ترامپ می‌خواست یک مقبره خانوادگی در زمین گلف خود بسازد که با «ابلیسک‌های حیرت‌انگیز» کامل شده بود. پس از آنکه مقامات این طرح ها را «غافلگیرکننده و زشت» نامیدند، همسر سابق او به جای آن در یک قبر ساده به خاک سپرده شد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

اگرچه برنامه های سال 2007 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای ساخت مقبره ای با چهار ابلیسک در زمین گلف خود در نیوجرسی توسط مقامات شهری که این طرح را “زیبا” نامیدند رد شد، او در نهایت موفق شد از اموال باشگاه گلف ملی ترامپ به عنوان قبر خانوادگی استفاده کند.

دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ در سال 1988

نیویورک پست گزارش داد که ایوانا ترامپ در اوایل ماه جاری در یک قبر ساده در یک منطقه علفزار پشت اولین سوراخ یکی از کورس‌ها، “نه چندان دور از کلوپ اصلی” آرام گرفت. او در 14 ژوئیه بر اثر سقوط در خانه اش در Upper East Side جان باخت.

ایوانا ترامپ و همسر سابق دونالد ترامپ در 4 جولای 1988 در مقابل قایق تفریحی لوکس خود ژست گرفتند.مارتی لدرهندلر/AP

  • شهر این طرح‌ها را «غافل‌انگیز و زرنگ» نامید، بنابراین او این ایده را کنار گذاشت.

  • سایت خبری محلی NJ.com گزارش داد که در ابتدا، برنامه های ترامپ برای مقبره – جایی که او در نهایت در آنجا دفن خواهد شد – شامل یک سازه سنگی به سبک کلاسیک به ارتفاع 19 فوت بود که قرار بود در باشگاه گلف ملی ترامپ ساخته شود که دارای دو زمین است. 2012.

    بنا به گزارش NJ.com، این مقبره شامل «چهار ابلیسک باشکوه اطراف بیرونی آن و یک محراب کوچک و شش طاق در داخل است». واشنگتن پست گزارش داد، اما پس از مواجهه با مخالفت مقامات شهری که این طرح را “غافل‌انگیز و شیک” خواندند، ترامپ ایده طراحی مجدد این سازه را به عنوان “مقبره/ نمازخانه” مطرح کرد.

    بیش از 15 سال پیش، ترامپ برنامه ریزی یک قبرستان خانوادگی در ملک بدمینستر، نیوجرسی را آغاز کرد. اندازه و طراحی پروژه در طول سال ها تغییر کرده است، اما در این ماه همسر سابق او ایوانا اولین کسی بود که در این ملک به خاک سپرده شد.

    در سال 2007، ترامپ طرحی برای ساخت مقبره ای با چهار ابلیسک در زمین گلف خود در نیوجرسی ارائه کرد.

  • باشگاه ملی گلف ترامپ در بدمینستر در حال حاضر میزبان مسابقات گلف LIV است که اخیراً به دلیل تأمین مالی آن توسط شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با بحث و جدل مواجه شده است.

    این دوره به عنوان یک قبر خانوادگی استفاده می شود: همسر سابق ترامپ در این ماه در آنجا آرام گرفت.

طرح‌های مقبره در مقیاس بزرگ در نهایت لغو شد و ترامپ چندین طراحی مجدد گورستان دیگر از جمله یک قسمت 284 قطعه‌ای از زمین گلف با مکان‌های تدفین در دسترس برای خرید را پیشنهاد کرد. هنوز چنین گورستانی ساخته نشده است، اما وجود محل دفن در زمین گلف می تواند معافیت های مالیاتی را برای کسب و کار فراهم کند.