کمیته فرعی مجلس در حال بررسی «سلاح‌سازی» دولت برای برگزاری اولین جلسه استماع: به‌روزرسانی‌های زنده

— Candy Woodall

– جوی گاریسون

تجزیه و تحلیل هوشمند به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

سناتور ران جانسون، R-Wisc.، در طول یک کمپین در 4 نوامبر 2022، در گرین بی، ویسکانسین، با حامیان صحبت می کند.

کمیته نظارت مجلس نمایندگان به رهبری جمهوری خواهان اولین جلسه استماع خود را روز چهارشنبه در مورد بررسی خانواده بایدن برگزار کرد، زیرا مدیران سابق توییتر با سؤالاتی در مورد پوشش رسانه ای لپ تاپ هانتر بایدن مواجه بودند. این آغاز یک رشته تحقیقات در مورد رئیس جمهور است که جمهوری خواهان مدت ها قول داده بودند.

سناتور ران جانسون، عضو حزب دموکرات، روز پنجشنبه در جریان جلسه استماع کمیته فرعی کنگره به رهبری حزب جمهوری خواه در مورد تحقیق درباره تسلیح سازی ادعایی دولت علیه جمهوری خواهان شهادت خواهد داد.

به گزارش سی ان ان که اولین گزارش تحولات بود، سناتور چاک گراسلی، آر آیووا، تولسی گابارد، نماینده سابق هاوایی، که اخیرا از حزب دموکرات کناره گیری کرد، و نیکول پارکر، مامور ویژه سابق اف بی آی نیز در این جلسه شهادت خواهند داد.

– مورین گروپ

سناتور ران جانسون، R-Wisc.، در طول یک کمپین در 4 نوامبر 2022، در گرین بی، ویسکانسین، با حامیان صحبت می کند.

سناتور جان فترمن به دلیل سبکی سر در بیمارستان بستری شد

کالولو گفت: «آزمایش‌های اولیه شواهدی مبنی بر سکته جدید نشان ندادند، اما پزشکان آزمایش‌های بیشتری را انجام می‌دهند و جان یک شبه برای مشاهده باقی می‌ماند».

بایدن در مصاحبه ای در روز چهارشنبه در PBS NewsHour گفت: «مردم به این موضوع توجه نخواهند کرد. آنها می‌خواهند این بچه‌ها کاری انجام دهند. اگر تنها کاری که می‌توانند انجام دهند این باشد که درباره خانواده‌ام چیزهایی بسازند، خیلی دور از ذهن نخواهد بود.»

تازه تاسیس کمیته فرعی منتخب مجلس در مورد سلاح سازی دولت فدرال قرار است روز پنجشنبه اولین جلسه استماع خود را برای تحقیق در مورد تسلیحات ادعایی دولت علیه جمهوری خواهان برگزار کند.

بیشتر: مارجوری تیلور گرین، سایر جمهوری خواهان با بایدن بر سر تامین اجتماعی، مدیکر جدال می کنند

کمیته فرعی سلاح سازی دولت قرار است اولین جلسه استماع خود را پنجشنبه برگزار کند

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مجلس جلسه استماع درباره «سلاح‌سازی» دولت برگزار می‌کند: به‌روزرسانی‌های زنده



منبع

به گفته دفتر جانسون، جانسون قصد دارد در مورد “مسدودهایی” که از سوی سازمان‌های دولتی در جریان تحقیقاتش در مورد پسر جو بایدن، هانتر بایدن، که در سال 2020 به پایان رسید، در زمانی که جانسون رئیس کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا بود، صحبت کند. میلواکی ژورنال سنتینل.

بایدن جمهوری خواهان – از جمله سناتور فلوریدا ریک اسکات – را متهم کرده است که با پیشنهاد همه قوانین فدرال که هر پنج سال یک بار تمدید می شوند، برنامه های بازنشستگی محبوب را به خطر می اندازند. اسکات می‌گوید بایدن در حال تحریف سخنانش است.

7 نکته از شنیدن توییتر: داستان لپ تاپ هانتر بایدن قانونگذاران مجلس نمایندگان را برافروخت

رئیس جمهور جو بایدن در سفر پنجشنبه خود به فلوریدا به حملات خود علیه جمهوری خواهان بر سر تامین اجتماعی و مدیکر ادامه خواهد داد.

داستان کامل را در اینجا بخوانید: سناتور دموکرات جان فترمن که در جریان مبارزات انتخاباتی دچار سکته مغزی شد، به دلیل سبکی سر در بیمارستان بستری شد.

بایدن مبارزه تامین اجتماعی را به فلوریدا بیاورد

دفتر او اواخر چهارشنبه شب اعلام کرد، سناتور جان فترمن که در جریان مبارزات انتخاباتی سنا در پنسیلوانیا در سال 2022 دچار سکته مغزی شده بود، در بیمارستان بستری است.

بایدن زیر نظر: جمهوری خواهان مجلس تحقیقات را از رئیس جمهور تدارک می بینند

بایدن: تحقیقات جمهوری‌خواهان درباره خانواده من «خیلی دور از انتظار نخواهد بود»

– لارنس آندریا

بر اساس بیانیه‌ای از جو کالولو، سخنگوی وی، فترمن پس از احساس سرگیجه در پایان عقب‌نشینی دموکرات‌های سنا در روز چهارشنبه به بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن منتقل شد.

بایدن روز چهارشنبه گفت که امیدوار است این بدان معناست که جمهوری‌خواهان موافقت کرده‌اند که تامین اجتماعی و مدیکر را قطع نکنند، اما «وقتی آن را ببینم باور می‌کنم».

زمانی که قانونگذاران جمهوریخواه سخنرانی او را برای به چالش کشیدن او قطع کردند، به نظر می رسید که از اختلاف بر سر این موضوع در سخنرانی خود لذت می برد.

در اینجا چه چیز دیگری در سیاست اتفاق می افتد:

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت تحقیقات جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان درباره معاملات تجاری پسرش، هانتر بایدن، و دیگر اعضای خانواده‌اش «خیلی دور از انتظار نخواهد بود».