برخی از روس‌هایی که برای جنگ در اوکراین به خدمت سربازی فرستاده شده‌اند می‌گویند هیچ‌کس مسئول نیست و نمی‌دانند در آنجا چه می‌کنند.

سربازان روسی که برای جنگ در اوکراین فراخوانده شده اند می گویند که مهمات ندارند، فرمانده ندارند و نمی دانند در میدان جنگ چه می کنند.

بر اساس این گزارش، این گروه گفت که آنها از منطقه کراسنودار روسیه هستند و برای آغاز بسیج اعلام شده توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 21 سپتامبر فراخوانده شده اند.

نیروهای نظامی روسیه

سرباز سرباز به گاردین گفت: “آنها مطلقاً هیچ تجهیزاتی به ما ندادند. ارتش چیزی ندارد.”

او افزود: “نه رادیو، نه مهمات، نه چیز لعنتی. بدون تجهیزات پزشکی نیز.” “من می خواهم این را به مقامات خود نشان دهم… آیا شما این را عادی می دانید؟”

Insider نتوانست به طور مستقل ویدیو را تأیید کند.

پوتین ماه گذشته بسیج را اعلام کرد، اما برخی از سربازان سرباز گفتند که هیچ آموزشی یا تجهیزاتی نمی بینند.

طبق گزارش The Insider، پس از آموزش، مردان گفتند: “معلوم شد که ما جایی در مزارع اوکراین هستیم و آنها ما را مانند سگ به میدان پرتاب کردند.”

کمبود تجهیزات نیز یکی از مشکلات ارتش روسیه است، به طوری که هفته گذشته یکی از سربازان وظیفه به گاردین گفت که او مجبور شده بود تجهیزات خود را بخرد.

این گزارش با سایر گزارش‌هایی مطابقت دارد که به مشکلات آموزشی و تجهیزات ضعیف در میان روس‌های بسیج شده اشاره می‌کنند.

هفته گذشته، پوتین گفت که حدود 16000 نیروی بسیج شده در حال حاضر وارد نبرد در اوکراین شده اند. بسیاری از کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که از این مردان به طور موثر به عنوان خوراک توپ استفاده می شود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

به گزارش اینسایدر، گروهی از سربازان روسیه در اوکراین به وزارت دفاع شکایت کردند.

  • این ادعا از سوی شش مردی که اخیراً پیش‌نویس آن را تهیه کرده بودند، در ویدیویی منتشر شد که در تلگرام منتشر شد، که در گزارشی توسط رسانه مستقل روسی The Insider منتشر شد.

    مارینا میرون، محقق افتخاری در مرکز اخلاق نظامی در کینگز کالج لندن، هفته گذشته به Sinead Baker از Insider گفت که به احتمال زیاد «برخی از بسیج شده‌ها بدون هیچ گونه راهنمایی یا آموزشی به اوکراین اعزام شده‌اند».

    (اینسایدر یک خبرگزاری روسی است و هیچ وابستگی به اینسایدر ندارد.)

    در یک ویدیوی تلگرامی، این افراد گفتند که هیچ وسیله ای ندارند و «مثل سگ» به یک مزرعه پرتاب شدند.

  • آنها همچنین گفتند که فقط به یونیفرم مجهز بودند و تعدادی AK-47 و سرنیزه به آنها داده شد – اما مهمات نداشتند.

    آموزش نظامی مردان فراخوانده شده به خدمت سربازی تحت بسیج نسبی روسیه برای جنگ در اوکراین در روستوف روسیه در 21 اکتبر 2022.آرکادی بودنیتسکی/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ

    • در این فیلم به طور مستقیم به وزارت دفاع روسیه به دلیل عدم هدایت و تجهیزات آنها شکایت شد.

      این گزارش بیش از یک ماه پس از آن منتشر می شود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از بسیج نسبی نیروهای ذخیره نظامی کشورش خبر داد.

      “هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، هیچ فرمانی وجود ندارد، ما سر سوزن هستیم، زیرا نمی دانیم افراد ما کجا هستند و کجا هستند. [the enemy] اینسایدر گزارش داد، یک مرد در این ویدئو گفت.