واکنش خوانندگان به فرماندار DeSantis که مهاجران را به تاکستان مارتا می‌فرستد

من مطمئن هستم که بسیاری از خوانندگان با این رفتار اسفناک موافق خواهند بود، اما از آنها می خواهم قبل از رأی دادن در ماه نوامبر به بستگان خود که از کشور دیگری به اینجا مهاجرت کرده اند فکر کنند.

دیسانتیس با فرستادن 48 مهاجر ونزوئلایی به جزیره مارتا، از بودجه مالیات دهندگان فلوریدا برای یکی دیگر از شیرین کاری های سیاسی خود استفاده کرده است.

این مقاله ابتدا در فورت مایرز نیوز-پرس منتشر شد: واکنش: فرماندار فلوریدا دیسانتیس مهاجران را به تاکستان مارتا می‌فرستد



منبع

ننگ است! شرم بر ما به عنوان یک دولت!

از فرماندار دیسانتیس برای انجام کار درست و ارسال برخی از بیگانگان غیرقانونی که توسط دولت بایدن در فلوریدا رها شده بودند، سپاسگزاریم.

همه این سیاست‌ها و قوانین جنگ فرهنگی منجر به بسیاری از پرونده‌های قضایی شده است و چه کسی هزینه آن را پرداخت می‌کند؟ فلوریدیان جالب است که ببینیم افتخارات او چقدر برای دولت هزینه داشته است.

یک جایی در این خط حزب جمهوری خواه تبدیل به حزب دروغگوها و شیادان شد، حزب طمع و فساد. چشم انداز آنها سرزمینی بی قانون است که در آن صاحبان قدرت کنترل بی رحمانه ای بر مردم دارند، آنها را برده و فقیر می کنند و همه منابع را برای خود و مشارکت کنندگان شرکتی خود به چنگ می آورند.

فرماندار غرور خود را نشان می دهد

آقا شما یا عقل خود را از دست داده اید یا نسبت به همنوع خود دلسوزی و انسانیت ندارید. آیا متوجه نیستید که به عنوان یک بوفون کامل ظاهر می شوید؟ با فرستادن 50 مهاجر به تاکستان مارتا، سرنوشت خود را رقم زده اید. بدینوسیله به شما دستور داده می‌شود که از سمت فرمانداری کناره‌گیری کنید و هرگز نباید در هیچ مقامی – محلی، ایالتی یا ملی، منصب اعتماد عمومی داشته باشید.

جویس بانتینگ، فورت مایرز

شعار جدید جایگزین مجسمه آزادی

استیو ولفسون، فورت مایرز

آیا آنها می توانند در جایی که بسیاری از مشاغل برای زمستان تعطیل می شوند شغل پیدا کنند؟ — محتمل نیست

ما به فرمانداری نیاز داریم که به مسائل واقعی که بر مردم فلوریدی تأثیر می گذارد رسیدگی کند، نه اینکه به عنوان یک آژانس مسافرتی برای مهاجران از ایالت دیگر خدمت کند. این گرفتر را رها کنید.

دان رادر، ناپل

رهبری ضعیف، قضاوت

استفن آر. مک لین، آردن، NC و ناپل

سوء استفاده از پول مالیات دهندگان

فقط با مدرک دکترای علوم وارد شوید (نه، پس متأسفیم: ما به علم اعتماد نداریم). با یک حساب بانکی روان وارد شوید (نه، نه، متأسفم: این ممکن است پول مواد مخدر باشد — جنایتکارانی که از مرز عبور می کنند). بدون هیچ چیز وارد شوید! (نه؛ برو به خانه! اینجا در سواحل ما به اندازه کافی هیچ چیز وجود ندارد – از این رو، ما بی خانمان های خود را داریم). با مدرک لیسانس هنر وارد شوید (نه، متاسفم. شما ممکن است سوسیالیست باشید) با یک داستان غم انگیز وارد شوید، مانند باندهایی که کشور ما را اداره می کنند و خانواده های ما را می کشند و تهدید می کنند (ببخشید، باندهای اینجا هم خیلی دوستانه نیستند، ).

عیسی گفت – “وقتی این کار را با کوچکترین آنها انجام می دهید – با من انجام می دهید.”

