بایدن در حالی که کاخ سفید از آمریکایی‌ها می‌خواهد که از این روش پیروی کنند، شات‌های تقویت‌کننده کووید دریافت می‌کند

از آن زمان، او این مراسم را چندین بار تکرار کرده است و عکس های تقویت کننده خود را در دوربین به عنوان وسیله ای برای تشویق جذب واکسن دریافت کرده است.

سوال برای بایدن و مقامات بهداشت عمومی این است که چگونه می توان توجه عمومی را به یک بیماری همه گیر که بسیاری به گذشته منتقل کرده اند برگردانند – و چگونه می توان کشور را از عقب نشینی در ماه های آینده جلوگیری کرد.

Jha افزود که با تلاش هماهنگ واکسیناسیون، “زمستان امسال می تواند بسیار متفاوت از زمستان گذشته یا زمستان قبل باشد.”

آشیش جا

او در اظهارات آماده‌شده‌اش گفت: «بسیار مؤثر است، اما حقیقت این است که افراد کافی آن را دریافت نمی‌کنند. هماهنگ کننده تیم و دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد بیماری همه گیر او، و همچنین مدیران ارشد چندین زنجیره داروخانه.

ما واکسن ها را رایگان و در دسترس قرار داده ایم. ما آزمایش ها را رایگان و در دسترس قرار داده ایم. ما Paxlovid را رایگان و در دسترس قرار داده ایم. لطفا از آنها استفاده کنید.» بایدن از مردم آمریکا درخواست کرد. “از آنها استفاده کن.”



منبع

Ashish Jha، هماهنگ کننده پاسخ به COVID-19 کاخ سفید. (کوین دیچ/گتی ایماژ)

بایدن با اشاره به در دسترس بودن گسترده Paxlovid، قرصی که در درمان جدی کووید-19 بسیار مؤثر است، گفت: «تقریباً هر مرگ ناشی از کووید در آمریکا قابل پیشگیری است – تقریباً همه. بیش از علائم خفیف

داروی Paxlovid که برای درمان COVID-19 استفاده می شود.

بایدن با اشاره به ماه‌های آینده، زمانی که هوای سردتر مردم را به داخل خانه می‌برد و فصل تعطیلات شاهد سفرهای سنگین و تجمع‌های بزرگ است، گفت: «به عنوان یک کشور، باید انتخابی داشته باشیم.»

“اگر رئیس جمهور روز سه شنبه گفت، شما آن را دریافت می کنید، شما محافظت می کنید.

بایدن در حالی که کاخ سفید از آمریکایی‌ها می‌خواهد که از این روش پیروی کنند، شات‌های تقویت‌کننده کووید دریافت می‌کند

در صدایش مقداری خشم وجود داشت. اگرچه او این همه گیری را در ماه گذشته اعلام کرد، اما چیزی بیشتر از شکوفایی لفاظی بود، چیزی که بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی از آن انتقاد کردند و آن را زودرس دانستند. حتی با بازگشت زندگی به حالت عادی در ایالات متحده، حدود 350 نفر در سراسر کشور هر روز جان خود را از دست می دهند.

و او این کار را دوباره در روز سه‌شنبه انجام داد، زمانی که یکی از اعضای واحد پزشکی کاخ سفید تقویت‌کننده دو ظرفیتی را تجویز کرد که در نظر گرفته شده برای محافظت از گیرندگان در برابر گونه‌های فرعی Omicron که اکنون بر همه‌گیری مسلط هستند، و همچنین از سویه اصلی ویروس کرونا.

جو بایدن جدیدترین واکسن تقویت کننده COVID-19 را دریافت کرد

واشنگتن – اولین باری که بایدن آستین خود را در تلویزیون ملی بالا زد، دسامبر 2020 بود. او چند هفته قبل انتخاب شده بود. واکسن ویروس کرونا موجودیت کمیاب و مورد توجه بسیاری از کشور بود.

سال گذشته، نوع Omicron درست بعد از روز شکرگزاری وارد ایالات متحده شد و باعث اختلال در بیشتر زمستان شد. از آن زمان به بعد، به تقسیم شدن به انواع فرعی ادامه داد. اگرچه تقویت کننده دو ظرفیتی (به این دلیل نامگذاری شده است که در برابر سویه اصلی ویروس کرونا و نوع Omicron محافظت می کند) نمی تواند برای مقابله با هر نوع جدید به روز شود، دولت بایدن معتقد است تا زمانی که COVID-19 در امتداد دودمان Omicron به تکامل خود ادامه دهد. این تقویت کننده با یک واکسن در سال برای به روز نگه داشتن مردم در مورد تلقیحات کروناویروس خود کافی است، موثر خواهد بود.

داروی Paxlovid که برای درمان COVID-19 استفاده می شود. (کریس سوئدا / شیکاگو تریبون / سرویس خبری تریبون از طریق گتی ایماژ)

پرزیدنت بایدن در روز سه شنبه آخرین واکسن تقویت کننده کووید-19 را دریافت کرد. (سائول لوب/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

پذیرش تقویت کننده آهسته بوده است، با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، تنها 19.4 میلیون نفر تقویت کننده دو ظرفیتی خود را دریافت کرده اند. بایدن در حالی که برای واکسیناسیون خود آماده می شد، این واقعیت را پذیرفت.

بعداً در روز، جها همین نکته را بیان کرد. او در یک نشست خبری در کاخ سفید گفت: «ما می دانیم که زمستان زمانی است که ویروس هایی مانند کووید راحت تر پخش می شوند. ویروس یا RSV که به طور ناگهانی پخش می شود.