نه “یک برخورد معمولی منافع سیاسی”

چروینسکی می‌گوید: «کاری که FDR به طرز درخشانی انجام داد این بود که به مردم یادآوری کرد که دموکراسی چقدر برای نیازهای روزانه، اهداف، خانواده و شیوه زندگی آمریکایی‌شان اهمیت دارد.» و بنابراین من فکر می کنم که اگر پرزیدنت بایدن و جانشینانش بتوانند موضوعات دموکرات را دوچندان کنند، می توانند به مردم یادآوری کنند که این فقط یک ایده بزرگ بزرگ نیست، بلکه در واقع برای شیوه زندگی آنها ضروری است، این بهترین راه خواهد بود. برای مبارزه با روند خطرناک ناسیونالیسم».

گارد ملی هوایی ماساچوست در افشای اسناد پنتاگون دستگیر شد

چروینسکی همچنین در مورد این شکاف و آنچه که آن را بسیار منحصر به فرد می کند صحبت کرد.

اخطار چروینسکی به این صورت بود یک قاضی حکم داد فاکس نیوز به دلیل پخش ادعاهای دروغین مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 به نفع جو بایدن محاکمه خواهد شد. این شبکه و خبرنگاران آن با وجود اسناد داخلی که نشان می‌داد کارمندان فاکس نیوز از دروغ بودن این ادعاها می‌دانستند، بارها ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند.

چهار مورخ ریاست جمهوری نیز بر این برهه از تاریخ و دموکراسی آمریکا سنجیدند.

نورتون اسمیت همچنین توضیح داد که روسای جمهور چه کاری می توانند برای حفظ دموکراسی آمریکا انجام دهند.

از سال 1988: هال پرینس و افتتاحیه “شبح اپرا” در برادوی



منبع

چروینسکی گفت: «من فکر می‌کنم یکی از بزرگترین تأثیرات میراث ترامپ و حضور او در سیاست آمریکا و شاید بزرگترین چالشی که بایدن با آن مواجه است، این است که او به معنای واقعی کلمه نمی‌تواند به بخشی از مردم آمریکا دسترسی پیدا کند.» آنها او را نمی شنوند، به او گوش نمی دهند. آنها فکر می کنند که او شیطانی است و کارهای وحشتناکی انجام می دهد و اغلب بر اساس واقعیت یا اخبار نیست، بلکه از طریق سیلو اطلاعاتی است که آنها در آن هستند. و ترامپ. واقعاً بر آن سیلو اطلاعات تسلط دارد.”

این مصاحبه “رو در رو با ملت” با هیئتی از تاریخدانان ریاست جمهوری قرار بود در روز یکشنبه عید پاک 2023 پخش شود. مصاحبه کامل در پخش کننده بالا قرار دارد تا بینندگان ما تماشا کنند و لذت ببرند.

از زمان صدور کیفرخواست، ترامپ به جمع آوری کمک های مالی برای کمپین ریاست جمهوری فعلی خود ادامه داده است. او نیز دارد قاب شده این کیفرخواست به عنوان تلاشی از سوی دموکرات ها برای آسیب رساندن به شانس او ​​در سومین نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 است.

در حالی که هیچ سابقه تاریخی برای متهم شدن و متهم شدن رئیس جمهور سابق وجود ندارد، اسمیت خاطرنشان کرد که در سال 1974، رئیس جمهور جرالد فورد “شخصا معتقد بود” که اگر روند قانونی در تحقیقات واترگیت انجام شود، رئیس جمهور ریچارد نیکسون “محاکمه خواهد شد و محکوم خواهد شد”. حداقل به دلیل ممانعت از اجرای عدالت محکوم شده است.»

نه "یک برخورد معمولی منافع سیاسی"

“من واقعاً با لحظه ای که می بینیم و مشابهی که در دوران ریاست جمهوری فرانکلین دی. روزولت می بینیم جذب شده ام، جایی که در واقع زمانی که فکر می کنم زمانی که فاشیسم برای آمریکایی ها جذاب ترین بود در دهه 1930 بود زیرا مردم در آن زمان مطمئن نبودند. همانطور که داگ می گفت، گاهی اوقات آنها اکنون مطمئن نیستند که دموکراسی واقعاً می تواند کار را انجام دهد.”

لیندسی چروینسکی، ریچارد نورتون اسمیت و داگلاس برینکلی، مورخان دیگر ریاست جمهوری، به میخام در پانل پیوستند. رابرت کاستا، رئیس انتخابات و گزارشگر کمپین CBS نیوز، این پنل را مدیریت کرد.

من نگران این هستم و نگران پرزیدنت پوتین و رئیس جمهور شی و نشست سران آنها هستم و سیگنال هایی که از چین دریافت می کنیم این است که آنها نمی خواهند آنطور که ما امیدوار بودیم با ما همکاری کنند.” برینکلی گفت. بنابراین ما در دوران بسیار خطرناکی زندگی می کنیم.

اوایل این هفته، رئیس جمهور سابق ترامپ متهم شد در مورد 34 مورد جعل سوابق تجاری در درجه اول. دادگاه جورجیا نیز الف هیئت منصفه بزرگ برای بررسی اقدامات ترامپ برای لغو نتایج انتخابات 2020.

اما برینکلی گفت که در حالی که ایالات متحده با بحران هویت دست و پنجه نرم می کند، “بسیاری از کشورهای جهان در حال حاضر در تلاش هستند تا دریابند که ایالات متحده چیست؟”

“[America] می‌دانید که مستلزم آن است که سیاستمداران، تمرین‌کنندگان حرفه‌ای دموکراسی، در واقع با یک کتاب قوانین بازی کنند و حاضرند ببازند. اما آنها همچنین حاضرند در صندوق رای ببازند.”

میاچم گفت: «فیت حق تعالی، بگذار نور باشد، «هنوز نیروی خود را خرج نکرده است». اما این به همه ما بستگی دارد که اطمینان حاصل کنیم که نور همچنان روشن می شود.

Meacham پانل را با نقل قولی از فردریک داگلاس به پایان رساند.

مظنون در افشای اسناد محرمانه پنتاگون دستگیر شد

“من فکر می کنم کاری که همه باید انجام دهند این است که یک نفس عمیق بکشند، ارزیابی کنند کشور به کجا می رود، ما اکنون به کجا هستیم، و بگوییم، می دانید چه چیزی، ما معتقدیم که همانقدر که گذشته ما ناقص بوده است، آن اعلامیه، آن قانون اساسی ناقص است. میچم در جریان میزگردی با موضوع “رویروی ملت” گفت، این موارد باید حفظ و اصلاح شوند.

نورتون اسمیت گفت: فورد باید تصمیم سختی می گرفت که متوجه شد می تواند از نظر سیاسی خودکشی کند، یعنی تلاش برای نبخشیدن نیکسون، اما فراموش کردن نیکسون.

میخام خاطرنشان کرد که این دوره “جایی است که ما در دهه 1850 از بسیاری جهات بودیم.” میچم افزود: «فکر نمی‌کنم که ما با وانمود کردن به اینکه این یک برخورد معمولی منافع سیاسی است، به خودمان لطفی می‌کنیم.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هفته گذشته اولین نفر شد رئیس جمهور سابق به جرمی متهم شود، زمان بی سابقه ای در تاریخ که مورخ جان میچم به آمریکایی‌ها یادآوری کرد که نه تنها کسانی که در دولت هستند برای حفظ دموکراسی مهم هستند، بلکه «ما مردم» در این «کشور بزرگ، وسیع، بحث‌انگیز و متنوع» اهمیت دارند.