درک جتر به دلیل شایعه دادن کیف های سواگ به غرفه های یک شب سکوت می کند.

ما در جایی به نام کرونیز بودیم که لقمه ای برای خوردن داشتیم و پاف در پیجر اسکایتل موتورولا به من ضربه زد، و او گفت، من و جی لو امشب اینجا خواهیم بود. مایک ایوانز، یکی از دوستان نزدیک جتر، به یاد می‌آورد که ما به اینجا می‌رویم: باشگاه نیویورک… امشب درک را بیاور اینجا. و درک گفت، می‌دانی چه مردی؟ من میرم بخوابم فردا بازی دارم دلمان برای رفتن تنگ شده بود یک اینچ

مایک کاپولا/گتی

“آره، مقاله را خواندم. بله، البته، “جتر می گوید. می‌دانی، آن را می‌بینی، و بعد مثل این است که لعنتی مردم چگونه به این فکر کردند؟ می دانید، اساساً همین است. و چه کسی این مزخرف را باور می کند؟ و تو باور کردی!»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

درک جتر نه تنها یک حرفه ای تمام عیار در زمین بازی بود، جایی که او بیش از 3000 بازدید، 14 انتخاب ستاره، پنج دستکش طلا، پنج حلقه قهرمانی سری جهانی به ثبت رساند و به عنوان یکی از بهترین یانکی های نیویورک تا به حال شناخته خواهد شد. بازی را انجام داد، اما دور از محوطه توپ نیز.

جتر در فیلم می افزاید: «ما خوش شانس بودیم. “ما همان جا بودیم، بنابراین نام من بخشی از داستان بود.”

در حالی که جتر تصمیم گرفت در آن زمان داستان را نادیده بگیرد، در نهایت به شایعات وحشیانه‌ای که در دهه گذشته به‌علاوه او را دنبال می‌کرد، در فیلم می‌پردازد.

که در کاپیتان، امیلی اسمیت، شایعه پراکنی نیویورکی و نویسنده این قطعه، توضیح می دهد که آنها از زنی تماس گرفتند که “دو مورد از زمان دریافت یادگاری ها را توصیف کرد” و او “تصاویری از آن را دید، اما ما این کار را نکردیم.” آنها را منتشر نکن.» اما او بعداً اعتراف کرد که هرگز تأیید نشد که این زن فقط به ملاقات جتر رفته یا با او همخوابه بوده است.

«اعضای رسانه‌ها – آنها از برنی نپرسیدند [Williams] کاری که او و همسرش شب قبل انجام دادند. بیرون نرفتند و از تینو نپرسیدند [Martinez] یا پل اونیل جایی که برای صرف غذا رفتند، و چقدر دیر به آنجا آمدند، و با چه کسانی بودند. “بنابراین، فکر نمی‌کردم عادلانه باشد که از من بپرسم. میدونی، من فکر می کنم باید خط و مرز بکشی. من در سن بسیار پایین خط کشیدم و نمی‌خواستم اجازه دهم از آن عبور کنند.»

علیرغم قرار ملاقات با گروهی از زیباروهای معروف – ماریا کری، جسیکا آلبا، جسیکا بیل، اسکارلت جوهانسون، مینکا کلی و آدریانا لیما در میان آنها – نه. 2 موفق شد در مورد زندگی شخصی خود رسانه ها را از نزدیک نگه دارد. همه چیز در سال 2011 تغییر کرد، زمانی که نیویورک پست داستانی منتشر کرد که با تیتر پر زرق و برق، «جیترز غنیمت حمل می‌شود». در این قطعه ادعا شده بود که جتر «در بالشتک مجردی برج جهانی ترامپ، تعدادی از زیبایی‌ها را می‌خواباند – و سپس آنها را به سردی تنها با سبدهای هدیه از یادگاری‌های امضا شده به خانه می‌فرستاد» – و به طور تصادفی به همان زن تکه تکه‌ای مشابه داد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بله، کاپیتان یانکی عاشق مهمانی بود، اما او در دور نگه داشتن نام خود از سرفصل های روزنامه ها مهارت داشت. او می گوید: «هر کاری انجام می دادم، سعی می کردم آن را پنهان کنم کاپیتان، یک مستند هفت قسمتی که در 18 ژوئیه در ESPN پخش می شود.

«این داستانی است که بزرگتر از زندگی شد. مردم مدام این داستانی را که هرگز اتفاق نیفتاده است تکرار می کنند. هرگز اتفاق افتاده است.»

مایک کاپولا/گتی

به کارگردانی رندی ویلکینز و تهیه کنندگی اسپایک لی، کاپیتان بر این نکته تاکید می‌کند که چگونه جتر توانست از طریق یک سری ترفندهای هوشمندانه، تصویری محکم بر روی تصویر خارج از زمین خود حفظ کند – عمداً با پاسخ دادن به همه سؤالات رسانه‌ای و در عین حال کم به آنها، یک شخصیت عمومی وانیلی خلق کرد. او همچنین به طرز ماهرانه ای از موقعیت های مخاطره آمیز طفره رفت – از جمله تیراندازی در کلوپ شبانه در 27 دسامبر 1999 که دیدی، دوست دختر آن زمانش جنیفر لوپز و خواننده رپ شاین را به دام انداخت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

او ادامه می‌دهد: «به یاد می‌آورم که یک بار در استارباکس بودم و یک مرد تصادفی پشت من بود و او می‌گوید: «هی، فقط می‌خواهم به تو بگویم که من سبدهای هدیه می‌دهم چون تو این کار را کردی». و من برگشتم و گفتم: “تو یک احمق لعنتی!” و قیافه‌اش… فکر می‌کرد من می‌خواهم بگویم، “آره، کار خوب، مرد!”

«درک دخترانی را با او در آپارتمانش در نیویورک می‌ماند، و سپس برای آنها ماشین می‌گیرد تا روز بعد آنها را به خانه ببرد. یکی از دوستان این زن به او گفت که در ماشین او یک سبد هدیه حاوی یادگاری های امضا شده جتر، معمولاً یک توپ بیسبال امضا شده است. پست. تابستان امسال، او در نهایت با دختری ارتباط برقرار کرد که قبلاً یک بار با او ارتباط برقرار کرده بود، اما به نظر می‌رسید که جتر اولین بار را فراموش کرده بود و همان هدیه فراق را به او داد، یک سبد هدیه با یک بیس‌بال امضا شده درک جتر. ”

ویدئوهای داخلی نشان می دهد که ویکتوریا سیکرت چگونه نوجوانان را آرایش می کرد

جتر اغلب خود را از رسانه‌های تبلوید نیویورک ناامید می‌دید و معتقد بود که آنها به دلیل اعمال استاندارد دوگانه مقصر هستند.