پیشی گرفتن از هومرها در اولین MLB at-bat، داجرز 7-3 راکی ​​را بالای سر برد

فردی فریمن (128) و تری ترنر (127) در لیگ های بزرگ 1-2 در ضربات هستند، فریمن با یک بازی سه ضربه یکشنبه از هم تیمی خود سبقت گرفت، پس از اینکه ترنر با یک سینگل در اولین بازی به 18 رسید. این دو در حال تلاش برای تبدیل شدن به ششمین زوج از هم تیمی هایی هستند که در بازی های لیگ با امتیاز 1-2 در دوران توپ زنده به پایان می رسند.

آقای. محله انحصاری راجرز

فردی فریمن سه ضربه و یک RBI اضافه کرد و از هم تیمی Trea Turner برای برتری MLB در ضربات عبور کرد. تونی گونسولین (12-1) از اولین باخت خود در فصل برگشت و داجرز ماه را با نتیجه 21-5 به پایان رساند و رکورد بیشترین برد را در جولای به دست آورد. آنها 147 دوش در ماه به ثمر رساندند.

گریچوک سومین بازی متوالی چند ضربه ای خود را داشت و در سری چهار بازی 7 به 16 بود.

مارتین در این فصل 1-0 با 4.31 اینینگ در 31 1/3 اینینگ با کابز، با 40 ضربه و چهار راه رفتن، 1-0 بود. داجرز RHP جیک رید را به Triple-A Albuquerque انتخاب کرد تا جایی در فهرست ایجاد کند.

اوتمن در اینینگ هفتم تک به تک شد و گلزنی کرد و در مرحله هشتم با یک دو به دیوار در مرکز راست رانندگی کرد و باعث شد تا داجرز به 7-3 برسد. اوتمن انتخاب دور هفتم داجرز در درفت 2018 بود.

Dodgers: LHP Andrew Heaney (1-0، 0.47 ERA) قرار است در افتتاحیه یک سری چهار بازی در سانفرانسیسکو با RHP Logan Webb (9-4، 2.91) مخالفت کند. هینی در اولین حضور خود از زمان حضور در لیست مصدومان در روز چهارشنبه، چهار بازی از هر چهار بازی بدون گل را در بازی بدون تصمیم مقابل واشنگتن انجام داد. داجرز در این فصل 6-0 در خانه و 0-3 در جاده مقابل جاینتز به پایان رسیده است.

___

اتاق مربی

رابرتز گفت: “هر جا که ما صلاح بدانیم که برخی از اوت ها را حذف کنیم، در آن زمان است که او قرار است زمین بازی کند.”

Rockies: RHP Antonio Senzatela (3-5. 4.90) قرار است در اولین بازی از یک سری چهار بازی در سن دیگو با RHP Mike Clevinger (2-3, 3.38) مخالفت کند. Senzatela 0-3 با 6.57 ERA در پنج بازی جاده ای در این فصل است و راکی ​​ها هر پنج را باخته اند. راکی ها در این فصل 8-3 مقابل پادرس قرار دارند.

گونسولین سه دوش را رها کرد – همه در اینینگ سوم – و پنج ضربه در حالی که شش ضربه زد و یک ضربه راه می رفت. او پس از انصراف از دو یا کمتر در 15 بازی اول خود، حداقل از سه ران کسب شده در هر سه شروع آخر خود صرف نظر کرده است.

اوتمن هشتمین بازیکن داجرز در تاریخ این فرنچایز شد – چهارمین بازیکن از زمان انتقال به لس آنجلس – که در اولین حضور حرفه ای خود به هومر رسید و به خوزه آفرمن (1990)، گری اینگرام (1994) و کیبرت رویز (2020) پیوست. اوتمن در این فصل 21 هومر در 90 بازی بین دابل-آ تولسا و تریپل-آ اوکلاهاما قبل از ارتقاء روز شنبه داشت.

Rockies: LF Kris Bryant (درد پای چپ) در بالای اینینگ ششم حذف شد. پس از گلزنی در انینگ سوم، برایانت قبل از بازگشت به زمین وارد خانه باشگاه شد، اما سه اینینگ بعد حذف شد. … 1B CJ Cron یک روز تعطیل داشت. کرون که در 8 ژوئیه در آریزونا از ناحیه مچ دست چپش مورد اصابت قرار گرفت، 3 به 36 با یک هومر و دو RBI از زمان استراحت آل استار است.

