 65 ساله، روز دوشنبه در مرکز شهرداری کلمبوس، روبروی کتابخانه ای که در آن کار می کند، به وارناک رای داد. او گفت که سیاست های مراقبت های بهداشتی برای سالمندان و آموزش دو موضوعی هستند که برای او اهمیت بیشتری داشتند. او می‌خواست سناتور بعدی جورجیا را ببیند که با ارائه برنامه‌های بیشتر برای جوانان سیاه‌پوست، اقدامات بیشتری برای کاهش نرخ جرم و جنایت در شهرهایی مانند کلمبوس انجام دهد.

در دهه 1980، واکر تیم فوتبال دانشگاه جورجیا را به یک قهرمانی ملی هدایت کرد و قبل از شروع یک فوتبال حرفه‌ای، جایزه Heisman را به دست آورد.

سیمونز، مستقلی که به جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها رای داده است، گفت: «به‌عنوان یک مرد، او همان چیزی است که هست، مثل همه مشکلاتشان – مشکلات سلامت روان، شرایط زندگی – من او را مایه شرمساری نمی‌دانم.» اما او قطعا کسی نیست که باید در عرصه سیاسی، رای من یا دیگران را نمایندگی کند.

فرد هیکس، مدیر Black Men Decide، یک گروه غیرحزبی در آتلانتا، گفت: تماشای یک بخش بحث برانگیز از کمپین به ویژه دشوار بود، زیرا اتهامات مربوط به فرزندپروری غایب بر سرفصل ها تسلط یافت و کلیشه های منفی در مورد مردان سیاه پوست و پدر بودن را افزایش داد. برای افزایش مشارکت سیاسی در میان مردان سیاه پوست.

او گفت که به وارناک رای داده است زیرا او تجربه کار با جمهوری خواهان را داشته است.

رای دهندگان جورجیا در روز جمعه، 2 دسامبر 2022 در خارج از محل رای گیری در کتابخانه پونس دی لئون در آتلانتا منتظر هستند تا رای خود را به صندوق بیندازند. (داستین چمبرز/نیویورک تایمز)