ایلان ماسک قبلاً زنی را که پشت توئیتر تحریم ترامپ بود اخراج کرده است

ادامه مطلب

به نظر می رسد این که توئیتر ماسک تحریم ترامپ را لغو کند، فقط مسئله زمان است. سوال واقعی این است که آیا رئیس جمهور سابق قبل از انتخابات میان دوره ای در 8 نوامبر بازمی گردد یا بعد از آن. بازگشت ترامپ برای کسانی که بار دیگر در معرض فریادهای دروغین آشکار و بی حاشیه او قرار می گیرند آزاردهنده نخواهد بود. دموکراسی را تضعیف کند رولینگ استون اخیرا گزارش شده است که ترامپ قصد دارد در صورت شکست جمهوری‌خواهان، انتخابات میان‌دوره‌ای را به چالش بکشد، به‌ویژه رقابت سنای پنسیلوانیا که در آن فرماندار جان فترمن (D) با مهمت اوز (R) روبرو می‌شود. او بهتر می‌تواند نیروهای خود را جمع کند و بر روایت‌های رسانه‌ای تأثیر بگذارد، اگر با مردم در توییتر صحبت می‌کند در مقابل Truth Social ضعیف.

بیشتر از ایزابل

در حال حاضر برخی از بدترین افراد در سیاست ایالات متحده از ماسک استفاده می کنند، از جمله نماینده لورن بوبرت (R-CO).

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

ماسک که خود را «مطلق آزادی بیان» توصیف می‌کند، در ماه مه گفت که به ترامپ اجازه می‌دهد به سکو بازگردد و این ممنوعیت را «یک تصمیم اخلاقی بد» و «در نهایت احمقانه» خواند. این نظرات در یک رویداد به میزبانی بیان شد این فایننشال تایمزماسک گفت: “من فکر می کنم ممنوعیت دونالد ترامپ درست نبود. فکر می‌کنم این یک اشتباه بود… بخش بزرگی از کشور را از خود بیگانه کرد و در نهایت منجر به این نشد که ترامپ صدایی نداشته باشد.»

برای خبرنامه Jezabel ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

نیازی به گفتن نیست که توییتر به دلیل نبود ترامپ بسیار بهبود یافته است. فقط بگذار به صدای زنگ های قدیمی او بخندیم و سگی که خوابیده است دروغ بگوید.

عکس: مایکل گونزالس (گتی ایماژ)

پنج‌شنبه شب، ایلان ماسک، میلیاردر و مبتکر فوق‌العاده خنده‌دار، سرانجام خرید توییتر را تکمیل کرد و بلافاصله چهار مدیر ارشد از جمله مدیرعامل، مدیر مالی، مشاور کل و رئیس سیاست‌های حقوقی، اعتماد و ایمنی را اخراج کرد. آخرین مدیر اجرایی (اکنون سابق) ویجایا گاد است که در ممنوعیت دائمی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از تحریک خشونت قبل و در جریان شورش 6 ژانویه نقش اساسی داشت. توییتر اولین پلتفرمی بود که ترامپ را ممنوع کرد. فیس‌بوک و اینستاگرام حساب‌های او را به مدت دو سال تعلیق کردند و تنها در ژانویه 2023 «در صورتی که خطر امنیت عمومی کاهش یابد» او را بازگرداندند.