بیش از نیمی از رأی دهندگان پنسیلوانیا می گویند که احتمالاً به Shapiro: poll رأی خواهند داد

برعکس، 36 درصد از پاسخ دهندگان، ماستریانو را مطلوب می دانند در حالی که 48 درصد او را نامطلوب می دانند.

شاپیرو حمایت بیشتری از حزب خود دارد و 66 درصد گفته اند که قطعاً آماده حمایت از او هستند، در حالی که ماستریانو کمتر از این حمایت کرده است و تنها 47 درصد ابراز اطمینان کرده اند که به او رای خواهند داد.

این نظرسنجی از 8 تا 12 سپتامبر انجام شد و در مجموع 605 رای دهنده پنسیلوانیا مورد نظرسنجی قرار گرفت. دارای حاشیه خطای مثبت یا منفی 4 درصد است.

هشت درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که نظر مثبتی به هر دو کاندیدا دارند و 9 درصد نیز گفتند که دیدگاه های نامطلوبی نسبت به هر دو دارند.

بر اساس نظرسنجی جدید دانشگاه مونموث که روز جمعه منتشر شد، بیش از نیمی از رای دهندگان پنسیلوانیا به طور قطعی یا احتمالاً به جاش شاپیرو نامزد فرمانداری دموکرات رأی خواهند داد.

این نظرسنجی نشان داد که تقریبا نیمی (45 درصد) از رای دهندگان می گویند که قطعا به ماستریانو رای نمی دهند، در حالی که تقریبا یک سوم (28 درصد) می گویند که قطعا به شاپیرو رای نمی دهند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

33 درصد از رای دهندگان گفتند که “قطعا” به شاپیرو رای خواهند داد، در حالی که 21 درصد رقیب جمهوری خواه او، داگ ماستریانو، 21 درصد گفتند که “احتمالا” به شاپیرو رأی خواهند داد، در حالی که 15 درصد به ماستریانو.

طبق نظرسنجی، رتبه شخصی شاپیرو به طور کلی مثبت است، در حالی که امتیاز ماستریانو منفی تر است.

دو درصد از دموکرات ها می گویند که قطعا به شاپیرو رای نمی دهند، در حالی که 13 درصد از جمهوری خواهان به ماستریانو رای نمی دهند.

پنجاه و پنج درصد از پنسیلوانیایی‌های مورد بررسی گفتند که دیدگاه‌های مطلوبی نسبت به شاپیرو دارند، در حالی که 33 درصد نظرات خود را نامطلوب می‌دانستند.