لورن بوبرت به مارجوری تیلور گرین «بی‌هیچ» پس از قول دادن به آن ضربه می‌زند

بوبرت یکی از افرادی بود که در مقابل پیشنهاد رهبری مک کارتی برای رهبری مجلس نمایندگان قرار داشت. با این حال، در دور چهاردهم و پانزدهم رای‌گیری، او از حمایت از سایر نامزدها به رای دادن «حضور» تغییر مکان داد، و به باز کردن مسیر برای مک‌کارتی کمک کرد تا نهایتاً غلتک را بگیرد.

لورن بوبرت، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا اخیراً گفته است که اکنون که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را تحت کنترل دارند، می‌خواهد «دمای هوا را یک درجه پایین بیاورد» – اما او همچنان برای همکار راست‌گرای خود در کنگره، مارجوری تیلور گرین (ر- GA.).

از من خواسته شده است که عقاید MTG در مورد لیزرهای فضایی یهودی را توضیح دهم، در مورد اینکه چرا او در یک کنفرانس برتری طلبان سفیدپوست حاضر شد. … من قرار نیست به آنجا بروم. او می‌خواهد همه این‌ها را بگوید و در توییتر بی‌حساب به نظر می‌رسد، همینطور باشد.»

به گفته بوبرت، این شامل تمرکز بر اجرای سیاست‌هایی است که به جای «مالکیت چپ» و تلاش برای کاهش درگیری و «ایجاد وحدت» انجام می‌دهد.

بوبرت در همان مصاحبه با آسوشیتدپرس که در آن گرین را به شدت مورد انتقاد قرار داد، خاطرنشان کرد که انتخاب مجدد او چشمان من را به فرصتی دیگر برای انجام هر کاری که قول داده بودم باز کرد.

بوبرت و گرین، اگرچه در یک حاشیه طیف سیاسی قرار دارند، ظاهراً در حال حاضر رابطه گرمی با هم ندارند. این دو در هفته‌های اخیر علناً بر سر پیشنهاد کوین مک‌کارتی، نماینده مجلس نمایندگان برای تصدی ریاست مجلس، که گرین به شدت از آن حمایت کرد – جدایی از یک بلوک از همکاران راست افراطی جمهوری‌خواه، با هم اختلاف داشتند.

“من فکر می‌کنم نکته مهم از آنچه دیده‌ام و آنچه از رای دهندگان شنیده‌ام این است که من در مورد سیاست‌ها درست می‌گویم، اما همه آماده هستند تا واشنگتن دی سی دمای هوا را یک درجه پایین بیاورد.” او گفت. و من بسیار هیجان زده و خوشبین هستم که اکنون فرصت انجام این کار را داریم.

بوبرت ماه گذشته در مصاحبه ای با سی بی اس کلرادو گفت که اکنون که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را رهبری می کنند، با توجه به بازخوردهای رای دهندگانش که او را در ماه نوامبر با اختلاف غیرمنتظره ای ناچیز انتخاب کردند، قصد دارد لحن تند خود را کاهش دهد.

در اولین دوره ریاست جمهوری خود، بوبرت یک نمایه ملی از افراط گرایی ایجاد کرد و به شدت از حقوق نامحدود اسلحه، لفاظی های مذهبی و حمایت متعصبانه از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا استقبال کرد. اگرچه او گرین را به دلیل اعتقاد به به اصطلاح “لیزرهای فضایی یهودی” مسخره می کند، بوبرت نیز با ابراز حمایت از جنبش QAnon که معتقد است شبکه گسترده ای از پدوفیل ها توسط رهبران ارشد حزب دموکرات کنترل می شود، با توطئه های بیهوده معاشقه شده است. اهدا کنندگان

مربوط…



منبع

ماه گذشته، بوبرت در یک کنفرانس محافظه‌کاران در فینیکس به گرین انتقاد کرد و از او به خاطر اعتقاد به تئوری‌های توطئه پوچ و حمایت از مک کارتی به عنوان سخنران انتقاد کرد. گرین در توییتر پاسخ داد و بوبرت را به “درام دبیرستانی” متهم کرد و خاطرنشان کرد که جمهوریخواه کلرادو در انتخابات مجدد او با یک مو پیروز شد.