کارشناس سلطنتی ادعا می کند که تقلید مسخره آمیز شاهزاده هری و مگان مارکل در “پارک جنوبی” ممکن است به تهدید قانونی تبدیل شود

این فراتر از بی رحمی است، اما باز هم بسته به طنز شما بسیار خنده دار است. حالا به نظر می رسد که زنجبیل به همراه همسرش، بازیگر سابق مگان، در کنار بقیه ما چندان نمی خندند. به گفته منابع نزدیک به خانواده سلطنتی سابق، به نظر می رسد که مانند بسیاری از موارد در مورد مگان و هری، این ممکن است دارای تبعات قانونی باشد.

مگان، دوشس ساسکس، شاهزاده هری، دوک ساسکس در بالکن کاخ باکینگهام در هنگام Trooping The Color 2018.

شاهزاده موی شعله ور و همسرش که دقیقاً همان لباس صورتی گرد و خاکی را می پوشند که مگان برای Trooping the Color در سال 2018 پوشیده بود، به شدت در حال وصل کردن کتاب شاهزاده – “Waaagh” – که جلد آن کتاب خاطرات پرفروش هری “Spare” را به شدت جعل کرده است. “

مگان مارکل و شاهزاده هری در Trooping the Color

هری و مگان باید “بسیار نگران” وضعیت مشهور خود در آمریکا باشند و خواهند بود. پس از خنده سلطنتی توسط کارتون طنز، واقعاً نشان می دهد که آنها چقدر سقوط کرده اند.

این به عنوان یک نقشه از پیش تمرین شده و بد اجرا شده بود تا جنبه سرگرم کننده و بازیگوش هری و مگان را نشان دهد، و من چگونه آن را از هری از دست داده ایم، درست است؟ بدجوری شکست خورد، همراه با خنده ساختگی که مگان ارائه کرد و آنقدر تمرین شد.

اکنون، با تمام تهدیدات قانونی سلطنتی، آنها با غرولند شروع می کنند و اساساً به هیچ چیز اشاره نمی کنند. اما همانطور که با خانواده سلطنتی سابق دیدیم، آنها عاشق یک مبارزه قانونی خوب هستند. از خواهر ناتنی، سامانتا، و پدرش، توماس، بپرسید که چیزی مرموز را از بین بردند.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

هری و مگان به جای اینکه علیه این اپیزود صحبت کنند، باید از شوخی هایی که درباره آنها ساخته می شود استقبال کنند.

کلاهبرداری هری و مگان

پس از آن اوضاع با حمله پادشاهان نمایش چت ایالات متحده، مانند جیمی کیمل، و بدتر از آن، مسخره کردن برند مگان و هری تغییر کرد. چرا؟ خب، طبق گفته تیم سلطنتی سابق، این کار آزاردهنده و کینه توزانه است و مهمتر از همه، آنها کنترلی بر آن ندارند.

مگان مارکل با لباسی سفید و گوشواره‌های آویزان در کنار شاهزاده هری لبخند می‌زند که با کت و شلوار سرمه‌ای در فرش قرمز مراسم گالا جایزه حقوق بشر رابرت اف کندی لبخند می‌زند.

این اپیزود پر از حفاری های برش در ساسکس است، ستاره سریال، استن، معادل کارتونی آنها را “شاهزاده گنگ و همسر احمقش” می نامد، در حالی که شخصیت دیگری، کایل، از جت شخصی پارک شده در خارج از خانه آنها شکایت می کند.

ما این را می دانیم، صرفاً به این دلیل که آنها در مراسم اخیر جایزه Ripple of Hope که به دلیل نژادپرستی در خانواده سلطنتی مورد تجلیل قرار گرفتند، هری این لطیفه را ساخت که او و مگان یک “شب قرار ملاقات” داشتند. دو فرزند این فرصتی بود برای بیرون رفتن و لذت بردن از همراهی یکدیگر. بعد مثل آبریزه با حضار خندید.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

آخرین قسمت “شاهزاده و پرنسس کانادا” را نشان می دهد، یک زوج سلطنتی جوان که برای حفظ حریم خصوصی التماس می کنند و در عین حال بارها و بارها به شیوه ای خنده دار و جعلی به خود جلب می کنند.

