هیئت نظارت مجلس از هانتر بایدن و جیمز بایدن درخواست سوابق می کند

در نامه‌هایی که ابتدا توسط سی‌بی‌اس نیوز به دست آمد، کامر به هانتر و جیمز بایدن و همچنین مدیر تجاری آن‌ها اطلاع داد که به‌عنوان بخشی از تحقیقات کمیته‌اش در مورد هرگونه دخالت احتمالی رئیس‌جمهور در آن‌ها، به دنبال اسناد و ارتباطات از بایدن‌ها است. رفتار مالی، به ویژه در معاملات تجاری خارجی “با افرادی که با حزب کمونیست چین مرتبط بودند.” کامر در نامه خود آنها را به دریافت “مقدار قابل توجهی پول از شرکت های خارجی بدون ارائه خدمات قانونی شناخته شده” متهم کرد.

واشنگتن – نماینده جمهوری خواه جیمز کومر از کنتاکی، رئیس جمهوری خواه کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان، اولین درخواست رسمی هیئت را برای دریافت اسناد از پسر رئیس جمهور بایدن، هانتر بایدن، و برادرش، جیمز بایدن، در مورد پیگیری های تجاری خارجی مطرح کرده است.

لوید آستین وزیر دفاع می گوید نیروی دریایی بیشتر بالون های جاسوسی چین را بازیابی کرده است



منبعهفته گذشته، تیم حقوقی هانتر بایدن تهاجمی رفت، خواستار تحقیقات ایالتی و فدرال در مورد انتشار مطالب شخصی خود – که ظاهراً از آن طرف است لپ تاپ او.

اواخر چهارشنبه، CBS News برای اظهار نظر با طرفین و همچنین وکلای هانتر بایدن تماس گرفت. هیچ واکنشی فوری وجود نداشت.

علاوه بر این تحقیقات، کامر گفت که کمیته در حال بررسی نوشتن لایحه ای برای تقویت قوانین اخلاقی فدرال در مورد مقامات دولتی و خانواده های آنها است.

در ماه ژانویه، کامر از کاخ سفید خواست تا ارائه دهد سیاهههای مربوط به تمام بازدیدکنندگان از ویلمینگتون رئیس جمهور، دلاور، خانه از آغاز ریاست جمهوری وی پس از مدارک دارای علامت طبقه بندی بود در آنجا کشف شد.

کامر از پسر و برادر رئیس‌جمهور درخواست کرده است تا هر گونه سابقه «محرمانه تعیین شده» که این دو ممکن است داشته باشند، به علاوه ارتباطات بین رئیس‌جمهور یا جیمز بایدن و همسرش سارا جونز بایدن و هانتر بایدن در یک دوره 11 ساله از 20 ژانویه. 2009، در مورد سفر و فعالیت مالی.

کیم جونگ اون رژه نظامی را بر عهده دارد

اکنون که جمهوری خواهان در اکثریت مجلس نمایندگان هستند، قدرت احضاریه دارند. کومر به بایدن ها تا 22 فوریه مهلت داده است تا قبل از صدور احضاریه برای اسناد و شهادت، پاسخ دهند. کامر در گفتگو با CBS News احضاریه در اوایل ماه آوریل را رد نکرد.

مدیران سابق توییتر به اشتباهات خود در مسدود کردن داستان هانتر بایدن اعتراف کردند