‘متاسفم. من به آن نیاز داشتم


باغ های میامی – توآ تاگووایلوآ شانه ها و کلاه خود را پایین انداخت و به دیوار انسانی مدافعان پیتسبورگ استیلرز شخم زد.

دو برابر.

برای اکثر مدافعان، این توصیه نمی شود. اما ما پیش می رویم، به عنوان بازیکنی که فقط سعی می کند یاردی بیشتری برای تیمش بگیرد، آن را کنار می گذاریم.

اعتبار بویر: شکست ناقص دلفین ها از استیلرز با ‘طرح فوق العاده’ جاش بویر کلید خورد | شاد

غذای آماده: چگونه میامی دلفین ها برای پیروزی 16-10 مقابل پیتسبورگ استیلرز مقاومت کردند.

چگونه به پایان رسید: نوح ایگبینوگنه که اغلب بداخلاق می‌شود، پیروزی دلفین‌ها را با اولین توقف قطعی کرد

برای توآ، دقیق‌ترین بازیکن بازی وقتی صحبت از ضربه‌ی سر به میان می‌آید و بازیکنی که تنها مسئول تشدید پروتکل‌های ضربه مغزی در لیگ بود، ابتدا شما را متعجب می‌کند و بعد تعجب می‌کنید که چرا.

در اینجا دلیل آن است:

مایک مک دانیل، مربی دلفین میامی، یکشنبه پس از پیروزی 16-10 دلفین ها مقابل استیلرز، گفت: “او بلافاصله پس از اولین بار (گفت) “مربی، متاسفم. من به آن نیاز داشتم.”

“من مثل “خوب است.” “

توآ تاگووایلوآ کوارتر مدافع دلفین ها پس از شکست دادن استیلرز یکشنبه شب در استادیوم هارد راک از زمین خارج می شود.

توآ تاگووایلوآ کوارتر مدافع دلفین ها پس از شکست دادن استیلرز یکشنبه شب در استادیوم هارد راک از زمین خارج می شود.

اما این بدان معنا نیست که مک دانیل فقط اندکی خم نشد و در حالی که روی پاهایش ایستاده بود، توجه زیادی به کوارتربک خود نکرد.

مک دانیل می گوید: “او این مولفه را در بازی خود دارد، جایی که او یک رقیب است و سعی می کند اولین امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد.” من هرگز به طور کامل آن را تشویق نمی‌کنم. احتمالاً به او توصیه می‌کنم که هر بار سر بخورد.

وقتی فشار برای هل دادن به او وارد می‌شود، و مرد توپ را در دستانش دارد، وادار کردن او برای رد کردن کامل آن کار سختی است، اگرچه من تلاش خواهم کرد.»

توآ گفت: “من سعی نمی کردم سوپرمن یا سوپر قهرمان شوم. من فقط به موقعیت نگاه می کردم… می توانم اولین مورد را ببینم. برای من آنها تماس های نزدیکی داشتند، “باشه، شاید اگر این کار را بکنم، شانه هایم را کنار بگذارم. امیدوارم بتوانم با این کار پیشرفت کنم. “

همه چیز دوباره برای دلفین ها خوب است. میامی با این برد سه بازی پیاپی شکست خورد و تاگووایلوآ کاری را که به پایان رساند آغاز کرد، چیزی که با این تیم قابل رد نیست.

تاگووایلوآ کاری کرد که هیچ یک از مدافعان دلفین از هفته دوم فصل انجام نداده بودند: او تمام بازی را انجام داد.

جیون هالند ایمنی گفت: “او لبخند می زند.” دیدن او در حال انجام کارش عالی بود.»

تاگووایلوآ دو بازی گذشته را به دلیل پروتکل ضربه مغزی از دست داده بود

تاگووایلوآ پس از از دست دادن بیش از 2 بازی و نیم به دلیل ضربه مغزی و یک سری بازی مقابل بوفالو پس از ضربه سخت در اواخر نیمه اول بازگشت.

با در نظر گرفتن زمان از دست رفته، پرتاب 111 یاردی و تاچ داون در کوارتر اول چشمگیر بود. آنچه بعد از آن آمد، نه چندان.

اما اول خوب.

تاگووایلوآ دلفین‌ها را شروع کرد و در سه سری اول خود گلزنی کرد و 13-0 پیش افتاد.

تاگووایلوآ گفت: «نتوانستم در دو بازی انجام دهم، به گونه‌ای که در تمرین، تکرارهای پر سرعت را ندیده‌ام، جایی که بچه‌ها برای ضربه زدن به من می‌آیند.» “چند چیزهایی وجود دارد که شما باید فقط هنگام بازی ببینید، برخی از نگاه ها را در تمرین ببینید.”

مک دانیل این را از دست نداد زیرا فقط زمان از دست رفته داخل بازی نیست، زیرا توآ پس از ضربه مغزی در نیمه اول باخت مقابل سینسیناتی در 29 سپتامبر به بیمارستان منتقل شد. این زمان از دست رفته بین بازی ها است.

از آنجایی که مصدومیت در بازی پنجشنبه شب رخ داد و تیم هرگز در طول یک هفته کوتاه به سرعت تمام نمی شود، آخرین تمرین تاگووایلوآ قبل از هفته گذشته 22 سپتامبر بود. یک ماه کامل.

مک دانیل گفت: «این به اعتبار اوست. “اگر او آنقدر آماده نبود و زمانی که بیرون بود خودش را در موقعیتی قرار نمی داد که یک کوارتربک بازی کند، نمی توانست چنین موفقیتی داشته باشد.”

فولادی ها چهار پاس توآ را رها کردند

اما این موفقیت در اوایل پایدار نشد. توآ 21 از 35 را برای 261 یارد به پایان رساند. او توپ را قطع نکرد، اما این فقط به این دلیل بود که فولادی ها با توپ به گونه ای برخورد کردند که انگار در لوسیون برنزه کننده فرو رفته است.

پیتسبورگ 4 پاس را رها کرد که به راحتی می توانستند قطع شوند.

طوآ گفت: “اشتباهات در قرار دادن توپ، ارتباطات.” “فقط ارتباط نادرستی از طرف ما در مورد آن وجود داشت. ما فقط نتوانستیم ریتم خود را پیدا کنیم.”

مک دانیل فکر می کرد تاگووایلوآ ناامید شده است. دلفین ها یک تاچ داون و دو گل میدانی به ثمر رساندند قبل از اینکه استیلرز اولین شکست را ثبت کرد. و آن تاچ داون در سری افتتاحیه آخرین بازی میامی در بازی بود. تنها چیزی که توانست سه کوارتر پایانی را مدیریت کند، گل سوم جیسون سندرز از زمین بود.

خوشبختانه برای میامی، هفت مالکیت فولادی ها در نیمه دوم با 5 پنت و دو توپ به پایان رسید.

مک دانیل گفت: “چیزهایی وجود داشت، به خصوص در نیمه دوم که او را تا حدی ناامید کرد.” اما او هر کاری که لازم بود برای بردن بازی انجام داد.

“و این تمام چیزی است که اهمیت دارد.”

این مقاله در ابتدا در پالم بیچ پست منتشر شد: Tua Tagovailoa از تماس ابایی ندارد، دلفین ها را به استیلرز هدایت می کند.



منبع