توده‌های خسته، بیچاره‌ات، توده‌های جمع‌شده‌ات را که آرزوی نفس کشیدن آزاد دارند، زباله‌های بدبخت ساحل پرآب خود را به من بده، این بی‌خانمان‌های طوفان‌زده را پیش من بفرست، من چراغم را کنار در طلایی بلند می‌کنم. (نویسنده اما لازاروس)

فرانسیس زیگو، کیپ کورال

وحشت زده از شیرین کاری شرم آور

من معتقدم که تمام نظرات منفی در مورد حرکت مهاجران غیرقانونی به تاکستان مارتا باید متوقف شود. در عوض باید به این به عنوان فرصتی نگاه کنیم تا از نخبگان لیبرال یاد بگیریم که چگونه مشکل مسکن مقرون به صرفه خود را که ناشی از این اقدام است حل می کنند و اجازه می دهیم که این طرحی برای بقیه کشور باشد.

آیا او برای زنده ماندن در زمستان های سخت آنجا لباس های زمستانی به آنها می دهد؟ — محتمل نیست

از فلوریدا که منجر به مرگ و میر ناشی از کووید در کشور شد، تا چندین شیرین کاری سیاسی، تا به معنای واقعی کلمه سردرد این افراد، رزومه او مملو از رهبری و قضاوت ضعیف است.

به‌عنوان یک مالیات‌دهنده فلوریدا، از پرداخت صورت‌حساب برای شیرین کاری‌های انتخاباتی فرماندار دیسانتیس خسته شده‌ام. هر کنفرانس مطبوعاتی که مرد برگزار می‌کند به یک سخنرانی بی‌نقص تبدیل می‌شود که در آن از پاسخ دادن به هر سؤالی خودداری می‌کند. او تمام دوره اول خود را صرف پیشبرد برنامه اقتدارگرایانه خود کرده است، مدارس را به میدان های جنگ سیاسی تبدیل می کند، به دنبال قانون گذاری نسخه اخلاقی خود، یا انتقام گرفتن از شرکت ها و افرادی است که جرأت می کنند علناً با او مخالفت کنند، در حالی که اجازه می دهد مسائل مهم واقعی مانند کیفیت آب، بیمه صاحب خانه و قیمت مقرون به صرفه را فراهم کند. مسکن بدون خطاب می شود

فرانکلین سی وارنر، فورت مایرز

نه دلسوزی و نه انسانیت

بیایید آن را با یک شعار جدید جایگزین کنیم: بیایید یک دیوار نصب کنیم:

تایلر استرایدر، کیپ کورال

گوشت قرمز برای پایگاه نژادپرست و بیگانه هراس

بدیهی است که فرماندار DeSantis یا آن پیام را نشنیده است یا ترجیح می دهد آن را نادیده بگیرد!

پتی دانکن، فورت مایرز

شرم بر ما به عنوان یک دولت!

من واقعاً از گزارش‌هایی که می‌گوید فرماندار ما دیسانتیس 15 پناهنده مهاجر را در این هفته با هواپیما به تاکستان مارتا می‌فرستد، وحشت دارم. به طور جدی؟ چگونه می توانست از بودجه فلوریدا برای این شیرین کاری شرم آور استفاده کند؟ فلوریدا مکان های زیادی دارد که به این مهاجران نیاز دارند و با کمال میل می پذیرند. به عنوان رهبر ایالت فلوریدا که برای فرمانداری و رئیس جمهور نامزد می شود، آیا انتظار دارد که این امر بر او تأثیر مثبتی داشته باشد؟ آیا او درکی از توده‌های مبارز بشری که «در آرزوی نفس کشیدن آزاد هستند» دارد؟ به عنوان یک مسیحی، آیا او با کلمات «با دیگران چنان کن که دوست داری با تو بکنند» آشناست؟ چه نوع طرز فکر و توصیه ای باعث می شود که یک فرد تصمیم بگیرد که عمل خود را قابل قبول بداند؟ فلوریدا لیاقت بهتر از این را دارد!

