آزمایش کووید بایدن منفی است، اما تا زمانی که آزمایش دوم بتواند نتیجه را تایید کند، در انزوا می‌ماند

دکتر کوین اوکانر در آخرین به‌روزرسانی روزانه خود نوشت که رئیس‌جمهور، «با احتیاط فراوان» از «تدابیر انزوای سخت‌گیرانه‌ای» که از زمان شناسایی عفونت «بازگشت» او در 30 ژوئیه در حال انتظار است، رعایت می‌کند. تست پیگیری منفی

سفر بایدن به حالت تعلیق درآمده است زیرا او منتظر نتایج آزمایش منفی است. او قصد دارد روز دوشنبه از کنتاکی بازدید کند تا خسارات ناشی از سیل فاجعه بار را مشاهده کند و با خانواده های آسیب دیده ملاقات کند.

رگولاتورها هنوز در حال بررسی شیوع و ویروسی بودن موارد بازگشت هستند، اما مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ماه مه به پزشکان هشدار دادند که گزارش شده است که بازگشت مجدد در عرض دو روز تا هشت روز پس از منفی شدن آزمایش اولیه بیمار برای ویروس رخ می دهد.

دکتر بایدن در آن زمان گفت که در دور اول ابتلا به ویروس، علائم اولیه بایدن آبریزش بینی، خستگی و سرفه شل بود. اوکانر در طول پرونده بازگشت خود گفت که فقط سرفه بایدن عود کرده و تا جمعه “تقریباً به طور کامل برطرف شد”.

بایگانی - رئیس جمهور جو بایدن قبل از امضای دو لایحه با هدف مبارزه با تقلب در برنامه های امدادی مشاغل کوچک COVID-19، جمعه، 5 اوت 2022، در کاخ سفید در واشنگتن صحبت می کند.  به گفته پزشک بایدن صبح روز شنبه آزمایش کووید-19 منفی شد، اما تا زمان منفی شدن دومین آزمایش به قرنطینه ادامه خواهد داد.  (AP Photo/Evan Vucci, Pool, File)

اوکانر نوشت که بایدن “به احساس بسیار خوبی ادامه می دهد.”

بایدن، 79 ساله، سه روز پس از خروج از انزوا از اولین مبارزه خود با کووید-19، که در 21 جولای گزارش شد، برای بار دوم به این ویروس مبتلا شد.

موارد برگشت نادر در میان اقلیت کوچکی از کسانی که مانند بایدن برای آنها داروی ضد ویروسی Paxlovid تجویز شده است، ثبت شده است که نشان داده شده است که خطر ابتلا به بیماری جدی و مرگ ناشی از کرونا را در بین افرادی که در بالاترین خطر قرار دارند، کاهش می دهد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

به گفته پزشک بایدن، رئیس جمهور بایدن روز شنبه آزمایش ابتلا به کووید-19 منفی شد، اما به گفته پزشک وی، تا زمانی که آزمایش منفی دوم را دریافت نکند، به قرنطینه خود در کاخ سفید ادامه خواهد داد.

«اطلاعات محدودی که در حال حاضر از گزارش‌های موردی در دسترس است، نشان می‌دهد که افرادی که با Paxlovid تحت درمان قرار گرفته‌اند و بازگشت مجدد COVID-19 را تجربه می‌کنند، بیماری خفیفی داشته‌اند. هیچ گزارشی از بیماری شدید وجود ندارد.» این آژانس در آن زمان گفت.

پرزیدنت بایدن روز جمعه در خارج از کاخ سفید، جایی که در انزوا کار می‌کرد، صحبت می‌کند، قبل از امضای دو لایحه با هدف مبارزه با تقلب در برنامه‌های امدادی COVID-19 برای مشاغل کوچک. (Evan Vucci / عکس استخر)

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، روز شنبه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سلامتی بایدن در جریان حضورش در لاس وگاس در کنفرانس مشترک “نشنال اسن” گفت: بایدن “عالی بود”. روزنامه نگاران سیاه پوست و ملی Assn. روزنامه نگاران اسپانیایی تبار او گفت که وقتی با رئیس‌جمهور صحبت می‌کند، به او می‌گوید «به مردم بگو که من بیش از هشت ساعت در روز کار کرده‌ام».