بعلاوه، بپذیرید که کل قسمت درست بود، و حداقل به شما بازخورد بازاریابی رایگانی درباره آنچه که اکثریت قریب به اتفاق هواداران وفادار شما در حال حاضر در مورد شما فکر می‌کنند، ارائه کرده است، و شاید زمان آن رسیده است که تغییر دهید؟



منبع خوب، نه، این دو نفر از این موضوع بسیار ناراضی هستند، از طریق یک منبع خوب به من گفته شده است، و باز هم آدم تعجب می کند که چرا. این کارتون بی ضرر است و به راحتی فراموش می شود، درست مانند آن کارتون وحشتناکی که بر اساس شاهزاده جورج جوان ساخته شده است که پس از یک فصل تبر زد.

اپیزود ساوت پارک که هری و مگان را جعل می کند

هری و مارکل در قسمت اخیر “پارک جنوبی” جعل می شوند، جایی که از آنها به عنوان “شاهزاده گنگ و همسر احمقش” یاد می شود.

“پارک جنوبی” شاهزاده هری و مگان مارکل را در میان سقوط “یدکی” از بین می برد

پس چرا وقتی این علوفه از فیلم آخر شب جوآن کرافورد کمپ‌تر است، نمی‌توانند به لمپن کردن اخیر آنها با کمدی بزرگسالان “ساوث پارک” بخندند.

شاهزاده هری و مگان مارکل توسط مجریان برنامه تاک شو اواخر شب مورد تمسخر قرار گرفته اند.

سازندگان “پارک جنوبی” هنوز چیزی دریافت نکرده اند، اما به من گفته می شود که آنها از این موضوع آگاه هستند و هیچ ترسی ندارند، فقط به این دلیل که آنها قوانین قانونی این موضوع را دارند و می دانند که نمی توانند آن را بدون ضد آب پخش کنند. جزئیات صاف شد

هری و مگان ساوت پارک از هم جدا شدند

در برنامه FOX NEWS بخوانید

در اینجا چند توصیه حکیمانه وجود دارد: شاه چارلز گهگاه روابط عمومی وحشتناکی دارد، با این حال حتی او جنبه خنده دار ماجرا را می بیند، هرگز اقدام قانونی نمی کند، و بیشتر، به لطف کامیلا، یاد گرفته است که با مطبوعات وحشتناک بخندد.

تفسیر: مگان مارکل و پرنس هری دوست دارند فکر کنند آنها فقط افراد عادی هستند، می دانید، من و شما سعی می کنیم راهی برای عبور از میدان مین زندگی پیدا کنیم.

جدی، هری، یک برگ از کتاب پادشاه را بردارید، و همین کار را انجام دهید.

همانطور که در مستندهای وحشتناک نتفلیکس دیدیم، هری، در صورت امکان، حداقل بازیگر بهتری از مگان است. بیشتر در صحنه های دراماتیک با تماس بیانسه. آن پرتاب دستی برنده اسکار و آن متن بدنام برادرش ویلیام را به خاطر دارید؟ روشی که او تلفن را مستقیماً برای همسرش می گرفت، یک تئاتر ناب بود.

تیم حقوقی آنها در حال بررسی این قسمت هستند تا ببینند چه چیزی اشتباه است و چه چیزی می تواند به چیزی شوم تر تبدیل شود. به نظر می‌رسد که این مسیر عمل آنهاست نه اینکه بخندند، از لحظه لذت ببرند و به دنیا نشان دهند که این شوخی را می‌فهمند و می‌دانند که اینگونه ممکن است درک شوند، و شاید، به جرأت بگوییم، تغییر کنند. . . جرات داریم؟

گزارش شده است که هری و مگان از نحوه نمایش آنها در این قسمت راضی نیستند.

البته، وقتی به نظر می رسید که مگان، اینجا در دادگاه بریتانیا، “فراموش کرده است” که او در مورد یک کتاب تلخ کمک کرده است، این یک “قضاوت اشتباه” بود. او هیچ ایده ای نداشت و حتما فراموش کرده بود. می بینید، دنیای ما در مقابل دنیای مگان و هری.