دانشجویان دانشگاه هاروارد در مقابل استادی که متهم به آزار جنسی هستند، دست به تجمع زدند

بیش از 100 دانشجو روز سه شنبه در اعتراض به اولین سخنرانی پروفسور جان ال. کوماروف در سال جاری از کلاس درس دانشگاه هاروارد خارج شدند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشگاه ایالتی سن دیگو برای ایجاد اولین بخش مطالعات آسیایی آمریکایی خود

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن چینی از 287000 دلار به عنوان انتقام از اظهار نظر توهین آمیز مادر دوستش، دوستش را نادیده گرفت.

طبق گزارش ها، کوماروف در حالی که دانش آموزان از کلاس درس خارج می شدند، لبخندی زد و سر به معترضان تکان داد.

یک کلیپ ویدئویی که دانش آموزان را در حال خروج از کلاس درس نشان می دهد توسط دانش آموز رزی کوتور در توییتر منتشر شد.

این علائم شامل جملاتی مانند “سوءاستفاده کنندگان جایی در محوطه دانشگاه ندارند” و “حفاظت از شکارچیان جنسی را متوقف کنید.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: دادستان های بالتیمور اتهامات عدنان سید را در قتل دوست دختر سابق خود در سال 1999 لغو کردند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: استاد ریاضی که به دلیل گزارش نکردن حساب بانکی چینی محکوم شد، مشروط شد

این شکایت خاطرنشان کرد که استاد و مدرسه “فرصت های آموزشی و شغلی دانش آموزان بی شماری را از بین بردند.”

کوماروف که در دانشگاه هاروارد مطالعات آفریقایی و آمریکایی آفریقایی تدریس می کند، پس از آن مشخص شد که سیاست های آزار جنسی و رفتار حرفه ای مدرسه را نقض کرده است. دو تحقیق داخلی سال گذشته

علاوه بر این ادعا کرد که دانشگاه “اجازه داده است که روند تحقیقات خود در خدمت کمپین لیست سیاه حرفه ای پروفسور کوماروف استفاده شود.”

یکی از شاکیان ادعا کرد که کوماروف او را چندین بار بدون رضایت او بوسید و در ملاء عام او را زیر آزمود.

در این دعوی که همچنان ادامه دارد، آمده است که استاد ظاهراً در صورت گزارش دادن به وی، شغل علمی دانشجویان را تهدید کرده است.

در فوریه 2022، سه دانشجوی فارغ التحصیل انسان‌شناسی – مارگارت جی. چروینسکی، لیلیا ام. کیلبرن و آمولیا مانداوا – از مدرسه به دلیل نادیده گرفتن شکایات قربانیان علیه کوماروف در طول سال‌ها شکایت کردند.

شاگردان کوماروف یک اعتراض مشابه هنگامی که او برای اولین بار در ترم پاییز 2022 پس از اتمام مرخصی اداری بدون حقوق خود به تدریس بازگشت.





منبع

[Source]

وقتی دانشجویان او را به هاروارد گزارش دادند و به دنبال هشدار دادن به همسالان خود در مورد او بودند، هاروارد شاهد بود که او با رد کردن مسیرهای شغلی و اطمینان از اینکه آن دانشجویان «در یافتن شغل مشکل دارند» تلافی می‌کرد. خواندن شکایت.

در اعتراض به اولین سخنرانی کوماروف در سال، دانشجویان علائمی را بر روی دیوارهای خارج از ساختمانی که او در آن تدریس می کند نصب کردند. زرشکی هاروارد.

به محض اینکه کوماروف سخنرانی خود را آغاز کرد، دانشجویان از روی صندلی‌های خود برخاستند و شروع کردند به سر دادن شعار «عدالت برای بازماندگان» و «دیگر کوماروف، دیگر همدستی نیست».

این اعتراض که توسط اعضای اتحادیه دانشجویان فارغ التحصیل هاروارد-گروه کاری فمینیستی کارگران خودروی متحد و هاروارد ما می تواند بهتر انجام شود سازماندهی شده بود، دانشجویانی را درگیر سیل کلاس درس کوماروف قبل از کلاس او بود.