آزمایش کووید-۱۹ جیل بایدن مثبت شد

الکساندر گفت که بانوی اول 71 ساله که دو بار واکسینه شده و دو بار تقویت شده است، علائم خفیفی را تجربه می کند.

الیزابت الکساندر، مدیر ارتباطات جیل بایدن، در بیانیه‌ای گفت: «پس از منفی شدن آزمایش کووید-19 در روز دوشنبه در طول آزمایش‌های معمول بانوی اول، در اواخر عصر علائمی شبیه سرماخوردگی پیدا کرد.» او دوباره در آزمایش آنتی ژن سریع منفی شد، اما آزمایش PCR مثبت شد.

بانوی اول جیل بایدن هنگام معرفی قبل از سخنرانی در کنوانسیون فدراسیون معلمان آمریکا در بوستون در 15 ژوئیه لبخند می زند. (مایکل دوایر/AP)

بانوی اول در حال حاضر در یک اقامتگاه خصوصی در کارولینای جنوبی، جایی که او و رئیس جمهور بایدن تعطیلات خود را سپری کرده بودند، اقامت دارد.

سخنگوی جیل بایدن روز سه شنبه گفت که آزمایش کووید-19 بانوی اول آمریکا مثبت شده است.

رئیس‌جمهوری که اخیراً از بیماری کووید-19 بهبود یافته بود، قرار بود بعدازظهر سه‌شنبه به واشنگتن دی سی بازگردد تا قانون کاهش تورم را امضا کند.

پس از پنج روز انزوا، دو بار تستش منفی شد و به مطب بیضی بازگشت. او در 30 ژوئیه در موردی که پزشکان به عنوان یک مورد بازگشتی توصیف کردند، دوباره مثبت شد و اقدامات “انزوای شدید” را از سر گرفت.

رئیس جمهور برای اولین بار در 21 ژوئیه آزمایش ویروس را مثبت اعلام کرد. همچنین برای او Paxlovid، یک درمان ضد ویروسی که توسط دکتر کوین اوکانر، پزشک رئیس جمهور توصیه شده بود، تجویز شد.

الکساندر افزود: “او یک دوره Paxlovid تجویز شده است و به دنبال راهنمایی CDC، حداقل به مدت پنج روز از دیگران جدا خواهد شد.”

بانوی اول جیل بایدن هنگام معرفی قبل از سخنرانی در کنوانسیون فدراسیون معلمان آمریکا در بوستون در 15 ژوئیه لبخند می زند. (مایکل دوایر/AP)

جیل بایدن، بانوی اول، در حالی که در تعطیلات خود در جزیره کیاوا، SC، روز یکشنبه در امتداد ساحل است، دوچرخه‌سواری می‌کند. (عکس از نیکلاس کام / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

آزمایش کووید-۱۹ جیل بایدن مثبت شد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: آزمایش کووید او صبح امروز در آزمایش آنتی ژن منفی بود.

او دو بار تستش منفی شد و در 7 آگوست به انزوای خود پایان داد.



منبع

ژان پیر افزود: «بر اساس راهنمایی‌های CDC، زیرا او با بانوی اول تماس نزدیک دارد، او به مدت 10 روز در داخل خانه و در مجاورت دیگران ماسک خواهد کرد.» ما همچنین سرعت تست های رئیس جمهور را افزایش خواهیم داد و آن نتایج را گزارش خواهیم کرد.”

جیل بایدن، بانوی اول، در حالی که در تعطیلات خود در جزیره کیاوا، SC، روز یکشنبه در امتداد ساحل است، دوچرخه‌سواری می‌کند.  (عکس از نیکلاس کام / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)