گریه نیمار باعث مصدومیت مچ پا در جام جهانی برزیل شد

رودریگو لاسمار، پزشک برزیلی در مورد میزان مصدومیت حدس نزد و گفت وضعیت نیمار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

لاسمار به رسانه های برزیلی گفت: “بیایید ببینیم او چگونه پاسخ می دهد.” ما درمان را شروع کرده ایم اما باید محتاط و صبور باشیم. خیلی زود است که چیزی بگویم. خواهیم دید که چگونه پیشرفت خواهد کرد.»

او روی نیمکت اشک می ریخت و پزشکان در دقایق پایانی بازی در ورزشگاه لوسایل مداوای او را آغاز کردند. در حالی که پزشکان دور پایش یخ چسبانده بودند، پیراهنش را روی سرش کشید. لنگ لنگان و با قوزک متورم به رختکن رفت.

او با 75 گل برای تیم ملی، دو نفر از رکورد گلزنی پله فاصله دارد.

نیمار 30 ساله هنوز موفق به کسب یک عنوان بزرگ با تیم ملی نشده است. او به “Seleção” کمک کرد تا جام کنفدراسیون‌ها 2013 و اولین مدال طلای المپیک خود را در بازی‌های ریودوژانیرو 2016 کسب کند.

لوزایل، قطر (AP) – نیمار، مهاجم برزیلی پس از تعویض در پیروزی 2-0 این تیم مقابل صربستان در جام جهانی در روز پنجشنبه، روی مچ پایش چسب یخی چسبانده بود و روی نیمکت گریه می کرد.

___

Tales Azzoni در توییتر: http://twitter.com/tazzoni

___

نیمار در نیمه دوم از ناحیه مچ پای راست آسیب دید و در دقیقه 79 تعویض شد. او در طول مسابقه چند بار با تکل شدید مواجه شد و قبل از اینکه مجبور شود زمین را ترک کند، لنگ می زند و اخم می کرد.

پوشش جام جهانی AP: https://apnews.com/hub/world-cup و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

نیمار از جام جهانی 2018 چندین مصدومیت داشت اما با فرم خوبی وارد قطر شد. در جام جهانی 2014 برزیل، تورنمنت او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کلمبیا با مصدومیت کمر به پایان رسید، زمانی که او مجبور شد با برانکارد از زمین خارج شود.