خوان سوتو قرعه کشی می کند تا سیم کشی کند

– سنت لوئیس کاردینالز: هیچ حق امتیازی در چند دهه گذشته به اندازه سنت لوئیس لیگ های بزرگ جوان با کیفیتی را به وجود نیاورده است، و کارت ها هم سطح با بازیکنان مورد نظر واشنگتن هستند. مطمئناً از بازیکنان بیرونی دیلن کارلسون و تایلر اونیل، بازیکنان داخلی نولان گورمن و تامی ادمن و متیو لیبراتوره چپ‌دست سؤال می‌شود. جردن واکر و ماسین وین – هر دو در Double-A – بالقوه اینفیلد نیز فریبنده خواهند بود. کاردینال‌ها از میلواکی در NL Central عقب‌نشینی می‌کنند، اما در فصول پایانی آلبرت پوژولز و یدیر مولینا، ضربه‌های خوبی به دست آوردند.

— 1B جاش بل، نشنال واشینگتن: آل استار 2019 سالی پرحادثه را پشت سر گذاشت و میزان ضربات او را به میزان قابل توجهی کاهش داد در حالی که با 14 ران خانگی، 302/0 ضربه می زد. بازیکن آزاد 29 ساله آینده نیز یک حضور مثبت در باشگاه محسوب می شود. به عنوان یک سوئیچ‌تر، او در ترکیب هر مدعی قرار می‌گیرد، اما می‌تواند به بهترین وجه قهرمان آتلانتا بریوز، مدافع قهرمان سری‌های جهانی را که تولید چندانی در DH از مارسل اوزونا دریافت نکرده است، بهبود بخشد.

– لس آنجلس داجرز: طبق گزارش ها، لس آنجلس در آخرین مهلت سال گذشته از رقیب Padres برای شرزر پیشی گرفت و قطعاتی را برای انجام همین کار برای سوتو، که با “Future Dodger” مورد سرناد قرار گرفت، داشت. شعارهای چاوز دره در طول هفته ستاره. دورنمای اصلی داجرز، دیگو کارتایا، شکارچی 20 ساله High-A است – برای علاقه تاریخی واشنگتن کمی دور است، اما یک احتمال. مایکل بوش و بابی میلر پارچ دوبله مطمئناً می توانند کارساز باشند و ناتس نیز ممکن است به داستین می 24 ساله که در حال نقاهت پس از عمل جراحی تامی جان است علاقه مند شوند.

زمانی که خوان سوتو قرارداد 15 ساله 440 میلیون دلاری را برای ماندن با واشنگتن نشنالز رد کرد، اطمینان حاصل شد که ضرب الاجل تجاری سه شنبه ساعت 6 بعد از ظهر به وقت EDT کمی آب خواهد بود.

البته، با این همه خواستگار، واشنگتن مطمئناً خواهد بود حمل و نقل سنگین را استخراج کنید برای خدمات سوتو به نظر می‌رسد که ملی‌ها علاقه‌ای به بازسازی طولانی‌مدت نداشته‌اند، و در هنگام معامله با مکس شرزر و تری ترنر در سال گذشته، استعدادهای تقریباً آماده را در اولویت قرار دادند. صنعت انتظار دارد که جنرال موتورز مایک ریزو به چشم اندازهای پیشرفته مشابهی در مذاکرات سوتو توجه کند.

در میان احتمالات دیگر: تگزاس رنجرز به عنوان یک پیشنهاد غافلگیرکننده در شایعات ظاهر شده است، و سوتو به خوبی در ترکیب با کری سیگر و مارکوس سمین، بازیگران آزاد جذاب قرار می گیرد. نیویورک یانکیز و متس کراس تاون هر دو در رتبه اول قرار دارند. اگر آرون جاج در آژانس مجانی کار را ترک کند، سوتو می‌تواند پس از سال 2022 بیمه شود، اما به نظر می‌رسد نیویورک در انتقال دوبل A Shortstop Anthony Volpe، که در میان برترین‌های احتمالی بازی قرار دارد، مردد است. در همین حال، متس، ممکن است مجبور باشد به عنوان رقیب بخش، حق بیمه پرداخت کند. سیاتل مارینرز و سانفرانسیسکو جاینتز نیز به عنوان نقاط فرود بالقوه شناور شده اند.

