اورجینال چهارشنبه آدامز لیزا لورینگ، در سن ۶۴ سالگی درگذشت


آرشیو عکس ABC/محتوای سرگرمی عمومی دیزنی از طریق گتی ایماژ

آرشیو عکس ABC/محتوای سرگرمی عمومی دیزنی از طریق گتی ایماژ

لیزا لورینگ، فیلم اصلی چهارشنبه آدامز که در سریال کمدی دهه 1960 در نقش پیوندک شبح آور بازی کرد. خانواده آدامز، در سن 64 سالگی درگذشت.

اخبار لیزا لورینگدرگذشت او توسط دوستانی در شبکه های اجتماعی اعلام شد و آنها گفتند که او به کما رفته و در 28 ژانویه درگذشت.

دوست نزدیک لوری جاکوبسون این خبر را یکشنبه شب از طریق فیس بوک اعلام کرد و توضیح داد که چگونه لورینگ چهار روز پیش “تحمل سکته مغزی شدید ناشی از سیگار کشیدن و فشار خون بالا” شد. او به مدت سه روز تحت حمایت زندگی بود تا اینکه خانواده‌اش «تصمیم سختی برای برداشتن آن گرفتند و او شب گذشته از دنیا رفت».

جاکوبسون نوشت: «او در ملیله‌ای که فرهنگ پاپ است و در قلب ما همیشه به‌عنوان چهارشنبه آدامز جاسازی شده است.

“زیبا، مهربان، مادری دوست داشتنی، لیزامیراث در دنیای سرگرمی بسیار بزرگ است. و میراثی که برای خانواده و دوستان او به ارمغان می آورد – انبوهی از شوخ طبعی، محبت و عشق برای مدت طولانی در خاطرات ما خواهد ماند. RIP، لیزا. لعنتی، دختر… تو خیلی سرگرم کننده بودی.»

لرینگبه لطف جنا اورتگا، مرگ آدامز جوان پس از احیای محبوبیت به وجود آمد.نقش آفرینی در سریال موفق نتفلیکس. اورتگا تا زمان انتشار هیچ اظهار نظری نکرده بود.

علی‌رغم تغییرات زیادی در طول سال‌ها – از جمله فیلم‌های نمادین دهه 90 با بازی کریستینا ریچی در نقش چهارشنبه – لورینگ اولین کسی بود که این شخصیت را در اقتباس تلویزیونی چارلز آدامز بازی کرد. اهل نیویورک کارتون ها این نمایش به مدت دو فصل بین سال های 1964-1966 اجرا شد. ریچی نیز تا زمان انتشار اظهار نظری نکرده بود.

لورینگ، که در زمان فیلمبرداری سریال هشت ساله بود، در نهایت به دلیل شباهتش به کارولین جونز، که در سریال نقش مادرسالار مورتیشیا آدامز را بازی می کرد، انتخاب شد. به گفته تبلیغاتی سرگرمی دنی درانی، توانایی او در به خاطر سپردن خطوط خود به سرعت به او کمک کرد تا این قسمت را به خوبی حل کند.

جان آستین که نقش پدرسالار گومز آدامز را بازی می کرد، اکنون تنها بازیگر زنده سریال اصلی است.

البته چهارشنبه آدامز جنا اورتگا کاملاً عالی است

ما خیلی صمیمی بودیم و اغلب با هم کار می کردیم. بوچ پاتریک که وبلاگی را در مورد کمدی دیگر نمادین دهه 60 می نویسد، گفت: می دانم که او بسیار ضعیف بود. مونسترها. من همین چند هفته پیش در شرکت او بودم. خدانگهدار دوست من.»

لری توماس که نقش سوپ نازی را بازی کرد ساینفلد، نوشت که این جفت از دوران نوجوانی با هم دوست بودند. “من برای برقراری تماس های زیادی کمی متزلزل و ناراحت هستم و می دانم که شما می خواهید بدانید.”

دوست مدرسه جفری مارک توضیح داد که چگونه لورینگ را هنگام فیلمبرداری سریال می شناخت و فاش کرد که او اولین بوسه او بود.

او نوشت: “من لیزا لورینگ را در سپتامبر 1965 ملاقات کردم. او زمانی که با هم در مدرسه ابتدایی Dixie Canyon در شرمن اوکس، کالیفرنیا شرکت کردیم، از نام واقعی خود Lisa DeCinces استفاده کرد.”

«ما در یک کلاس بودیم. او با روز چهارشنبه تمام شد خانواده آدامز در آن زمان و شروع به ظاهر شدن در پرویتز ساوتهمپتون با دوستم فیلیس دیلر من قبلاً تکالیفش را برایش انجام می‌دادم زیرا در تمرکز مشکل داشت و به دلیل نمرات ضعیف در خطر عقب ماندن بود.

کمد لباس او وحشی بود – لباس های کاغذی، لباس های پلاستیکی، دامن های کوچک و چکمه های مخصوص. او در برخورد با هنرپیشه عمومی و دختر کوچک خصوصی بسیار عشوه و گیج بود. من فکر نمی کنم که او هرگز آن را فهمیده باشد.

او اولین بوسه ام را بر لبانم زد. ما هشت نفر بودیم. چند دهه بعد، برای مستندی که با رابرت کورسینی در حال نوشتن و تهیه کنندگی آن بودم، جلوی دوربین با او مصاحبه کردم. خانواده آدامز.

او هنوز هم عشوه گر بود، اما زندگی سخت پر از انتخاب های بد در چهره اش نمایان بود. خیلی ناراحتم کرد. لیزا از ساختمان خارج شده است. این مرا غمگین تر می کند.»

لورینگ همچنین در نمایش هایی از جمله بازی کرد نمایش فیلیس دیلر، دختر از عمو. و جزیره فانتزی، چندتا را نام بردن. او نقش خود را به عنوان چهارشنبه در سال 1977 در فیلم ساخته شده برای تلویزیون خانواده آدامز بازی کرد. هالووین با خانواده جدید آدامز.

او آخرین بار در سال 2015 به عنوان بخشی از فیلم روی پرده ظاهر شد دکتر ستون فقرات.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع