بازماندگان آدم ربایی مرگبار اسارت وحشتناک مکزیک را فاش می کنند

مک گی گفت، آگاهی از پخش ویدیو باعث شد که او احساس “کمی بهتر” کند، اما او هنوز نمی دانست که آیا خانواده آنها از این رویدادها اطلاعی دارند یا خیر. در واقع، این وقایع خانواده‌هایی را در سراسر کارولینای آمریکا تکان داد که می‌گفتند روزها در انتظار شنیدن اینکه عزیزانشان زنده مانده‌اند یا نه، عذاب کشیدند.

در اوایل صبح روز 6 مارس، دو بازمانده گفتند که کارتل چهار آمریکایی را در یک کلبه چوبی رها کرد، جایی که مقامات بعداً آنها را پیدا کردند. ویلیامز گفت که روی کف یک کامیون وانت دراز کشیده بود که توسط اجساد وودارد و براون پنهان شده بود.



منبع

وقتی مک گی گفت که یک شب از اتاق تاریک در منطقه ای دورافتاده در ساحل خلیج فارس از خواب بیدار شدند، ثروت آنها تغییر کرد. به گفته مک گی، مردی که یک چراغ تلفن در دست داشت وارد شد و گفت که با رئیسش می جنگد تا آنها را آزاد کند، زیرا “کسی تماس اشتباهی برقرار کرد.”

یک سفر جاده ای برای جراحی زیبایی در 3 مارس زمانی که لتاویا مک گی و سه دوستش وارد یک شهر مرزی شدند که تحت تسلط جناح های کارتل قدرتمند مواد مخدر خلیج فارس بود، در آنجا تیراندازی کردند و در یک کامیون بارگیری کردند. مک گی و اریک ویلیامز زنده ماندند اما شید وودارد و زیندل براون مردند. همه با هم در لیک سیتی، کارولینای جنوبی، شهری با جمعیت کمتر از 6000 نفر، بزرگ شدند.

مک گی و ویلیامز روز سه شنبه در مصاحبه ای با اندرسون کوپر از CNN درباره این تجربه صحبت کردند.

ناامیدی مک گی همچنان ادامه داشت زیرا اعضای کارتل آنها را با چشم بسته در کامیون های پر از اسکنر پلیس به اطراف می راندند.

یکی از دو آمریکایی که ماه گذشته از یک آدم ربایی مرگبار در مکزیک جان سالم به در برد، می گوید که فیلم تیراندازی کارتل مواد مخدر را که منجر به کشته شدن دو تن از دوستان نزدیکش شد، از طریق تلفن یکی از آدم ربایان تماشا کرده است.

مک گی و ویلیامز جزئیات وحشتناکی را درباره روزهای اسارت خود در منطقه ای دورافتاده در ساحل خلیج فارس با CNN به اشتراک گذاشتند. در یک نقطه دو دوست گفتند که کارتل سعی کرده آنها را وادار به رابطه جنسی کند.

مک گی به یاد می آورد که صدای بسیار آشنای شلیک گلوله ها و هیاهوی آدم ربایی از تلفن شخصی در خانه ای شنیده می شد که اعضای نقاب دار و تفنگ زده کارتل آنها را برده بودند. وقتی او تایید کرد که فیلم ربودن او را به تصویر می‌کشد، از او پرسید که آیا می‌تواند آن را ببیند.

«آنها می دانستند چه خبر است. مک گی به CNN گفت: “آنها همیشه یک قدم جلوتر بودند.”

مک گی درباره واکنش خود به این ویدئو گفت: “من تازه شروع کردم به گریه کردن.”

ویلیامز که روی یک ویلچر نشسته و روی پای چپش پرانتزی است، به CNN گفت که کارتل آنها را پس از بازجویی با اسلحه به یک کلینیک آورده است. ویلیامز که از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، گفت که فردی زخم او را روی یک دو به چهار بخیه زده است.