کوین مک کارتی روست جمهوری خواه نانسی میس جمعیت دی سی را شوکه کرده ترک کرد

میس با اشاره به این بازیگر فیلم بزرگسال که ترامپ را به داشتن رابطه نامشروع با او در سال 2006 متهم کرد، گفت: «از زمان استورمی دنیلز، کسی را ندیده‌ام که چنین موقعیت‌هایی را برای دلجویی از جمهوری‌خواهان دیوانه اتخاذ کند.

میس تنها سیاستمداری نبود که با اعضای حزب خود شوخی می کرد.

نانسی میس، نماینده جمهوری خواه (SC) روز چهارشنبه در شام کنگره سالانه بنیاد باشگاه مطبوعات واشنگتن، اعضای برجسته حزب خود را کباب کرد.

سناتور رافائل وارناک (D-Ga.) رئیس جمهور جو بایدن را هدف گرفتروی کلیپی که نشان می دهد او در حال دست زدن ناهماهنگ است با سیاه‌پوستان کلیسا در کلیسای باپتیست ابنزر آتلانتا ماه گذشته.

مربوط…





منبع

شام جمع‌آوری کمک مالی به عنوان یک شب «شوخی‌های دلپذیر» در نظر گرفته شد، اما حفاری‌های میس چیزی جز این بود. و او موفق شد کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) و رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ را در همین راستا در مورد انحرافات مک کارتی مورد انتقاد قرار دهد تا در ماه گذشته برنده کرسی سخنرانی شود.

“خب، بیایید صادق باشیم. همه ما می‌دانستیم که مت گیتز هرگز اجازه نمی‌دهد رای به 18 برسد. شوخی در مورد رابطه جنسی ادعایی گاتز با یک نوجوان 17 ساله واکنش های شوکه کننده ای را در میان جمعیت به دنبال داشت.

من امروز عصر یک پیام برای مت دارم. او واقعاً، واقعاً می‌خواست امشب اینجا باشد، اما نمی‌توانست یک پرستار بچه پیدا کند – منظورم این است که قرار ملاقات او باشد. بیا دیگه.”

میس بعداً به مت گاتز (R-Fla.)، نماینده مجلس شورای اسلامی که اخیراً او را “فریبکارانه” خطاب کرد، حمله کرد. گاتز به رهبری رادیکال‌های حزب آزادی که با ریاست مک کارتی مخالفت می‌کردند، کمک کرد تا زمانی که مک کارتی قول امتیاز داد.