خواهرزاده کریس کریستی پس از متهم کردن مسافران به قاچاق کوکائین از هواپیما خارج شد

ریوارد گفت که وقتی نمایندگان وارد شدند، اپستین از خروج به ترمینال امتناع کرد و زمانی که آنها سعی کردند او را دستگیر کنند، او “به شدت جنگجو” شد.

جیسون ریوارد، سخنگوی دفتر کلانتر به نیواورلئان تایمز-پیکایون گفت که او پس از حادثه روز شکرگزاری در فرودگاه بین‌المللی لوئیس آرمسترانگ، معاونان کلانتر جفرسون پریش را که تلاش می‌کردند او را بازداشت کنند، گاز گرفت، لگد زد و تف کرد.

او قرار است در 23 ژانویه در دادگاه حاضر شود.

ریوارد گفت: در جریان درگیری های بعدی، اپستین فریاد زد که نمایندگان قرار است شغل خود را از دست بدهند یا به زندان بیفتند و به خود می بالید که با افراد قدرتمند مرتبط است و عمویش دوست دونالد ترامپ است.

روزنامه گزارش داد، شانون اپستاین، 25 ساله، در 24 نوامبر در راه نیوجرسی بود که از یک خانواده مجاور – که معتقد بود لاتین تبار هستند – پرسید که آیا آنها “کوکائین قاچاق می کنند”.

به گفته مقامات اجرای قانون، خواهرزاده کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، ماه گذشته در نیواورلئان پس از اینکه از مسافرانی که به عقیده او لاتین تبار بودند، پرسید که آیا قاچاقچی مواد مخدر هستند، از هواپیما بیرون رانده شد.

طبق گزارش ها، کارکنان خطوط هوایی درخواست کردند که اپشتین از هواپیما خارج شود، زیرا او به طور فزاینده ای “عصبانی” می شد و هواپیما به دروازه بازگشت.

ریوارد گفت که اپستین به شش اتهام حمله به یک افسر پلیس، سه مورد به برهم زدن آرامش و یک مورد مقاومت در برابر دستگیری با زور متهم شده است. او 10750 دلار وثیقه پرداخت کرد و بنا بر گزارش‌ها در همان روز از مرکز اصلاح و تربیت جفرسون آزاد شد.

نه شانون اپستین و نه کریس کریستی برای اظهار نظر در عصر شنبه امکان پذیر نبودند.

مربوط…



منبع

به گزارش Times-Picayune، شش معاون مجروح شدند و در صحنه توسط امدادگران مداوا شدند.