ارتش آمریکا تصور می کرد که یکی از رهبران ارشد القاعده را در یک حمله پهپادی کشته است، اما برخی از مقامات اکنون می گویند که ممکن است اشتباه کرده باشند: گزارش.

حسن پسر میستو به پست گفت که پدرش طبق معمول صبحانه خود را انجام داد و صبحانه خورد و سپس از گوسفندانش مراقبت کرد.

“بسیار سریع پس از این اعتصاب، کلاه سفیدها بیرون آمدند و فرد را با نام و حرفه اش شناسایی کردند. محلی ها آمدند و گفتند، این مرد همیشه کشاورز بوده است. او هرگز هیچ فعالیت سیاسی نداشته است، او هرگز هیچ گونه وابستگی به نیروهای مسلح نداشته است. چارلز لیستر، مدیر برنامه های سوریه و مقابله با تروریسم و ​​افراط گرایی در موسسه خاورمیانه به پست گفت. سرعت و گستردگی چنین عقب‌نشینی در واقع کاملاً غیرعادی بود.

یک پهپاد آمریکایی MQ-9

مایکل لاهورن، سخنگوی فرماندهی مرکزی، به پست گفت که مقامات از گزارش‌هایی مبنی بر تلفات غیرنظامیان آگاه هستند.

یک پهپاد آمریکایی MQ-9 در افغانستان به نمایش درآمد. مقامات آمریکایی ادعا کردند که هواپیمای مشابهی در حمله هواپیمای بدون سرنشین در 3 مه برای هدف قرار دادن یکی از اعضای اصلی القاعده مورد استفاده قرار گرفت.مسعود حسینی/آپ

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

یکی از مقامات به پست گفت: ما دیگر مطمئن نیستیم که یک مقام ارشد AQ را کشته ایم. یکی دیگر از مقامات گفت: “اگرچه ما معتقدیم که این حمله هدف اصلی را نکشته است، اما معتقدیم که این فرد القاعده است.” هر دو مقام به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند تا درباره تحقیقات در حال انجام صحبت کنند.

واشنگتن پست گزارش داد که دو مقام نظامی آمریکا گفته اند که ممکن است هدف مورد نظر یکی از رهبران القاعده را در حمله پهپادی که در 3 مه در شمال غرب سوریه انجام شد، نکشته باشند.

ارتش آمریکا صبح روز 3 مه یک حمله پهپادی در شمال غرب سوریه انجام داد.