اوسایی بنگال از شکست دیرهنگام قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا مقابل چیفز ابراز تاسف می کند

دوران حرفه ای اوسایی تا اینجای کار سخت بوده است. او در دور سوم تیم بنگال از تگزاس در سال 2021 انتخاب شد، اما آسیب دیدگی مینیسک در دومین بازی پیش فصل او باعث شد تا او در فصل ذخیره مصدوم شود. این بازیکن نیجریه ای در این فصل بازگشت و در 16 بازی فصل عادی حضور داشت و تنها 17 تکل انجام داد و 3 1/2 اخراج را نیز انجام داد.

ما یک خانواده بزرگ هستیم. تقلبی نیست وقتی شرایط سخت می‌شود، همدیگر را بالا می‌بریم.» “خوشحالم که این گروه از پسرها را در اطراف خود دارم و در حال حاضر از من حمایت می کنند، زیرا سخت است. یکسری پسر در آن اتاق هستند که من از آنها بسیار سپاسگزارم، BJ یکی از آنهاست. بزرگترها. آنها کار خوبی انجام داده اند که ما را زیر بال خود گرفته اند.”

«این احساسی است. ما واقعا سخت کار کردیم تا به اینجا برسیم.” “هر بازی‌ای که مردم احساس می‌کنند کنار گذاشته شده است، شما آن را سخت می‌گیرید. ما چنین بچه‌هایی را می‌خواهیم، ​​که برایشان معنی زیادی دارد. آنها به آن اهمیت می‌دهند، به هم تیمی‌هایشان اهمیت می‌دهند. جوزف هر روز سر کار می‌آید. او عاشق حضور در این تیم است.»

همین بس که پرچم غیرقابل انکار بود.

اوسای گفت: “من فقط در حالت تعقیب کامل بودم و فشار می آوردم که شاید او را به عقب برگردانم، زیرا می دانستم که او به سمت خط کناری می رود، بنابراین او را وادار کنید به عقب برود و ساعت را اجرا کند.” من نمی‌دانستم چقدر از محدوده خارج شده‌ایم.»

اوسایی که تا آخرین دقیقه بازی خوب بازی کرده بود، گفت: “من فقط باید از تجربه یاد بگیرم و بدانم وقتی نزدیک به خط است نباید به آن کوتربک نزدیک شوم.” .

پرچم های پنالتی به اهتزاز در آمد و اوسایی بلافاصله متوجه شد که چه کرده است.

او گفت: “اگر چیزی وجود داشته باشد که ممکن است باعث پنالتی در چنین شرایط وخیم شود، من باید بهتر عمل کنم.”

اوسایی که اوضاع را بدتر می‌کند، در کناره‌ای دراز کشیده بود و ماهومس به زمین برگشت. او در بازی به دلیل آسیب دیدن زانوی راستش زخمی شد و قرار است روز دوشنبه برای تعیین ماهیت و میزان آسیب، معاینه MRI انجام شود.

___

فرماندهان کانزاس سیتی در حال رانندگی برای یک گل میدانی بالقوه در بازی قهرمانی AFC بودند که اوسای، یک حرفه ای سال دوم، پاتریک ماهومس را تعقیب کرد. هر دو با تمام سرعت در حال دویدن بودند که کوارتربک آل پرو به خط کناری سینسیناتی رسید، جایی که اوسایی از پشت به ماهومس اعزامی که روی زمین پراکنده شده بود، هل داد.

پس از اشتباه اوسایی، همه افراد حاضر در سینسیناتی حمایت نکردند. دوربین‌های تلویزیونی مدافع خط، ژرمین پرت را گرفتند که با لحن توهین‌آمیز از او می‌پرسید که چرا در آن نقطه از بازی، حتی نزدیک ماهومس بود. اما اکثر بنگال‌ها آماده بودند تا در کنار اوسایی بایستند و حتی در رختکن پس از بازی، سوالاتی را که دوست نداشتند برطرف کنند.

جو بارو کوارتربک بنگال که پنج بار اخراج شد و در نتیجه باخت چند ضربه را انجام داد، گفت: “بازی های زیادی وجود داشت که می توانست در آن بازی در یک ثانیه جریان را عوض کند، بنابراین این تنها بازی نیست.”

پنالتی 15 یاردی برای یک ضربه دیرهنگام کافی بود تا هریسون باتکر یک موقعیت گل از میدان به دست بیاورد و ضربه زننده با پای درشت چیفز به سختی توپ را از بالای تیر افقی عبور داد و کانزاس سیتی با نتیجه 23-20 پیروز شد و یک موقعیت در اختیار داشت. سوپر باول.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

کانزاس سیتی، مو. (AP) – جوزف اوسایی در مقابل کمد تمیز کردن خود در ورزشگاه اروهد ایستاد، در حالی که هم تیمی بنگال، بی جی هیل برای حمایت ایستاده بود، و از اشتباهی که یکشنبه شب رخ داد، ابراز تاسف کرد که می‌تواند به راحتی خط دفاعی را برای بقیه تحت الشعاع قرار دهد. از حرفه او

با این حال، از طریقی که هم تیمی‌ها یکشنبه دور او جمع شدند، واضح بود که نگرش و پشتکار او آنها را جلب کرده بود.