نامه سرگشاده به ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا:

آیا او می تواند از 50000 دلار یک بشقاب شامی که در نانتاکت مجاور صرف می کرد، مقداری بودجه برای تغذیه آنها فراهم کند؟ — محتمل نیست

مایکل آدلر، دریاچه های میرومار

افتخارآفرینی برای دولت هزینه دارد

باید بگویم که آقای دیسانتیس این بار از خودش پیشی گرفته است. فرستادن مهاجران اعم از غیرقانونی یا غیر قانونی به یک شهر مقدس چه فرمانداری را ثابت کرد؟ اینکه شما و گرگ ابوت از تگزاس فکر می کنید که با انسان ها مانند محموله رفتار کنید و آنها را به شهر/ایالت دیگری ارسال کنید، کاری انجام می دهد؟ کاری که شما انجام داده اید این است که برای نمایش سگ و اسب خود هر گونه حیثیت و غرور را از این مهاجران سلب کرده اید. آقا شما به نظر حقیر من انسان منزجر کننده ای هستید. شما نماینده کل حوزه انتخابیه فلوریدا، جمهوری خواهان، دموکرات ها و مستقل ها هستید. کاری که شما انجام داده اید با کاری که تاجران برده انجام دادند، تفاوتی ندارد.

به خانه برو، بازنده!

با این حال از شما خوب بود که آنها را به جای اینکه آنها را با اتوبوس بیرون بیاورید، پرواز دهید، اتفاقاً چه کسی هزینه آن را پرداخت؟ پول از بودجه دولتی یا از جیب شما. آیا ایالت فلوریدا دارای یک اداره مهاجرت با وزیری است که مسائل مربوط به مهاجرت را مدیریت کند؟ چرا آن اداره به این مهاجران ونزوئلا رسیدگی نکرد؟ چرا باید روی این موضوع بایستید؟ شما فقط نشان دادید که چقدر مغرور هستید.

خوب. بیایید آن را پایین بیاوریم. مجسمه آزادی:

فرماندار دیسانتیس از پول مالیات دهندگان به مهاجران قاچاق انسان از ایالت دیگر به تاکستان مارتا به عنوان یک شیرین کاری سیاسی سوء استفاده کرده است. مهاجران که مانند دام جمع شده بودند، بدون اینکه بدانند کجا به مقصدی می روند، به شدت ناآماده برای اسکان آنها و بدون اطلاع قبلی فرستاده شدند.

اکنون او یک شیرین کاری دیگر انجام داده است که هیچ کاری جز هزینه کردن پول دولت ما ندارد. از آنجایی که حدس می‌زنم مهاجران کافی در فلوریدا وجود نداشت، راب تصمیم گرفت از پول ما برای اجاره دو هواپیما برای پرواز مهاجران از تگزاس به تاکستان مارتا استفاده کند. اگر او می‌خواهد اینگونه بدلکاری‌های کمپین را انجام دهد، باید هزینه را از جیب خود تامین کند.

آیا مهربانی ساکنان در طول سال نشان می‌دهد که دیسانتیس ندارد، یعنی قلب یا ذره‌ای از کرامت انسانی — به احتمال زیاد.

او به جای اینکه پول دولت را برای کمک به اسکان و اشتغال این مهاجران خرج کند، این پول را خرج می کند تا آنها را در هواپیما بارگیری کند و آنها را به مسئولیت منطقه دیگری بفرستد! ما به این افراد به عنوان کارمند نیاز داریم — می توانیم آنها را آموزش دهیم، استخدام کنیم و به آنها کمک کنیم تا شهروندان خوبی شوند.

زمان آن فرا رسیده است که شهرها و ایالت های مقدس سهم منصفانه خود را جذب کنند.

فرماندار دیسانتیس از دلارهای مالیاتی ایالت فلوریدا برای پرواز مهاجران از تگزاس به مارتا وینیار استفاده کرد. این به معنای «اختلاس از بودجه عمومی» است. این پول باید به جای دور ریختن دلارهای مالیاتی برای جلب نظر پایگاه نژادپرستانه و بیگانه هراسانه او، روی زیرساخت های ناکافی ما اعمال می شد.

بیل آبراهامسن، بونیتا اسپرینگز

فرماندار کار درست را انجام می دهد

ایکس

سینتیا کرامول، ناپل

نظرات منفی را نگه دارید