نوزاد ناپدید شده زوج کشته شده در تگزاس 42 سال بعد در اوکلاهما پیدا شد

تحقیقات در مورد قتل والدین بیولوژیکی هالی در روز چهارشنبه باز ماند.

سال‌ها بدون شناسایی اجساد و هیچ پیشرفتی در پرونده افراد مفقود گذشت.

اجساد آنها در سال 2011 نبش قبر شد و Identifinders International، یک سازمان کالیفرنیایی که نسب شناسی ژنتیکی را برای اجرای قانون انجام می دهد، تصمیم گرفت این پرونده را در دست بگیرد.

در این عکس که ماه ها قبل از قتل والدینش گرفته شده، هالی ماری تنها 6 ماه دارد.

مادربزرگ او دونا کازاسانتا در بیانیه‌ای که USA TODAY دریافت کرده است، گفت: «پیدا کردن هالی یک هدیه تولد از بهشت ​​است. “بیش از 40 سال است که برای پاسخ دعا کرده ام و خداوند بخشی از آن را آشکار کرده است… ما هالی را پیدا کردیم.

“از ما غافل نشوید”: “ما را نادیده نگیرید”: استقرار آهسته Amber Alert منعکس کننده بحران ناپدید شده و کشته شده بومی است

عکس خانوادگی تینا گیل لین، هالی ماری کلوز و هارولد دین کلوز.  جسد هالی که در سال 1980 به قتل رسید و در اوایل سال 1981 کشف شد، هرگز پیدا نشد و این احتمال وجود دارد که او هنوز زنده باشد.

علاوه بر این که به این زن در مورد والدین بیولوژیکی او گفته شده و با اعضای خانواده در تماس بوده است، مقامات اطلاعات دیگری در مورد محل نگهداری او ارائه نکرده اند. یک کنفرانس مطبوعاتی پنجشنبه در ساعت 2:30 بعد از ظهر (CT) در آستین برنامه ریزی شده است.

به گزارش هیوستون کورنیکل، خانواده متوجه شدند که دختر این زوج هنوز زنده است و در اوکلاهما زندگی می کند، جایی که خانواده ای او را به عنوان یک نوزاد به فرزندی پذیرفتند. بازرسان روز سه شنبه وارد محل کار هالی شدند و به او گفتند که او کیست.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نوزاد گمشده زوج مرده تگزاس 42 سال بعد در اوکلاهاما پیدا شد.





Source link

“از همه بازرسان برای یافتن هالی تشکر می کنم. من هر روز برای آنها دعا می کردم که هالی را پیدا کنند و حال او خوب باشد.”

پسری سالم در جنگل پیدا شد: پسر مفقود شده پس از دو روز تنهايي در مونتانا در امنيت يافت شد

ناتالی نیسا آلوند اخبار پرطرفدار USA TODAY را پوشش می دهد. با او در [email protected] تماس بگیرید و او را در توییتر دنبال کنید @nataliealund.

واحد جدید پرونده سرد و مفقودین دفتر دادستان کل تگزاس این خبر را صبح پنجشنبه اعلام کرد.

از هر کسی که در مورد مرگ خود اطلاعاتی دارد خواسته می شود با واحد پرونده سرد و مفقودین دادستان کل تگزاس به آدرس [email protected] تماس بگیرد.

شری لین گرین، عمه هالی، در بیانیه ای که توسط خانواده منتشر شد، گفت: “بعد از اینکه بالاخره توانستم با هالی دوباره بپیوندم… من معتقدم تینا بالاخره با دانستن اینکه هالی دوباره به خانواده اش پیوسته است، در آرامش است.” “شخصا، از دانستن اینکه هالی زنده و خوب است و به خوبی از او مراقبت می شود، بسیار راحت هستم، اما به خاطر همه چیز از هم پاشیده شده است. این نوزاد زندگی او بود.”

در این عکس که ماه ها قبل از قتل والدینش گرفته شده، هالی ماری تنها 6 ماه دارد.

در ژانویه 1981، سگی در جنگل سرگردان شد و با بازوی انسانی در دهانش بازمی‌گردد.

عکس خانوادگی تینا گیل لین، هالی ماری کلوز و هارولد دین کلوز. جسد هالی که در سال 1980 به قتل رسید و در اوایل سال 1981 کشف شد، هرگز پیدا نشد و این احتمال وجود دارد که او هنوز زنده باشد.

فرزند یک زوج کشته شده در تگزاس 42 سال پس از مرگ خشونت آمیز والدینش پیدا شد. مقامات ایالتی روز پنجشنبه تایید کردند.

هالی ماری کلوز آخرین بار توسط خانواده اش در اواخر سال 1980 دیده شد. والدین او، دین و تینا لین کلوز، در 12 ژانویه 1981 در روستایی هیوستون کشته شدند. دین تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت و همسرش خفه شد. مقامات دولتی گفتند که فرزند آنها با بقایای او پیدا نشد.

آژانس DNA این زوج را آزمایش کرد و آن را به اجساد این زوج مرتبط کرد.

پس از یک طوفان عاشقانه و بارداری، کلوزها که در زمان ناپدید شدنشان 22 و 18 ساله بودند، در ژوئن 1979 ازدواج کردند. بازرسان معتقدند که آنها در سال 1980 کشته شدند.

مجریان قانون از سه ایالت به جستجو پیوستند و بازرسان تگزاس در نهایت این کودک را که اکنون یک زن 42 ساله است، پیدا کردند.