پوتین می‌بالد که سلاح‌های روسی «سال‌ها، شاید حتی دهه‌ها» از رقبا جلوتر هستند، زیرا ارتش او تانک‌های قدیمی دوران شوروی را به دلیل تلفات در اوکراین از انبارهای عمیق خارج می‌کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاحیه مجمع فنی نظامی بین المللی

اطلاعات بریتانیا گفت در آن زمان که “ت-62 ها تقریباً به طور خاص در برابر سلاح های ضد تانک آسیب پذیر خواهند بود و حضور آنها در میدان نبرد کمبود تجهیزات مدرن و آماده رزمی روسیه را برجسته می کند.”

او طی یک سخنرانی گفت که آنها «سال‌ها، شاید حتی دهه‌ها» از رقبای خارجی جلوتر هستند.

  • اما در میدان نبرد در اوکراین، روسیه به دلیل تلفات سنگین مجبور به استفاده از زره های قدیمی دوران شوروی شده است.

  • ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاحیه مجمع فنی نظامی بین المللی “ارتش 2022” در 15 اوت 2022 در کوبینکا، خارج از مسکو، روسیه دیده شد.عکس توسط Contributor/Getty Images

    • اظهارات پوتین در روز دوشنبه در حالی بیان می‌شود که نیروهای روسی برای به دست آوردن موقعیت قابل توجهی در اوکراین تلاش کرده‌اند – با تلفات شدید نه تنها تجهیزات، بلکه همچنین پرسنل.

      او همچنین مدعی شد که متخصصان نظامی به این تسلیحات بسیار فکر می کنند و بسیاری از آنها چندین بار در جنگ مورد استفاده قرار گرفته اند و به توسعه فناوری در سراسر صنعت دفاعی روسیه اشاره کرد.

      ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه زرادخانه تسلیحات کشورش را تبلیغ کرد و گفت که آنها به طور قابل توجهی از رقبای او پیشرفته تر هستند.

      پوتین در جریان سخنرانی خود گفت: ما در مورد تسلیحات و روباتیک با دقت بالا صحبت می کنیم، سیستم های رزمی مبتنی بر اصول فیزیکی جدید. بسیاری از آنها سال ها، شاید حتی ده ها سال از همتایان خارجی خود جلوتر هستند و از نظر ویژگی های تاکتیکی و فنی به طور قابل توجهی برتر هستند.”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه درباره تسلیحات پیشرفته کشورش لاف زد.

  • پنتاگون تخمین می‌زند که نیروهای روسیه دست‌کم ۸۰ هزار تلفات و حداقل ۴ هزار خودروی زرهی از دست داده‌اند. در این شرایط، ارتش پوتین مجبور شده است برای پر کردن شکاف‌های قدرت آتش و توانایی رزمی، به سیستم‌های تسلیحاتی قدیمی و قدیمی روی آورد.

    اما در اوکراین که روسیه در اواخر فوریه در بحبوحه انتظار یک پیروزی سریع به آن حمله کرد، نیروهای روسی مجبور شدند تانک های قدیمی دوران شوروی را از انبار خارج کنند تا تلفات زرهی قابل توجه در میدان نبرد را جبران کنند.

    اوکراین و متحدان غربی آن در اواخر ماه مه گفتند که روسیه ضربه مهمی به نیروی تانک خود متحمل شد و ارتش را مجبور کرد تانک‌های دوران شوروی را که برای اولین بار در دهه 1960 معرفی شدند و نسبت به مدل‌های بعدی تانک روسی مانند T-پیشرفت کمتری داشتند، رونمایی کند. 72 و T-80.

    پوتین که در یک مجمع نظامی در خارج از مسکو صحبت می کرد، تسلیحات پیشرفته روسیه را برای متحدان خارجی تبلیغ کرد و گفت که آماده فروش سلاح های سبک، توپخانه، خودروهای زرهی و هواپیماهای بدون سرنشین است.

    در اواخر بهار، تلفات زرهی سنگین حتی روسیه را وادار کرد تا تانک‌های منسوخ T-62 را از انبار خارج کند تا جایگزین تانک‌های مدرن‌تری شود که در نبرد منهدم شده یا آسیب دیده‌اند.