توری لانز در تیراندازی مگان تی استالیون محکوم شد

پس از صدور حکم، جرج گاسکون، دادستان منطقه، او را به خاطر حضورش تحسین کرد.

___

برخی دیگر از حضار فریاد می زدند موافقت، و یک زن در حالی که او را دور می کردند، فریاد زد “ما تو را دوست داریم”.

حامیان مگان و لانز در اکثر جلسات محاکمه هشت روزه بیرون از دادگاه تجمع کردند و سالن و راهرو را شلوغ کردند. صحنه گاهی اوقات پرتنش بود، اما تا زمان خواندن حکم عمدتاً آرام بود.

گاسکون در بیانیه ای گفت: «شما با شهادت خود شجاعت و آسیب پذیری باورنکردنی نشان دادید، علیرغم حملات مکرر و وحشتناکی که لیاقت آن را نداشتید.» «شما با نظارت ناعادلانه و نفرت انگیزی مواجه شدید که هیچ زنی نباید با آن مواجه شود.»

اما لحظاتی بعد پس از اسکورت هیئت منصفه، پدرش، سانستار پترسون، از جا پرید و شروع به فریاد زدن کرد. «این نظام پلید در پیشگاه خداوند متعال مورد قضاوت قرار می‌گیرد!» در حالی که نمایندگان به روی او بسته بودند، فریاد زد. او سپس به دو دادستان پرونده اشاره کرد و فریاد زد: «شما دو نفر افراد شرور و شرور هستید. شما دقیقا می دانید که چه کار کردید.»

مگان تی استالیون در زمان فیلمبرداری یک ستاره بزرگ در حال ظهور بود و از آن زمان شهرت او افزایش یافته است. او برنده جایزه گرمی بهترین هنرمند جدید در سال 2021 شد و تک‌آهنگ‌های شماره 1 را در بیلبورد Hot 100 با آهنگ خودش “Savage” با حضور بیانسه و به عنوان مهمان در “WAP” کاردی بی داشت.

لس آنجلس (AP) – در دادگاهی که پس از محاکمه ای که با تنش فرهنگی و شخصی همراه بود، به سرعت به آشوب تبدیل شد، هیئت منصفه لس آنجلس روز جمعه، توری لانز رپر را در تیراندازی به ستاره هیپ هاپ مگان تی در سال 2020 مقصر سه جنایت تشخیص داد. نریان که او را با ترکش های گلوله در پاهایش مجروح کرد و می توانست او را بیش از 20 سال به زندان بفرستد.

«مگان پیت یک دروغگو است. او از ابتدا در مورد همه چیز در این مورد دروغ گفته است. او اینجا زیر قسم دروغ گفته است.

نمایندگان با تلاش فراوان او را از صحن دادگاه بیرون آوردند و او همچنان در راهرو فریاد می زد.

وکیل لانز در بحث پایانی خود ادعا کرد که این گلوله ها در واقع توسط دوست صمیمی مگان، کلسی هریس، در یک دعوای حسادت آمیز بر سر لانز، شلیک شده است که سعی کرد تیراندازی را متوقف کند. وکیل، جورج مگدسیان، استدلال کرد که مگان با سنجاق تیراندازی به لانز، روایت دلسوزانه تری ایجاد کرد.

لانز، که در حالی که کت صورتی پودری با شلوار همسان پوشیده بود، دستبند زده و به زندان کشیده شد، هنگام خواندن حکم هیچ واکنشی نشان نداد.

او برای برداشتن ترکش های گلوله از پاهایش نیاز به جراحی داشت.

وکلای لانز برای اظهار نظر در خارج از دادگاه یافت نشد. ایمیلی که برای درخواست نظر برای آنها ارسال شده بود بلافاصله برگردانده نشد.

الکس اسپیرو، وکیل مگان گفت: “هیات منصفه درست متوجه شدند.” “من متشکرم که عدالت برای مگ وجود دارد.”

اندرو دالتون، نویسنده AP Entertainment را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/andyjamesdalton





منبع

مگان تی استالیون، که نام قانونی او مگان پیت است، در طول دادگاه شهادت داد که لانز در حالی که از خودروی شاسی بلندی که سوار بر آن در هالیوود هیلز بودند دور می‌شد، از پشت پایش یک تفنگ شلیک کرد و فریاد زد که برقصد. تابستان 2020. او گفت که این دو با هم درگیر شدند که وقتی شروع به توهین به موسیقی او کرد، به ویژه شدت گرفت.

اصحاب رسانه و مردم پس از پایان جلسه در حالی که سالن آزاد شده بود مجبور شدند برای دقایقی در دادگاه بمانند.

Lanez در سال 2009 شروع به انتشار میکس تیپ کرد و محبوبیت خود را به طور مداوم افزایش داد و به سمت آلبوم های برندهای اصلی رفت. دو مورد آخر او به 10 رتبه برتر جدول بیلبورد رسیدند.

هریس تیراندازی را انکار کرد و قبلاً لانز را به عنوان کسی که اسلحه در دست دارد شناسایی کرده بود. وکیل او در ایمیلی از اظهار نظر در مورد دخالت او خودداری کرد.

هیئت منصفه متشکل از هفت زن و پنج مرد تقریباً یک روز و نیم رایزنی کردند تا اینکه خواننده رپ 30 ساله کانادایی، که نام قانونی او Daystar Peterson است، به اتهام حمله با اسلحه نیمه خودکار، داشتن یک اسلحه گرم و بدون ثبت نام در یک وسیله نقلیه محکوم شود. و با سهل انگاری شدید اسلحه گرم. همراه با عوامل تشدید کننده ای که هیئت منصفه نیز آنها را درست تشخیص دادند، این شمارش ممکن است به 22 سال زندان و اخراج در زمان محکومیت او در 25 ژانویه منجر شود.

این تیراندازی طوفانی از مسائل و بحث‌های فرهنگی به راه انداخت که در طول دادگاه به اوج خود رسید، از جمله تمایل قربانیان سیاه پوست به صحبت با پلیس، حمایت از زنان سیاه‌پوست، سیاست‌های جنسیتی در هیپ‌هاپ و سمیت آنلاین.

در سخنان پایانی، دادستان بر شجاعت ظاهر شدن مگان و جسارتی که این مرد 27 ساله برای آن با آن روبرو شده است، تأکید کردند. آنها گفتند که او انگیزه ای برای گفتن چیزی جز حقیقت ندارد.

سه کودک خردسال از جمله پسر لانز در ردیف اول دادگاه در حین خواندن حکم نشستند. دختر جوانی گریه کرد و نامادری لانز او را در آغوش گرفت، او نیز قبل از شروع به فریاد زدن همراه همسرش اشک ریخت.