بازدیدها همچنان ادامه دارند

فهرست حرکت می کند

ترنر در سال های 2020 و 2021 موفق به رهبری NL شد و دومین بازیکن در تاریخ لیگ اصلی خواهد بود که در سه فصل متوالی لیگ را رهبری می کند. ایچیرو در پنج فصل متوالی با سیاتل، 2006-2010، ماژورها را رهبری کرد.

داجرز در دور چهارم دو گل برای برتری 4-3 به ثمر رساند و از دفاع درهم و برهم راکی ​​استفاده کرد. برندان راجرز، بازیکن پایه دوم، با یک دونده در اول و یک اوت، قبل از اینکه در ابتدا به یک اوت رضایت دهد، یک بازی دوبل زمینی بالقوه پایان داد. پس از یک پیاده روی، دونده ها را در حالت اول و دوم قرار داد، بلینگر در یک ران دوبل کرد، و دومی زمانی که گریچوک توپ را اشتباه بازی کرد، گل را به ثمر رساند.

دنور (AP) – جیمز اوتمن در اولین سوئینگ اولین بازی خود در لیگ بزرگ در بت خفاش را پشت سر گذاشت و با سه ضربه و سه RBI کار را به پایان رساند زیرا لس آنجلس داجرز یکشنبه 7-3 کلرادو راکیز را شکست داد و ژوئیه را با 21 پیروزی به پایان رساند.

تا بعدی

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

Dodgers: 3B جاستین ترنر (کشیدگی شکم) چهارمین بازی متوالی خود را یکشنبه از دست داد. رابرتز گفت که MRI اخیر منفی بود، اما “هنوز احساسی وجود دارد”. ما نیازی به هل دادن او نداریم.» رابرتز گفت که ترنر قرار است دوشنبه بازی کند و بدود و اولین باری که او می تواند به ترکیب بازگردد، پنجشنبه مقابل سانفرانسیسکو است. … IF/OF کریس تیلور (پا) قرار است روز دوشنبه یک وظیفه توانبخشی را آغاز کند. رابرتز گفت: “من واقعا نمی توانم ببینم که کمتر از هفت بازی باشد.” تیلور از 4 ژوئیه بازی نکرده است. … RHP Blake Treinen (شانه) قرار است یک بازی شبیه سازی شده را چهارشنبه در سانفرانسیسکو انجام دهد. او در این فصل سه بازی انجام داده است، آخرین بازی در 14 آوریل.

RHP کریس مارتین روز یکشنبه به داجرز پیوست، یک روز پس از خرید از Chicago Cubs برای OF Zach McKinstry. مدیر دیو رابرتز نقش های مارتین را به عنوان “تسکین دهنده” تعریف کرد.

اوتمن 25 ساله، با شمارش 1-1، روی توپ سریع 95 مایل در ساعت از آلمان مارکز (6-9) هومید کرد تا پس از تک تک کودی بلینگر برای باز کردن اینینگ سوم، داجرز را 2-0 جلو بیاندازد. هومر در گاو نر داجرز فرود آمد و بازیابی سوغات را آسان کرد.

راجرز خط حمله خانگی خود را به 12 بازی یکشنبه افزایش داد و در سری چهار بازی مقابل داجرز 9 بر 16 بود. در میان بازیکنان پایه دوم لیگ اصلی، راجرز در چهار دسته تهاجمی در رده دو تیم برتر قرار گرفت – 100 ضربه (اول)، 23 دوبل (مساو برای اول)، 154 کل بیس (دوم) و 49 RBI (مساوی برای دوم).

برایان سرون برای کلرادو حریف شد تا بازی سه ران را از گونسولین باز کند و راکی ​​ها بدون اینکه توپ را از زمین خارج کنند با ضربه زدن، پیاده روی و دریبل کننده روی گچ روی خط پایه سوم، پایه ها را لود کردند. گریچوک دو ران تک به راست را برای برتری 3-2 خط زد.