وکلای دادگستری می گویند که قاضی، Raider سابق را “مشخص کرد”، رسیدگی به تاخیر افتاد

راگز که همچنان در حبس خانگی با نظارت الکترونیکی به سر می برد، در صورت محکومیت با بیش از 50 سال زندان روبرو می شود. انتخاب دور اول پیشین NFL مدت کوتاهی پس از سقوط از Raiders منتشر شد.



منبع

وکلای ریچارد شونفلد و دیوید چسنوف در پرونده خود استدلال کردند که زیمرمن وقتی که بدون اطلاع وکلا تصمیم گرفت پرونده گیرنده گسترده سابق را در تقویم خود نگه دارد و بقیه «هزاران نفر» راگز را “متمایز” کرد و حق او برای حمایت برابر را نقض کرد. پرونده های DUI به قاضی جدید منتقل شد.

چسنوف چهارشنبه در دادگاه گفت: “این ظالمانه است.”

او به Schonfeld و Chesnoff گفت: «این غیرمعمول یا غیرعادی نیست که یک قاضی پرونده را برای پایان رسیدگی به آن حفظ کند.

جنیفر شوارتز، قاضی منطقه کلارک، گفت که می‌خواهد از وکلای زیمرمن و دادگاه عدالت پیش از تصمیم گیری بشنود و جلسه دیگری را برای 22 مارس برنامه‌ریزی کرده است، در این مرحله انتظار می‌رود که او حکم صادر کند.

تا همین اواخر، زیمرمن بر تمامی پرونده های DUI در لاس وگاس، از جمله پرونده علیه راگز، به عنوان بخشی از یک برنامه دادگاه تخصصی نظارت می کرد. اما این پرونده ها اوایل این ماه به قاضی دیگری که برای تصدی این دادگاه تخصصی تعیین شده بود، منتقل شد.

طبق پرونده آنها در دادگاه، زیمرمن گفت که او و قاضی جدید دادگاه تخصصی DUI به توافق رسیدند که ” رسیدگی به این پرونده را به پایان برساند” زیرا “قبلاً برخی از احکام اساسی در این پرونده صادر کرده بود.”

اکنون این جلسه برای تعیین اینکه آیا راگز محاکمه می شود یا نه، احتمالاً تا اواخر ماه مارس برگزار نمی شود.

قرار بود زیمرمن پس از تاخیر در اول فوریه شواهد مربوط به این پرونده را بشنود.

این تصمیم در پاسخ به درخواستی است که روز دوشنبه توسط وکلای راگز ارائه شد و از قاضی ایالتی خواستند تا آن زیمرمن، قاضی صلح لاس وگاس را از ریاست این پرونده منع کند.

زیمرمن به ایمیلی از سوی آسوشیتدپرس که درخواست اظهار نظر کرده بود، پاسخ نداد. اما شونفلد و چسنوف گفتند که پس از اطلاع از درخواست زیمرمن برای حفظ پرونده موکلشان، با او تماس گرفتند.

پس از جلسه، وکلا به آسوشیتدپرس گفتند که از تصمیم شوارتز برای به تعویق انداختن جلسه و “مطالعه موضوعات بسیار مهم قانون اساسی” که آنها مطرح کردند، خرسند هستند.

چسنوف با اشاره به گالری دادگاه، جایی که راگز با بستگانش نشسته بود، اضافه کرد: «آقای. راگز در یک پرونده بسیار دشوار به درستی از خود دفاع کرده است. این مرحله حساس یک دادرسی کیفری است، و یک قاضی فقط در سالن راه می‌رود و نزد قاضی دیگری می‌رود و می‌گوید: “این کاری است که من می‌خواهم انجام دهم.”

لاس وگاس (AP) – یک قاضی نوادا روز چهارشنبه جلسه طولانی مدت مورد انتظار را برای تعیین اینکه آیا هنری راگز بازیکن سابق لاس وگاس رایدرز در یک تصادف مرگبار در سال 2021 محاکمه خواهد شد به تعویق انداخت و گفت تا زمانی که پرونده به درستی به یک پرونده محاکمه نشود نمی توان ادامه داد. قاضی در دادگاه بدوی

راگز که به قید وثیقه از بازداشت خارج شده است، متهم به رانندگی تحت تأثیر در 2 نوامبر 2021 و کوبیدن شورولت کوروت خود به شاسی بلند تینا تینتور است که باعث آتش گرفتن خودرو شده است. تینتور 23 ساله و سگش مکس که در داخل خودروی شاسی بلند به دام افتاده بودند، مردند.