ممکن است در این ماه واکسن برای کودکان زیر 5 سال ارائه شود

مورتی که دو فرزند خردسال دارد، مکرراً از تجربه خود به عنوان والدین استفاده می کند تا دیگران را مطمئن سازد. جراح عمومی روز پنجشنبه دوباره این کار را کرد. او در مورد واکسیناسیون دوران کودکی با گذاشتن دست روی قلبش گفت: «این قدمی است که ارزش برداشتن دارد. “به همین دلیل است که من کودک 5 ساله خود را واکسینه کردم. به همین دلیل است که وقتی واکسنی برای بچه‌های زیر 5 سال در دسترس است، من با کودک 4 ساله‌ام همگام خواهم بود تا او را نیز واکسینه کنم.»

_____

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.



Source link

این واکسن ها هنوز باید توسط سازمان غذا و دارو تایید شود، که انتظار می رود این آژانس هفته آینده انجام دهد. Moderna و Pfizer هر دو داده‌هایی را ارائه کرده‌اند که نشان می‌دهد واکسن‌هایشان در برابر کروناویروس ایمن و مؤثر هستند. یک مقام ارشد دولت در یک تماس مطبوعاتی عصر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: اگر FDA واکسن ها را تأیید کند، پانل مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در پایان هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.

این مقام ارشد دولت به خبرنگاران گفت: اگر هر دو آژانس مجوز خود را ارائه دهند، “این یک نقطه عطف تاریخی در مبارزه کشور با ویروس خواهد بود.” “به این معنی است که تقریباً هر آمریکایی اکنون واجد شرایط محافظتی است که واکسیناسیون ارائه می دهد.”

این مقام ارشد دولت گفت: “واکسیناسیون ها در مکان های مختلف قابل اعتماد موجود خواهد بود، اما ما می دانیم که بسیاری از خانواده ها در واقع به پزشکان اطفال و پزشکان مراقبت های اولیه مراجعه می کنند.” و ما آماده حمایت از ارائه دهندگان خط مقدم هستیم.

موارد شدید و کشنده COVID-19 در میان کودکان خردسال بسیار نادر است اما ثبت شده است. بر اساس گزارش CDC، 442 کودک زیر 5 سال بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. با این حال، این واکسن می‌تواند لایه امنیتی بیشتری را در سفر خانواده‌ها در طول تابستان و بازگشت کودکان به مدارس و مراکز مراقبت در پاییز آینده ارائه دهد.

ممکن است در این ماه واکسن برای کودکان زیر 5 سال ارائه شود

واشنگتن – واکسن‌های ویروس کرونا می‌تواند در عرض چند روز در دسترس کودکان زیر 5 سال قرار گیرد و به طور بالقوه برای میلیون‌ها والدینی که از زمان شروع تلاش‌های واکسیناسیون در اواخر سال 2020 قادر به تلقیح کودکان خود نیستند، تسکین دهد.

مورتی گفت: «کاری که ما در این تلاش برای واکسیناسیون انجام خواهیم داد، مبتنی بر همه درس هایی است که در 18 ماه گذشته آموخته ایم.

جراح ژنرال Vivek Murthy در کاپیتول هیل شهادت می دهد.

جراح ژنرال Vivek Murthy در ماه فوریه در کاپیتول هیل شهادت می دهد. (تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق گتی ایماژ)

دکتر آشیش جها، هماهنگ کننده پاسخ به کووید-19 کاخ سفید، در نشست مطبوعاتی روزانه در 2 ژوئن. (کوین دیچ/گتی ایماژ)

دکتر Ashish Jha، که سرپرست تیم واکنش به بیماری همه گیر کاخ سفید است، طی یک نشست مطبوعاتی پنجشنبه گفت: “ما مدت زیادی برای این لحظه منتظر بوده ایم.” “ما در آستانه داشتن واکسن های ایمن و بسیار موثر برای کودکان زیر 5 سال هستیم.”

دکتر Ashish Jha، هماهنگ کننده پاسخ COVID-19 کاخ سفید.

دوشنبه، 20 ژوئن، جشن ژوئن، یک تعطیلات فدرال جدید است که یادآور پایان برده داری در ایالات متحده است. (خود تعطیلات 19 ژوئن است که امسال اتفاقاً یکشنبه است.) دولت بایدن انتظار دارد واکسیناسیون کودکان زیر 5 سال از روز سه شنبه، 21 ژوئن آغاز شود.

یک پرستار دوز اطفال واکسن کووید-19 را به دختری در کلینیک واکسیناسیون تزریق می کند.

نرخ واکسیناسیون در دوران کودکی نسبتا ثابت باقی مانده است، با جذب متوسط: 59.6 درصد از نوجوانان 12 تا 17 ساله به طور کامل واکسینه شده اند، طبق CDC. این سهم برای کودکان بین 5 تا 12 سال به 29.3 درصد کاهش می یابد.

ژنرال ویوک مورتی، جراح آمریکایی، در سخنرانی روز بعد در نشست مطبوعاتی گفت که یک کمپین اطلاع رسانی عمومی بر ایمنی و اثربخشی واکسیناسیون دوران کودکی تاکید می کند. او گفت که این کمپین شامل ابرقهرمانان می شود، بدون اینکه مشخص کند کدام یک.

دولت فدرال به دلیل تأخیر در صدور مجوز واکسن برای کودکان خردسال مورد انتقاد قرار گرفته است، اما Jha و دیگران از این فرآیند به عنوان یکی از علم‌های دقیق که والدین می‌توانند به آن اعتماد کنند، دفاع کرده‌اند. اطلاعات نادرست از همان ابتدا پاسخ همه‌گیری ملت را تحت تأثیر قرار داده است و موضوع گسترده‌تر واکسیناسیون دوران کودکی برای دهه‌ها طعمه ایجاد کمپین‌های اطلاعات نادرست شده است.

یک پرستار در 19 ژانویه در یک کلینیک واکسیناسیون در لس آنجلس دوز کودکان واکسن کووید-19 را برای یک دختر تجویز می کند. (رابین بک/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)