به گفته تیم Comms، خانه مارجوری تیلور گرین برای ششمین بار مورد حمله قرار گرفت.

دیشب برای ششمین بار مورد حمله قرار گرفتم. سواتینگ جرم بسیار سنگینی است. تماس گیرنده می خواهد قربانی خود را توسط پلیس به قتل برساند. اما این نیز یک سوء استفاده عظیم از منابع و زمان پلیس است که دلیل دیگری است که جرم جدی محسوب می شود. خدا پلیس محلی من را رحمت کند،» گرین توییت کرد اوایل سه شنبه او همچنین پیام خود را در Truth Social منتشر کرد.

طبق گزارش ها، پلیس دوشنبه شب پس از دریافت یک تماس شوخی مبنی بر اینکه یک موقعیت اضطراری در محل در اپیزود ششم اجلاسیه که هدف قرار دادن این قانونگذار بود، دوشنبه شب به خانه مارجوری تیلور گرین فرستاده شد.

ماه گذشته اعلام شد که همسر گرین، پری گرین، پس از 27 سال زندگی مشترک، درخواست طلاق داده است.

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

در سواتینگ، به مقامات تظاهرات دروغین مبنی بر وقوع یک جنایت جدی داده می شود که پلیس را وادار می کند تا نیروهایی را برای دستگیری مظنونان به آدرسی اعزام کند. تیم های SWAT اغلب به منطقه اعزام می شوند.

اعزام 911 به شهرستان رم/فلوید یک تماس از مظنونی دریافت کرد که از فعالیت ضد تراجنسیتی گرین شکایت داشت. در اواخر اوت، او قانونی را برای ممنوعیت ارائه جراحی ترمیمی انتقال جنسیت به کودکان پیشنهاد کرد.

این اتفاقات از ماه آگوست برای گرین شروع شد، زمانی که برای دو شب متوالی، افسران پلیس رم قبل از ساعت 3 بامداد پس از دریافت گزارش نادرست مبنی بر تیراندازی به فردی به خانه او رفتند. پلیس در بیانیه‌ای گفت: این تماس “از طریق یک خط بحران خودکشی از یک چت اینترنتی دریافت شد.” آنها تأیید کردند که این یک “گزارش نادرست دوم” است. کارآگاهان دپارتمان رم برای تحقیقات پس از آن با پلیس کنگره هماهنگ کردند.

به گفته تیم Comms، خانه مارجوری تیلور گرین برای ششمین بار مورد حمله قرار گرفت.

مدیر ارتباطات گرین گفت بررسی ملی که پلیس دوباره به تماس در خانه او پاسخ داد اما توضیح بیشتری نداد. اداره پلیس رم، جورجیا گفت که آنها تمام تحقیقات در مورد گرین را به FBI ارجاع می دهند. FBI بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.