مانچین به دنبال جایگزینی برای جولی سو، نامزد وزیر کار بایدن است

پس از اینکه مانچین، DW.Va. هفته گذشته با سو ملاقات کرد، او به تماسی با انجمن بین‌المللی فرنچایز پیوست که با نامزدی سو به دلیل حمایت او از سیاست‌هایی که سازمان می‌گوید «مدل کسب‌وکار حق رای را از بین می‌برد» مخالفت می‌کند.

سخنگوی سینما نگفت که آیا قصد دارد از سو حمایت کند یا خیر.

به گفته دو منبع، سناتور کیرستن سینما از آریزونا که از دموکرات‌ها به استقلال تبدیل شده بود، با مانچین در تماس بود.

در خارج از واشنگتن، گروه‌های تجاری در ویرجینیای غربی و آریزونا – ایالت‌های مانچین، کلی و سینما – نامه‌هایی به سناتورهای خود ارسال کردند و از آنها خواستند تا درست قبل از جلسه تأیید تأییدیه سو در ماه آوریل در کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا، مخالفت کنند.

منبع افزود: مانچین همچنین منتظر این احتمال است که سینما از سو حمایت کند.

مانچین، سینما، کینگ، کلی و تستر همگی از او برای پست معاونت در سال 2021 حمایت کردند.

رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y، به طور علنی نگفته است که چه زمانی رای گیری در مورد نامزدی سو در صحن مجلس سنا انجام می شود و سناتورها قرار نیست تا پس از روز یادبود به جلسه بازگردند.

دفتر شومر بلافاصله به درخواست اظهار نظر جمعه شب پاسخ نداد.

مخالفت مانچین با نامزد جولی سو اگر سناتور دیگری که با دموکرات‌ها تشکیل جلسه می‌دهد نیز با او مخالفت کند، می‌تواند کشنده باشد.

در مجلس سنای با اختلاف نظر، اگر مانچین علیه سو رای دهد، تنها یک فرار دیگر از سمت او می‌تواند نامزدی او را مخدوش کند. مشخص نیست سایر میانه‌روهای دموکرات مانند سناتورهای مارک کلی از آریزونا و جان تستر از مونتانا و همچنین سناتور آنگوس کینگ، آی‌مین، در کجای نامزدی سو ایستاده‌اند.

مانچین در آن زمان گفت: “هنوز چیزهایی وجود دارد، هنوز چیزهایی وجود دارد که باید بررسی کنم.” ما در حال عبور از برخی چیزها هستیم. ما دیالوگ خوبی داشتیم.»

واشنگتن – به گفته دو منبع آگاه، جو منچین سناتور دموکرات قصد ندارد از نامزد جو بایدن برای وزیر کار حمایت کند و فهرستی از نامزدهای جایگزین را درخواست کرده است.

یک منبع به ان بی سی نیوز گفت که مانچین معمولاً به دنبال گزینه های جایگزین می گردد و هنگامی که مخالفت خود را با نامزدی اعلام می کند، آن را به رهبری سنا ارائه می دهد.

جمعه شب، یکی از مقامات کاخ سفید به NBC News گفت: «سو به کاری که او و وزیر والش آغاز کرده‌اند ادامه می‌دهد و ما به فشار برای رسیدن به آن ادامه می‌دهیم. [her] تایید سنا.”

مانچین در روز 3 مه نزدیک به 45 دقیقه با سو ملاقات کرد و پس از آن به خبرنگاران گفت که “بسیار خوب” و “محترمانه” بود، اما او هنوز تصمیم نگرفته بود که چگونه قصد دارد در مورد نامزدی او رای دهد. مانچین در پاسخ به این سوال که آیا جدول زمانی برای تصمیم گیری خود دارد یا خیر، پاسخ داد نه.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا مانچین قصد خود را برای حمایت نکردن از سو اعلام خواهد کرد یا خیر. یک منبع آگاه از این موضوع به ان بی سی نیوز گفت که مانچین هنوز سمت خود را اعلام نکرده است زیرا منتظر بود تا سناتور دایان فاینشتاین از کالیفرنیا پس از مشکلات سلامتی به کار خود بازگردد. انتظار می رود فاینشتاین از سو حمایت کند.

سخنگوی IFA همچنین گفت که این گروه جایگزین هایی برای “تعدادی از سناتورها” ارائه کرده است، که تعدادی از آنها هنوز به طور علنی قصد خود را در مورد سو فاش نکرده اند.

هنگامی که برای اظهار نظر تماس گرفته شد، سخنگوی مانچین گفت که سناتور “موضع خود را در مورد این نامزدی اعلام نکرده و در مورد شایعات اظهار نظر نخواهد کرد.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

سو در حال حاضر به عنوان سرپرست وزیر کار فعالیت می کند و بایدن به عنوان جانشین مارتی والش، که امسال برای رهبری انجمن ملی بازیکنان لیگ هاکی از سمت خود کنار رفت، نامزد شد. در سال 2021، او با اختلاف سه رای به عنوان معاون وزیر کار در مواجهه با مخالفت متحدان جمهوری خواه تایید شد.

سخنگوی IFA در بیانیه ای ایمیلی به NBC News گفت: «IFA چندین جایگزین برای… سو در قالب وزیر سابق مارتی والش که از حمایت دو حزبی برخوردار شد و احزاب را گرد هم آورد، پیشنهاد کرده است.