– سن دیگو پادرس: سی‌جی آبرامز در بین 10 بازیکن برتر بیسبال است، اما به خاطر فرناندو تاتیس جونیور قابل مصرف است، بنابراین این یک شروع است. مکنزی گور چپ دست جوان نیز پس از شروعی قدرتمند در فصل، یک تراشه اصلی به نظر می رسید، اما او هفته گذشته با آرنج دردناک در لیست مصدومان قرار گرفت و ارزش او را مخدوش کرد. رابرت هاسل سوم و جیمز وود در خارج از زمین، 100 بالقوه برتر مورد توافق هستند که می‌توانند با تعقیب پادرزها در غرب NL، جابه‌جا شوند. صحبت از …

این بازیکن 23 ساله دو بار در آل استار، قهرمان دربی خانگی، برنده سری جهانی و یکی از سخت ترین ضربات در بیسبال است. او را از ملی‌ها دور کنید، و یک باشگاه می‌تواند از 2 و نیم فصل سوتو و ترکیب باکس امضای او قبل از اینکه بتواند آژانس آزاد را آزمایش کند، لذت ببرد.

– RHP Frankie Montas، Oakland Athletics: پس از اینکه سینسیناتی هفته گذشته، لوئیس کاستیلو، دست راست خود را به سیاتل مبادله کرد، مونتس احتمالاً بهترین استارتر موجود از استخری است که شامل غول‌های LHP Carlos Rodón، Marlins RHP Pablo López، Angels RHP Noah Syndergaard، Red است. Sox RHP Nathan Eovaldi و Reds RHP Tyler Mahle. مونتاس با وجود 3.18 ERA 4-9 است و تا بعد از فصل 2023 واجد شرایط آژانس رایگان نیست.

البته سوتو تنها ستاره ای نیست که انتظار می رود تا سه شنبه جابه جا شود. در اینجا چند بازیکن دیگر برای تماشا وجود دارد:

زمانی که لیگ اصلی بیسبال و اتحادیه بازیکنان در بهار امسال با فرمت توسعه یافته پس از فصل موافقت کردند، این امر قطعی نبود. با در دسترس بودن مکان‌های 12 اکتبر – و بدون دورهای وایلد کارت یک بازی دیگر – برخی نگرانی‌هایی در مورد اینکه آیا نیروی ستاره کافی در بین فروشندگان باقی می‌ماند تا تعداد خریداران بالقوه رو به رشدی را برآورده کند، داشتند.

___

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

– سی ویلسون کنترراس، شیکاگو کابز: این ستاره سه بار هفته گذشته در فینال احتمالی خود در Wrigley Field مورد تشویق قرار گرفت و شیکاگو تقریباً مطمئن بود که قبل از رسیدن به آژانس آزاد در پاییز امسال، خانه جدیدی برای او پیدا خواهد کرد. Mets و Astros از جمله مدعیانی هستند که می توانند از یک ارتقاء در پشت ظرف استفاده کنند.

با سوتو، حتی ممکن است پیشنهاد دهندگان بیشتر از این باشد.

– DH JD Martinez، بوستون رد ساکس: بوستون تنها 3 1/2 بازی از آخرین نقطه وایلد کارت AL فاصله دارد، اما با سه تیم دیگر بین آنها و ری. مارتینز پنج بار یک ستاره آل استار با تجربه مسابقات جهانی است، و او در سن 37 سالگی همچنان یک نیروی تهاجمی است. اگر رد ساکس تصمیم به فروش داشته باشد، تیم های زیادی از مارتینز درخواست خواهند کرد.

یک نگاه اجمالی به جدول رده بندی حداقل 18 تیم را نشان می دهد که آرزوهای قانونی پلی آف دارند – 18 باشگاهی که ممکن است از ویلسون کنترراس، جاش بل یا فرانکی مونتاس و سایرین سود ببرند.

و چند نکته دیگر: Cubs OF Ian Happ بعد از سال 2023 یک بازیکن آزاد است اما می‌تواند این هفته پس از ساخت اولین تیم آل‌ستار خود منتقل شود. دیوید رابرتسون، هم تیمی شیکاگو، احتمالا بهترین پارچ امدادی موجود است. … سینسیناتی همچنین تصمیم دارد INF-OF براندون دروری را بفروشد، کسی که یکشنبه بیستمین هومر خود را به ثبت رساند. … شمع همه کاره ویت مریفیلد می تواند توسط سلطنتی ها برخورد شود، اما وضعیت او مبهم است زیرا او از واکسینه شدن برای COVID-19 خودداری کرده است. مریفیلد گفته است که اگر به معنای انجام بازی‌های پس از فصل در تورنتو باشد، جایی که محدودیت‌های سفر امسال بازیکنان واکسینه نشده را ممنوع کرده است، تجدید نظر خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که چند مدعی شرط‌بندی بهتری برای متقاعد کردن Rizzo هستند که اکنون زمان جدایی از سنگ بنای فرنچایز است: