این فقط شما نیستید. طبق گزارش ها، مدیر عامل دیزنی فکر می کند که پارک های موضوعی آن بسیار گران شده اند.

وال استریت ژورنال روز چهارشنبه به نقل از افراد نزدیک به او گزارش داد، باب ایگر، مدیر ارشد دیزنی، فکر می‌کند قیمت‌ها در پارک‌های موضوعی این شرکت بسیار بالا رفته است.

باب ایگر روز یکشنبه به عنوان مدیر عامل دیزنی بازگشت غافلگیرکننده ای داشت و کمتر از یک سال پس از ترک این شرکت بازگشت.

  • دقیقاً مشخص نیست که ایگر به کدام قیمت ها اشاره کرده است. قیمت بلیت ها در سال جاری به همراه هزینه امتیازات افزایش یافت. دیزنی همچنین گفت که در هتل‌ها سود بیشتری می‌کند. چاپک در ماه می به سرمایه گذاران گفت که مردم 40 درصد بیشتر از قبل از همه گیری در پارک های موضوعی دیزنی هزینه می کنند.

    آماندا کراوز، گزارشگر خودی، در مقابل قلعه سیندرلا در دنیای دیزنی ژست گرفته است.

    ایگر گفته است: “او روح شرکت را می کشد.”

    قیمت ورودی روزانه در پارک های موضوعی دیزنی امسال به 189 دلار افزایش یافته است.

  • به گفته مردم، ایگر که از سال 2005 تا 2020 دیزنی را اداره می کرد و تا پایان سال 2021 به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می کرد، احساس می کرد که چاپک بر تجارت استریم دیزنی تمرکز کرده است تا به سایر بخش های این شرکت از جمله پارک های موضوعی و تلویزیون آسیب برساند.

    در این سال، دیزنی همچنین قیمت بلیط روزانه و سالانه را در استراحتگاه دیزنی لند کالیفرنیا افزایش داد و هزینه افزونه رد شدن از خط خود، Genie Plus را افزایش داد.

    وال استریت ژورنال گزارش داد که مدیر عامل دیزنی از افزایش قیمت ها در پارک های موضوعی خود نگران شده است.

  • اگر احساس می‌کنید هزینه‌های روزمره در چند سال گذشته بسیار گران شده‌اند، تنها نیستید.

    دیزنی امسال قیمت ها را در پارک های اصلی خود افزایش داده است.آماندا کراوز/خودی

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    به گزارش این روزنامه، ایگر که کمتر از یک سال پیش پس از ترک شرکت، روز یکشنبه پست مدیرعاملی را پس گرفت، به طور طولانی از تصمیمات جانشین خود، باب چاپک، به دوستانش شکایت کرد. منابع به ژورنال گفتند که او از افزایش قیمت ها در پارک های دیزنی، که شامل والت دیزنی ورلد، دیزنی لند و دیگران است، ناراحت بود.

    در این ماه، والت دیزنی ورلد اعلام کرد که قیمت ورودی روزانه از 8 دسامبر افزایش خواهد یافت. در حال حاضر، گران ترین بلیط 159 دلار است. به زودی 189 دلار خواهد شد. هزینه پاس های سالانه نیز افزایش خواهد یافت.

    دیزنی درخواستی برای اظهار نظر نداد.